eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarneDowóz dzieci do przedszkola, szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Czarne oraz ich odwóz w roku szkolnym 2011/2012 wraz z zapewnieniem opiekunów podczas przewozu dzieci, realizowany w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-05

Czarne: Dowóz dzieci do przedszkola, szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Czarne oraz ich odwóz w roku szkolnym 2011/2012 wraz z zapewnieniem opiekunów podczas przewozu dzieci, realizowany w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych
Numer ogłoszenia: 233630 - 2011; data zamieszczenia: 05.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarne , ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 59 83 32 078, faks 59 83 32 353.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:bip.czarne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do przedszkola, szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Czarne oraz ich odwóz w roku szkolnym 2011/2012 wraz z zapewnieniem opiekunów podczas przewozu dzieci, realizowany w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przewozowych polegających na dowozie dzieci do przedszkola, szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Czarne oraz ich odwóz w roku szkolnym 2011/2012 wraz z zapewnieniem opiekunów podczas przewozu dzieci, realizowany w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych . 2. Ilość dzieci dojeżdżających do: 1) Przedszkola Gminnego w Czarnem - 5 dzieci, 2) Szkoły Podstawowej w Wyczechach - 46 dzieci, 3) Szkoły Podstawowej w Krzemieniewie - 41 dzieci, 4) Zespołu Szkół w Czarnem - 131 dzieci, 5) Ochotniczy Hufiec Pracy w Człuchowie - 9 dzieci, 6) Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Człuchowie - 3 dzieci, 7) Ochotniczy Hufiec Pracy w Szczecinku - 1 dziecko, Łącznie 236 dzieci. 3. Przewóz ma być realizowany w oparciu o utworzone przez Wykonawcę linie komunikacji regularnej z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży na podstawie biletów miesięcznych. 4. W okresach zimowych autobusy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. 5. W przypadku awarii wyznaczonego autobusu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy. 6. Szczegółowy wykaz trasy przewozów uczniów opisany jest w Załączniku Nr 9 do SIWZ. Wykaz może ulec zmianie wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego. Zamawiający zobowiązany jest dostarczyć Wykonawcy imienną listę uczniów z poszczególnych tras w danym miesiącu. 7. Linie komunikacji regularnej muszą być ułożone i oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały uczniom dojazd autobusami z miejsca zamieszkania do szkoły oraz ze szkoły do miejsca zamieszkania, wykaz trasy przewozów uczniów opisany jest w Załączniku Nr 9 do SIWZ, w dni nauki szkolnej - co najmniej dwukrotne do każdej placówki tj. kurs poranny do placówek szkolnych (tak aby uczniowie dojechali najpóźniej do godziny 7:50 oraz kursy popołudniowe ze szkół, przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób, a także dostosowaniu liczby kursów oraz pojemności (liczby miejsc) autobusów na poszczególnych trasach do ilości przewożonych uczniów. Ponadto wykonawca zobowiązany jest umożliwić przejazdy dzieci i młodzieży do szkół i z powrotem (na podstawie biletów miesięcznych), w celu realizacji zajęć pozalekcyjnych bądź wcześniejszego powrotu dzieci do domu. 8. Wykonawca pokrywa koszty oznaczenia przystanków szkolnych znakiem D-15 wraz z ogłoszeniami o godzinach odjazdu. Przystanek musi być zlokalizowany zgodnie z przepisami w tym zakresie w sposób zapewniający bezpieczeństwo podróżnych (dzieci) i innych użytkowników drogi publicznej. Miejsce usytuowania przystanku należy uzgodnić z zamawiającym i opiekunem dowozu. 9. Ustalenie ostatecznego rozkładu jazdy wykonawca dokona w porozumieniu z zamawiającym. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby przewożonych uczniów na poszczególnych liniach. 11. Wykonawca zapozna się z każdą trasą dowozu i określi odległości. 12. Sprawowanie opieki podczas dowożenia powinno obejmować przede wszystkim: 1) współpraca z kierowcą w zakresie bezpieczeństwa przewożonych dzieci, 2) zachowanie szczególnej uwagi przy wchodzeniu i wychodzeniu uczniów z autobusu, 3) pomoc najmłodszym oraz potrzebującym pomocy przy wchodzeniu i wychodzeniu z autobusu, 4) każdorazowe sprawdzanie przed ruszeniem autobusu czy drzwi w pojeździe są należycie zamknięte, 5) podejmowanie niezbędnych czynności mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa uczniom podczas jazdy autobusem szkolnym, 6) pilnowanie higieny i porządku podczas przejazdu, 7) pilnowanie, by miejsca siedzące miały przede wszystkim dzieci z klas najmłodszych, 8) w przypadku, zaistnienia podejrzenia, iż kierowca jest w stanie wskazującym na spożycie alkoholu, lub z innych przyczyn jest niezdolny do prowadzenia autobusu, niedopuszczenie do przewozu dzieci i niezwłoczne powiadomienie o zaistniałym fakcie Przełożonego, Dyrektora Szkoły, Sekretarza Gminy lub Burmistrza Czarnego, 9) w przypadku zauważenia ewidentnej niesprawności autobusu należy nie dopuścić do przewozu dzieci oraz niezwłocznie powiadomić o zaistniałej sytuacji Przełożonego, Dyrektora Szkoły ewentualnie Sekretarza Gminy bądź Burmistrza Czarnego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny tego warunku (spełnia - nie spełnia): Wykonawca musi posiadać odpowiednie uprawnienia - licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego oraz certyfikat kompetencji zawodowych w krajowym transporcie drogowym osób, ważne na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny tego warunku (spełnia - nie spełnia): Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej czterema pojazdami dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i oznakowanymi właściwie do charakteru przewozu. Przewóz uczniów musi odbywać się autobusami spełniającymi wymagania w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia przewidziane przepisami prawa. Dodatkowo autobusy muszą być prawidłowo oznakowane w obowiązujące tablice informacyjne o przewozie uczniów i spełniać przepisy z zakresu bhp oraz ppoż

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny tego warunku (spełnia - nie spełnia): Wykonawca przedstawi oświadczenie o dysponowaniu osobami z wymaganymi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnych do wykonywania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby w realizacji przedmiotu zamówienia, na stanowisku kierowcy zatrudnione były osoby posiadające uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.) oraz ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.). Wykonawca podczas transportu zapewni uczniom opiekę opiekunów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny tego warunku (spełnia - nie spełnia): Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. 2) Oświadczenie wykonawcy, że podczas transportu związanego z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia zapewni uczniom piekę opiekunów podczas dowozów i odwozów - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczniów na wszystkich liniach przewozowych w całym okresie trwania umowy oraz wprowadzenia modyfikacji polegających na przewozie uczniów z innych miejscowości - z terenu Gminy Czarne - niż wymienione w Tabeli Formularza ofertowego, zgodnie z trasami opisanymi w załączniku Nr 9 do SIWZ. 2. Ustalona cena biletów miesięcznych na połączenia pomiędzy wszystkimi miejscowościami nie może ulec zmianie w całym okresie trwania umowy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian do niniejszej umowy: - ustawowej zmiany podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy może zostać zmienione w oparciu o wprowadzoną nową stawkę podatkową. - zmiana danych podmiotowych Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czarne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.czarne.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2011 godzina 13:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Czarne, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne, pokój Nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.