Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-16
Olsztyn: Remont małej sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 233678 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 , ul. K. R. Małłków 3, 10-113 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 527 24 55, fax. 089 527 45 91.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zso1.olsztyn.pl/zso/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont małej sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: - szpachlowanie i malowanie ścian, sufitu i konstrukcji stalowych - wymianę okien (ilość i wymiary zgodnie z załączonym zestawieniem) - wymianę zewnętrznych parapetów - uzupełnienie, cyklinowanie i lakierowanie parkietu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Wykonawca winien być zarejestrowaną firmą lub osobą fizyczną zdolną do wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia. 3. Posiadają doświadczenie zawodowe polegające na wykonaniu z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie o zakresie, złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu, 4. Dysponują osobami posiadającymi stosowne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. Kierownik budowy - musi posiadać odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie - 30 m-cy jako kierownik. 5. Udzielą gwarancji na wszystkie wykonane roboty określone w przedmiocie zamówienia na okres 4 lata..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (wypełnionego formularza) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną): 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ; 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 1 5. Zbiorcze Zestawienie Wartości Robót wraz z Tabelami Elementów Scalonych dla poszczególnych rodzajów robót wymienionych w Zbiorczym Zestawieniu - wzór formularza stanowi załącznik Nr 2 . Zbiorcze Zestawienie Wartości Robót winno wynikać ze sporządzonego kosztorysu ofertowego opracowanego na podstawie przedmiaru robót, i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Wyceniony kosztorys ofertowy szczegółowy, na podstawie którego wyliczono wartość robót, wybrany w przetargu Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu przed podpisaniem umowy i dołączyć do każdego egzemplarza podpisanej umowy. 6. Elementy cenotwórcze przyjęte do kosztorysowania - wzór formularza stanowi załącznik Nr 3 tj.: - stawka lub stawki za roboczogodzinę /netto/, - wskaźnik narzutu kosztów pośrednich w % liczony od /R+S/, - wskaźnik narzutu zysku w % liczony od /R+S+Kp/, - wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów w % liczony od wartości materiałów /M/. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (przedłożone dokumenty powinny zawierać informacje określające rodzaj oraz wartość wykonywanych robót, nazwę oraz adres inwestora lub innego zleceniodawcy, a także okres i miejsce realizacji robót wraz z potwierdzeniem należytego ich wykonania); - wzór formularza stanowi załącznik nr 5 tj. wykonali (zakończyli realizację) co najmniej jedno zadanie o zakresie, złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu o wartości nie mniejszej niż 150 tys zł brutto 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wzór formularza stanowi załącznik nr 6 Wymagane uprawnienia do kierowania robotami: Kierownik budowy - Należy dołączyć kserokopie uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień składania ofert. 10. Dodatkowo wykonawca ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia: A) oświadczenie wykonawcy o okresie na jaki udzieli gwarancji na wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia oraz dostawa okien; wzór formularza stanowi załącznik nr 4 B) oświadczenie wykonawcy o akceptacji w zakresie organizacji i czasu pracy oraz przyjęciu odpowiedzialności za plac budowy i zdarzenia wywołane przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia; C) oświadczenie wykonawcy o przyjęciu istotnych postanowień umowy określonych w niniejszym ogłoszeniu; wzór formularza stanowi załącznik nr 8 11. Dokumenty, wykazy i oświadczenia - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. 12. Dokumenty, wykazy można złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez jedną z osób podpisujących ofertę z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zso1.olsztyn.pl/zso/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZSO nr 1 ul. K. R. Małłków 3 10-113 Olsztyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 13:00, miejsce: ZSO nr 1 ul. K. R. Małłków 3 10-113 Olsztyn Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa fosforanu amonu 18-46 do Zakładu Doświadczalnego IHAR-PIB w Bartążku.
- Remonty i bieżące utrzymanie schodów na terenach administrowanych przez ZDZiT w Olsztynie w 2025 r.
- Dostawa nawozów dolistnych do Zakładu Doświadczalnego IHAR-PIB w Bartążku
- Dostawa nawozów mineralnych do Zakładu Doświadczalnego IHAR-PIB w Bartążku
- Dostawa sukcesywna odzieży ochronnej, zabezpieczającej i artykułów BHP do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- SZP.221-2.2025 Zakup ambulansu ratunkowego z wyposażeniem
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa basenu odkrytego ze strefą wypoczynkową oraz pawilonu administracyjno - sanitarnego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
- Odbudowa budynku frontowego, budowę oficyny wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką istniejących oficyn na nieruchomości przy ul.Rewolucji 1908 nr31 (...)
- Modernizacja pomieszczeń szpitala w Chodzieży w ramach projektu "Rozwój WCPiT im. E i J Zeylandów jako Specjalistycznego Ośrodka Leczenia Onkologicznego SOLO II" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na dom na potrzeby rodzinnej pieczy zast_w ramach rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej-deinstytucjonalizacji p. zastępczej w pow kętrzyńskim - post II
- Termomodernizacja budynku fili biblioteki gminnej w miejscowości Borów
- Przebudowa i rozbudowa Domu Pomocy Społecznej w Wietrzychowicach
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.