To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-01
Bytom: Dostawa materiałów budowlanych, elektroinstalacyjnych i teletechnicznych
Numer ogłoszenia: 233583 - 2011; data zamieszczenia: 01.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217545 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4, Al. Legionów 10, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2810271 do 79 w. 655, faks 032 2810270.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych, elektroinstalacyjnych i teletechnicznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do magazynu Zamawiającego, zgodnie z jego bieżącymi potrzebami remontowymi, przez okres 12 miesięcy, materiałów budowlanych, elektroinstalacyjnych i teletechnicznych dla potrzeb SP ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu, al. Legionów 10..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 41.11.10.00 - 41.11.10.00 44.51.00.00 - Narzędzia 44.81.00.00 - Farby 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne 31.73.10.00 - Artykuły elektrotechniczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Materiały budowlane
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Joanna Dobrowolska Firma Handlowo-Usługowa "FENIX"
jakie przetargi wygrała firma
Joanna Dobrowolska Firma Handlowo-Usługowa "FENIX"
- Firma Handlowo-Usługowa FENIX, ul. Piastowska 40, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57957,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58871,49
Oferta z najniższą ceną: 58871,49 / Oferta z najwyższą ceną: 58871,49
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Zabezpieczenie usług serwisowych w zakresie przeglądów i napraw przewoźnej maszyny wyciągowej typu B-1200/DC-50 dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Wymiana konsol i uchwytów kablowych w szybie "Staszic" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń Pompownia "Pstrowski"
- Zakup i dostawa roślin do nasadzeń na terenie Gminy Bytom wraz z roślinami cebulowymi - w pięciu zadaniach.
- Dostawa wyrobów medycznych do aparatów do ciągłej terapii nerkozastępczej - II
- Usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania, tj. z terenu nieruchomości położonej przy ul. Gierymskiego w Wojkowicach na działce o nr 286/3 " dla SRK S.A.
- "Dostawa zbrojenia szybowego dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK z podziałem na 4 cześci.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa farb specjalistycznych do remontu dokowego statku Horyzont II - powtórne
- Zakup doposażenia pracowni w ramach projektu "Innowacyjna edukacja" w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim
- Zakup doposażenia pracowni w ramach projektu "Innowacyjna edukacja" w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa mat. bud. na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury Podstawowej Opieki Zdrowotnej w celu poprawy jakości świadczonych usług w SP ZOZ w Sokółce
- Wymiana centrali systemu sygnalizacji pożaru (SSP) ESSER w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38
- Zakup i dostawa elektronarzędzi i narzędzi ręcznych oraz komory suszarniczej aerodynamicznej w ramach utworzenia i wspa. fun.Branż.CentrumUmiejętności w dzie. przem. meblarskiego w ZS Rataja w Reszlu
więcej: Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.