Ogłoszenie z dnia 2015-09-08
Kostrzyn: DOSTAWY UZUPEŁNIAJĄCE DO ZADANIA PODSTAWOWEGO NA KOMPLEKSOWĄ DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ OBEJMUJĄCĄ SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ I ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY KOSTRZYN
Numer ogłoszenia: 233644 - 2015; data zamieszczenia: 08.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 61 8178565, faks 61 8178191.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY UZUPEŁNIAJĄCE DO ZADANIA PODSTAWOWEGO NA KOMPLEKSOWĄ DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ OBEJMUJĄCĄ SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ I ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY KOSTRZYN.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są DOSTAWY UZUPEŁNIAJĄCE DO ZADANIA PODSTAWOWEGO NA KOMPLEKSOWĄ DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ OBEJMUJĄCĄ SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ I ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY KOSTRZYN. Planowana ilość energii elektrycznej wraz z usługą jej dystrybucji - na potrzeby obiektów gminnych w miesiącu październik i listopad 2015 r. wynosi ok. 512,0 MWh..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ENEA Spółka Akcyjna, ul. Górecka 1, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 206907,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 254361,65
Oferta z najniższą ceną: 254361,65 / Oferta z najwyższą ceną: 254361,65
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie przeprowadzono w trybie: zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7, Ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i podlegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające w wysokości do 20 % było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego. Uzasadnienie wyboru trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki zostało zawarte w Protokole Konieczności z dnia 28.08.2015 r., sporządzonym przez Daniela Lewickiego - Kierownika Wydziału Rozwoju Gminy, na podstawie spotkań z udziałem przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego. Ponadto dostawy uzupełniające zostały przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu na zadanie podstawowe udzielone w trybie przetargu nieograniczonego w 2013 r. Zamówienia zostało udzielone dotychczasowemu Wykonawcy. Wartość udzielanego zamówienia uzupełniającego netto wynosi 206 097,26 zł nie przekracza 20 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, stanowiących kwotę 0,20 x 2 892 145,25 = 578 429,05 zł = 136 909,52 euro.
INNE PRZETARGI KOSTRZYN
więcej: przetargi KOSTRZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej na potrzeby RCKiK w Szczecinie
- Dostawa energii elektrycznej dla Miasta Rawa Mazowiecka oraz jednostek organizacyjnych
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.
- Dostawa energii elektrycznej.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium BRISTOL MSWiA w Kudowie-Zdroju
- Zakup energii elektrycznej dla Gminnego Przedsiębiorstwa Usługowego ALGAWA Spółka z o.o.
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.