Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-16
Wrocław: Remont urządzeń odwadniających oraz utwardzenie poboczy w podziale na zadania:
Numer ogłoszenia: 233690 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu , ul. Podwale 28, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3443641 do 49 w. 403, fax. 071 3430731.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont urządzeń odwadniających oraz utwardzenie poboczy w podziale na zadania:.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont urządzeń odwadniających oraz utwardzenie poboczy w podziale na zadania: ZADANIE 1 - NR SP.DT.3421.P1N-38/2008 Remont przepustów drogowych oraz oczyszczenie kanalizacji burzowej na terenie działania obwodu drogowego w Sulimowie i w Mirosławicach. CPV 45.23.24.52 - 5; 45.23.24.53 - 2; 45.23.24.10 - 9 ZADANIE 2 - NR SP.DT.3421.P1N-39/2008 Utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym 0/31,5 na terenie działania obwodu drogowego w Sulimowie. CPV 45.23.31.41 - 9.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.24.53 - Roboty budowlane w zakresie upustów 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zadanie 1: 600,00 zł (sześćset złotych) Zadanie 2: 400,00 zł (czterysta złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.4. Uczestnictwo w przetargu jest otwarte dla Wykonawców, którzy: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami Prawa zamówień publicznych, 2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych, a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędnie do wykonania zamówienia - Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 zadania w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia, o wartości tożsamej z przedmiotem zamówienia brutto każda, należy załączyć referencje, - Wykonali w/w prace należycie, - Posiadają potencjał techniczny tj. sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.5. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do Oferty podane poniżej dokumenty i oświadczenia, których brak spowoduje wykluczenie Wykonawcy, którego ofertę uznaje się za odrzuconą bez jej dalszego rozpatrywania: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; c) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w przypadku obowiązku posiadania takich uprawnień; d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualnych zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g) oświadczenie, że w ciągu ostatnich trzech lat (licząc od daty ogłoszenia niniejszego przetargu) Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Podwale 28, 50-040 Wrocław, II piętro, pok. 213.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Podwale 28, 50-040 Wrocław, II piętro, pok. 207 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - NR SP.DT.3421.P1N-38/2008 Remont przepustów drogowych oraz oczyszczenie kanalizacji burzowej na terenie działania obwodu drogowego w Sulimowie i w Mirosławicach..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 - NR SP.DT.3421.P1N-38/2008 Remont przepustów drogowych oraz oczyszczenie kanalizacji burzowej na terenie działania obwodu drogowego w Sulimowie i w Mirosławicach, woj. dolnośląskie. CPV 45.23.24.52 - 5; 45.23.24.53 - 2; 45.23.24.10 - 9.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52-5, 45.23.24.53-2, 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - NR SP.DT.3421.P1N-39/2008 Utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym 0/31,5 na terenie działania obwodu drogowego w Sulimowie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2 - NR SP.DT.3421.P1N-39/2008 Utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym 0/31,5 na terenie działania obwodu drogowego w Sulimowie, woj. dolnośląskie. CPV 45.23.31.41 - 9.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- 58.2024 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Merck Life Science lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Rozbudowa budynku usługowego, o zewnętrzną windę osobową, położonego przy ulicy Grunwaldzkiej 12b we Wrocławiu.
- Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, narzędzi i skóry oraz dostawa chemii gospodarczej i akcesoriów do utrzymania czystości
- Dostawa urządzeń do Zimowego Utrzymania Dróg w podziale na 2 zadania.
- 59.2024 Sukcesywna dostawa odczynników firmy EURx lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Wykonanie, dostawa oraz montaż szafy na dokumenty na potrzeby pracowników socjalnych Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa parkingu przy budynku szkoły
- BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI SKAWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ SIECI KANALIZACYJNEJ
- Budowa połączenia drogowego ulicy Winnej z ulicą Mikołajczyka w Grodzisku Wielkopolskim Etap I
- Rozbudowa sieci wodociągowej na nowych osiedlach wraz z przebudową istniejącej oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Dominowo
- Modernizacja infrastruktury publicznej w Gminie Godów
- Remont, rozbudowa i przebudowa remiz strażackich na terenie gminy Koczała
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.