eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa, demontaż i montaż okien i drzwi zewnętrznych. Ponadto dostawę oświetlenia na energooszczędne w Międzyleskim Szpitalu Specjalistycznym w Warszawie w podziale na dwa zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-06

Warszawa: dostawa, demontaż i montaż okien i drzwi zewnętrznych. Ponadto dostawę oświetlenia na energooszczędne w Międzyleskim Szpitalu Specjalistycznym w Warszawie w podziale na dwa zadania
Numer ogłoszenia: 233675 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie , ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4735145, faks 022 6131992.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, demontaż i montaż okien i drzwi zewnętrznych. Ponadto dostawę oświetlenia na energooszczędne w Międzyleskim Szpitalu Specjalistycznym w Warszawie w podziale na dwa zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis ogólny przedmiotu zamówienia Zadanie I Wymiana okien, drzwi balkonowych i drzwi zewnętrznych 1.1 Zakres dostawy zgodny z załączonym zestawieniem okien, drzwi balkonowych i zewnętrznych. Wymagania techniczne: okna PVC z profilem 6 komorowym, grubość ramy 80 mm. Szyby zespolone jednokomorowe o wsp. Ug max 1,1 W/m2 K. Okna z funkcją rozszczelniania. Wymiary i podziały zgodnie z załącznikiem /Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej/ 1.2 Drzwi zewnętrzne z profili aluminiowych, tzw. /ciepłych/. Wypełnienie termoizolacyjne o wsp. Ug zgodnym z normą. Wymiary i podziały zgodnie z załącznikiem /Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej/. 1.3 W zakresie dostaw: - demontaż starych okien i drzwi - montaż nowych okien i drzwi - przywrócenie stanu pierwotnego glifów okiennych po montażu nowych okien i drzwi. 1.4 wywiezienie i utylizacja zdemontowanej stolarki okiennej i drzwiowej oraz uporządkowanie terenu po pracach. Zadanie II Wymiana lamp przyłóżkowych w ilości 350 szt. wraz z montażem Kinkiety przyłóżkowe ze źródłem światła LED, o mocy minimum 3 W, żywotność min. 20000 h, światłość min. 200 lm, barwie światła ciepłej. Napięcie zasilania lamp 230V. Lampa wykonana z metalu, preferowany kolor biały wyposażona w elastyczne ramie, wbudowany w obudowę wyłącznik. Lampy mocowane na stałe do ściany. Muszą spełniać warunek doświetlenia podczas czytania. Bardzo trwałe odporne na uszkodzenia. Zamawiający w celu potwierdzenia wymaganych powyżej parametrów żąda do dnia i godziny otwarcia ofert dostarczenie po jednej sztuce lampki wraz ze źródłem światła w tak zwanych celach demonstracyjnych. Nadmienia też, że lampki te zostaną zwrócone po zakończeniu postępowania. 2. Nieprzekraczalny termin realizacji do dnia 15.12 2013 roku. 3. Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranych zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań. 4. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcy więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego oferenta. 5. Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert wariantowych. 6. Wykonawca zagwarantuje minimalny okres gwarancji na: - okna i drzwi oraz montaż - minimum 36 miesięcznej gwarancji - lampy przyłóżkowe wraz ze źródłem światła - minimum 24 miesięcznej gwarancji. 6. . Projekty umów stanowiących Załącznik Nr 1 - okna i drzwi oraz Załącznik Nr 1 - lampy trzyłóżkowe ze źródłem światła są integralną część niniejszej dokumentacji i zapisy w nich zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.10.00-5, 31.50.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Dotyczy zadania I W celu wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże minimum - 1 główną dostawą odpowiadającą przedstawionemu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia za odpowiedni przedmiot zamawiający uzna dostawę i montaż okien. Zamawiający będzie je oceniał: - minimum 1 główna dostawa odpowiadająca przedstawionemu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia - spełnia - mniej niż 1 główna dostawa odpowiadająca przedstawionemu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia - nie spełnia Dotyczy Zadania II Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający odstępuje od warunku udziału w postępowaniu, będzie oceniał na podstawie oświadczenia oraz przedstawionych wymaganych dokumentów ocena będzie polegała na zasadzie spełnia/niespełna.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy Zadania I W celu wykazania spełnienie warunku - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, (podstawa prawna: ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 ze zmianami). - posiada osobę zdolną do wykonania zamówienia, które posiadają ww. odpowiednie uprawnienia - spełnia - nie posiada osoby zdolnej do wykonania zamówienia, które posiadają ww. odpowiednie uprawnienia - nie spełnia Dotyczy Zadania II Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający odstępuje od warunku udziału w postępowaniu, będzie oceniał na podstawie oświadczenia oraz przedstawionych wymaganych dokumentów ocena będzie polegała na zasadzie spełnia/niespełna.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z formularzami cenowymi. 2. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: 2.1 Zmiana Stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mssw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie Dział Zamówień Publicznych ul. Bursztynowa 2 04-749 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego W Warszawie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Wymiana okien, drzwi balkonowych i drzwi zewnętrznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien, drzwi balkonowych i drzwi zewnętrznych zakres dostawy zgodny z załączonym zestawieniem okien, drzwi balkonowych i zewnętrznych. Szyby zespolone jednokomorowe o wsp. Ug max 1,1 W/m2 K. Okna z funkcją rozszczelniania. Wymagania techniczne: okna PVC z profilem 6 komorowym, grubość ramy 80 mm. . Wymiary i podziały zgodnie z załącznikiem - Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej. Drzwi zewnętrzne z profili aluminiowych, tzw. ciepłych. Wypełnienie termoizolacyjne o wsp. Ug zgodnym z normą. Wymiary i podziały zgodnie z załącznikiem - Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej. W zakresie dostaw: demontaż starych okien i drzwi montaż nowych okien i drzwi przywrócenie stanu pierwotnego glifów okiennych po montażu nowych okien i drzwi. wywiezienie i utylizacja zdemontowanej stolarki okiennej i drzwiowej oraz uporządkowanie terenu po pracach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Warunki gwarancji (powyżej 36 miesięcy) - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Wymiana lamp przyłóżkowych w ilości 350 szt. wraz z montażem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana lamp przyłóżkowych w ilości 350 szt. wraz z montażem Kinkiety przyłóżkowe ze źródłem światła LED, o mocy minimum 3 W, żywotność min. 20000 h, światłość min. 200 lm, barwie światła ciepłej. Napięcie zasilania lamp 230V. Lampa wykonana z metalu, preferowany kolor biały wyposażona w elastyczne ramie, wbudowany w obudowę wyłącznik. Lampy mocowane na stałe do ściany. Muszą spełniać warunek doświetlenia podczas czytania. Bardzo trwałe odporne na uszkodzenia. Zamawiający w celu potwierdzenia wymaganych powyżej parametrów żąda do dnia i godziny otwarcia ofert dostarczenie po jednej sztuce lampki wraz ze źródłem światła w tak zwanych celach demonstracyjnych. Nadmienia też, że lampki te zostaną zwrócone po zakończeniu postępowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Parametry techniczno - użytkowe - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.