Ogłoszenie z dnia 2013-06-18
Baligród: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do budynku biurowego Nadleśnictwa Baligród - zamówienie uzupełniające - NS-2715-5/13
Numer ogłoszenia: 233622 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Baligród, ul. Bieszczadzka 15, 38-606 Baligród, woj. podkarpackie, tel. 013 4684015, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do budynku biurowego Nadleśnictwa Baligród - zamówienie uzupełniające - NS-2715-5/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: - szafki kuchennej o wymiarach szer. 80 cm, wys. 117, głębokości 60 cm zamykana na drzwi z trzema półkami w środku - kontenera - regału pod biurkowego na kółkach otwartego z dwoma półkami o wymiarach szer 43 cm wysokość 58 cm głębokość 58 cm - krzesła gabinetowe, skórzane na płozach wys. 86 cm - czarne szt. 4 - uchwyty na komputer - szt. 3 - półki pod klawiaturę - szt. 3 - szafa rozsuwana z 3 szufladami i 6 półkami, wys. 200 cm, szer. 123 cm.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMPEX TRADE Sp. z o.o., ul. Bytkowska 1B, 40-955 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8608,77
Oferta z najniższą ceną: 8608,77 / Oferta z najwyższą ceną: 8608,77
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Konieczność zlecenia zamówienia uzupełniającego z uwagi na pilną potrzebę wynikającą z zagospodarowania i użytkowania pomieszczeń biurowych. UZASADNIENIE PRAWNE: Art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp, zamówienie uzupełniające było przewidziane w zamówieniu podstawowym udzielonym w trybie przetargu nieograniczonego - zn. spr.: SA-2710-2/13 oraz ujęte w wartości szacunkowej zgodnie z art. 32 ust 3 ustawy Pzp. Zamówienie uzupełniające stanowi powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia, czyli jest powtórzeniem przedmiotu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzonej do zamówienia podstawowego. Zamówienie jest udzielane w okresie nieprzekraczającym 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI BALIGRÓD
więcej: przetargi BALIGRÓD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i urządzeń, poprawiających ergonomię pracy pracowników ROPS w Toruniu
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Dostawa mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- ZAKUP MEBLI I WYPOSAŻENIA KOMPUTEROWEGO DLA ZSCKR W DOBROCINIE
- Dostawa sprzętu komputerowego, systemu EEG Biofeedback, pomocy dydaktycznych i doposażenia szkół w Radlinie w ramach projektu "Radlin-miasto talentów" z podziałem na 9 zadań.
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.