To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-07
Turek: Usługa bieżącego utrzymania i konserwacji technicznej drogowych sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Turku przy ulicach powiatowych w 2015 roku; skrzyżowanie ulic powiatowych nr 4520P Kolska Szosa, nr 4525P Piłsudskiego, nr 4526P Legionów Polskich oraz ulicy miejskiej Kolska wjazd z ulicy powiatowej nr 4520P Kolska Szosa do marketu INTER MARCHE skrzyżowanie dróg powiatowych nr 3219P ulica 3-go Maja i Chopina z ulicami powiatowymi nr 4515P Milewskiego i 4511P Kączkowskiego
Numer ogłoszenia: 233649 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215909 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku, ul. Kolska Szosa 64, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 1682, faks 063 2891682.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa bieżącego utrzymania i konserwacji technicznej drogowych sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Turku przy ulicach powiatowych w 2015 roku; skrzyżowanie ulic powiatowych nr 4520P Kolska Szosa, nr 4525P Piłsudskiego, nr 4526P Legionów Polskich oraz ulicy miejskiej Kolska wjazd z ulicy powiatowej nr 4520P Kolska Szosa do marketu INTER MARCHE skrzyżowanie dróg powiatowych nr 3219P ulica 3-go Maja i Chopina z ulicami powiatowymi nr 4515P Milewskiego i 4511P Kączkowskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa bieżącego utrzymania i konserwacji technicznej drogowych sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Turku przy ulicach powiatowych w 2015 roku; skrzyżowanie ulic powiatowych nr 4520P Kolska Szosa, nr 4525P Piłsudskiego, nr 4526P Legionów Polskich oraz ulicy miejskiej Kolska wjazd z ulicy powiatowej nr 4520P Kolska Szosa do marketu INTER MARCHE skrzyżowanie dróg powiatowych nr 3219P ulica 3-go Maja i Chopina z ulicami powiatowymi nr 4515P Milewskiego i 4511P Kączkowskiego Zakres konserwacji i utrzymania sygnalizacji świetlnych określa się następująco: 1. utrzymanie w/w sygnalizacji świetlnych w ciągłej pracy przez 24 godz./dobę i zabezpieczenie ewentualnych uszkodzeń pokolizyjnych 2. prace konserwacyjne polegają na: - wymianie żarówek w sygnalizatorach - utrzymanie sygnalizatorów i soczewek w ciągłej czystości - przegląd połączeń i pomiary elektrycznych kabli sygnalizacyjnych oraz pętli indukcyjnych - naprawy drobnych uszkodzeń uniemożliwiających prace sygnalizacji np. wymiana oprawek, daszków na klosze, wymiana bezpiecznika, regulacja układów itp.) - konserwacja antykorozyjna - prace regulacyjne usprawniające działanie sygnalizacji - wymiana urządzeń o całkowitym zużyciu czasowym na nowe, których wartość nie przekracza 500,00 zł netto z wyjątkiem urządzeń na gwarancji 3. w przypadku wystąpienia awarii i uszkodzeń spowodowanych klęskami żywiołowymi, wypadkami komunikacyjnymi aktami wandalizmu każdorazowo wykonawca uzgodni z zamawiającym zakres i wartość uszkodzeń 4. w trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca będzie używał zakupionych przez siebie materiałów 5. koszty materiałów o wartości powyżej 500,00 zł netto nie są wliczane do wartości wynagrodzenia o obciążają Zamawiającego po wcześniej akceptacji kosztów i zakresów przez Zamawiającego. 6. Zamawiający przewiduje od 0 do 4 wymian urządzeń o całkowitym zużyciu czasowym na nowe, których wartość nie przekracza 500,00 zł netto z wyjątkiem urządzeń na gwarancji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RASZEWSKI RADOSŁAW "FIRMA:RASZEWSKI I SYN"
jakie przetargi wygrała firma
RASZEWSKI RADOSŁAW "FIRMA:RASZEWSKI I SYN"
- Firma Raszewski, ulica Świętojańska 24A, 62-500 Konin, 62-500 ulica Świętojańska 24A, 62-500 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12600,00
Oferta z najniższą ceną: 12600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Dostawa materiałów do diagnostyki mikrobiologicznej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku
więcej: przetargi w Turku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.