Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-16
Pieńsk: Zaciągniecie kredytu inwestycyjnego w wysokości 861.000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych zaplanowanych na 2008 r.
Numer ogłoszenia: 233612 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pieńsk , ul. Bolesławiecka 29, 59-930 Pieńsk, woj. dolnośląskie, tel. 075 7786511/13, fax. 075 7786405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://piensk.com.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągniecie kredytu inwestycyjnego w wysokości 861.000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych zaplanowanych na 2008 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu inwestycyjnego w wysokości do 861.000 PLN na realizację zadań inwestycyjnych zaplanowanych na 2008 rok w tym: a) Budowa wodociągu wraz z przyłączami Bielawa Dolna 46, 47, 48, 49, 59, 50a, 88, 89, 90przez1, 90przez2. do kwoty 35.000 złotych. b) Rozbudowa składowiska odpadów w Stojanówku do kwoty 50.000 złotych, c) Budowa i modernizacja boisk szkolnych do kwoty 90.000 złotych, d) Budowa kompleksu sportowego w ramach programu Moje boisko - ORLIK 2012 przy Szkole Podstawowej nr 1 w Pieńsku do kwoty 686.000 złotych. 1) Kredyt inwestycyjny w wysokości 861.000 PLN 2) Waluta kredytu - PLN 3) Okres kredytowania - 98 miesięcy licząc od daty podpisania umowy. 4) Uruchomienie kredytu - w transzach w terminie od 20 listopada do 31 grudnia 2008, w terminie do 3 dni o złożenia zlecenia. 5) Prowizja jednorazowa - płatna po uruchomieniu kredytu. 6) Odsetki płatne przez cały okres trwania umowy na koniec każdego miesiąca za ten miesiąc. 7) Zabezpieczenie spłaty kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, 8) Oprocentowanie kredytu zmienne, wskaźnik oprocentowania WIBOR 1 M + marża (marża stała przez cały okres spłaty kredytu). 9) Spłata rat kapitałowych odbywać się będzie na koniec kwartału kalendarzowego. Pierwsza spłata rat kredytu nastąpi 31.03.2009r. Należy przyjąć następujące harmonogram spłat: a) w 2009 r. kwotę 100.000 zł tj. 4 raty po 25.000 zł b) w 2010 r. kwotę 100.000 zł tj. 4 raty po 25.000 zł c) w 2011 r. kwotę 100.000 zł tj. 4 raty po 25.000 zł d) w 2012 r. kwotę 100.000 zł tj. 4 raty po 25.000 zł e) w 2013 r. kwotę 100.000 zł tj. 4 raty po 25.000 zł f) w 2014 r. kwotę 100.000 zł tj. 4 raty po 25.000 zł g) w 2015 r. kwotę 100.000 zł tj. 4 raty po 25.000 zł h) w 2016 r. kwotę 161.000 zł tj. 4 raty po 40.250 zł 10) refundacja poniesionych wydatków inwestycyjnych na realizację ww. zadań w okresie od 1 stycznia 2008 do czasu podpisania umowy. 11) Nie przewiduje karencji w spłacie odsetek i zamierza rozpocząć ich spłatę bezpośrednio po uruchomieniu kredytu. 12) Naliczanie i spłata odsetek odbywać się będzie w okresach miesięcznych. 13) Ostateczny termin spłaty kredytu to 31.12.2016 r. 14) Wykonawcy winni przyjąć do obliczenia ceny udzielenia kredytu, rzeczywistą liczbę dni występujących w danym roku ( 365lub366 dni). 15) Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie na zmiennej stawce WIBOR 1M wyliczonego jako średnia wszystkich notowań z miesiąca poprzedzającego spłatę. 16) Brak opłat za możliwość wcześniejszej spłaty kredytu 17) Brak opłat za niewykorzystanie przyznanego kredytu w całości 18) Wykonawcy do oferty dołączają prognozę spłaty kredytu oraz projekt umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 98.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2; spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, co potwierdzą stosownymi dokumentami określonymi w tej specyfikacji. W szczególności zamawiający wymaga złożenia dokumentów wymienionych w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3, (natomiast wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty, o których mowa w w §2 ust 1 pkt 1 lit a,b,c) oraz dokumentów określonych w § 1 ust. 3 pkt 3, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert złożonych przez wykonawców nie wykluczonych z postępowania oraz ofert nie odrzuconych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożona o f e r t a musi zawierać p r a w i d ł o w o w y p e ł n i o n e i a k t u a l n e następujące dokumenty i oświadczenia (wg załączonych wzorów), potwierdzające spełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków: 1) Wypełniony f o r m u l a r z o f e r t y - wraz z prognozą spłaty kredytu oraz projektem umowy Banku - Załącznik do siwz. 2) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że n i e p o d l e g a wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik do siwz. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 5) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://piensk.com.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Pieńsku ul. Bolesławiecka 29 sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Pieńsku ul. Bolesławiecka 29 sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Krzepice i jej jednostek organizacyjnych w latach 2025-2028
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w 2025 roku dla Gminy Złota w związku z koniecznością sfinansowania zadania inwestycyjnego.
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 500.000,00 zł na dofinansowanie zadania inwestycyjnego
- Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Lądek - etap II
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- Kredyt inwestycyjny.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.