eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów › Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci w wieku od 3 do 5 lat uczęszczających punktu przedszkolnego utworzonego przy Szkole Podstawowej im. Kajetana Sawczuka w Komarnie Kolonii w ramach projektu Dobry start - lepsza przyszłość dzieci z Gminy Konstantynów współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-02

Konstantynów: Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci w wieku od 3 do 5 lat uczęszczających punktu przedszkolnego utworzonego przy Szkole Podstawowej im. Kajetana Sawczuka w Komarnie Kolonii w ramach projektu Dobry start - lepsza przyszłość dzieci z Gminy Konstantynów współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 233696 - 2010; data zamieszczenia: 02.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Kajetana Sawczuka w Komarnie Kolonii , Komarno Kolonia 13, 21-543 Konstantynów, woj. lubelskie, tel. 83 341 50 14, faks 83 341 50 14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci w wieku od 3 do 5 lat uczęszczających punktu przedszkolnego utworzonego przy Szkole Podstawowej im. Kajetana Sawczuka w Komarnie Kolonii w ramach projektu Dobry start - lepsza przyszłość dzieci z Gminy Konstantynów współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa łącznie nie więcej niż 9 900 posiłków dla dzieci w wieku od 3 do 5 lat uczęszczających punktu przedszkolnego utworzonego przy Szkole Podstawowej im. Kajetana Sawczuka w Komarnie Kolonii w ramach projektu Dobry start - lepsza przyszłość dzieci z Gminy Konstantynów współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. O następujących warunkach: 1. Do punktu przedszkolnego uczęszcza 15 dzieci. 2. Zamawiający przewiduje Prawo opcji polegające na zmniejszeniu ilości zamawianych posiłków w zależności od potrzeb zamawiającego w granicach - 20 procent. Ilość posiłków w danym miesiącu uzależniona będzie od faktycznej ilości dzieci uczestniczących w zajęciach przedszkolnych. Przewiduje się zmniejszenie ilości posiłków, w zależności od ewentualnych zmian ilościowych w granicach - 20 procent. 3. Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku, 2 razy w ciągu dnia (II śniadanie ok. godz. 9:30, obiad ok. godz. 12:30) w ilościach uzgodnionych z Dyrektorem Szkoły Podstawowej im. Kajetana Sawczuka w Komarnie Kolonii lub osobą przez niego upoważnioną na 1 dzień przed ich dostawą. 4. Miejsca dostaw posiłków: Szkoła Podstawowa im. Kajetana Sawczuka w Komarnie Kolonii, Komarno Kolonia 13, 21 - 543 Konstantynów. 5. Przygotowane potrawy muszą zawierać odpowiednią ilość składników odżywczych i energetycznych odpowiednich dla grupy wiekowej (od 3 do 5 lat) zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami żywieniowymi. 6. Wykonawca musi gwarantować przygotowanie różnego rodzajów - diet w tym bezglutenowej i bezmlecznej - zgodnie z wytycznymi lekarza. 7. Szczegółowy jadłospis obejmujący 10 dniowy okres realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca przedłoży zamawiającemu do zatwierdzenia na 2 dni wcześniej. 8. Posiłki muszą być przygotowane z produktów świeżych, z zachowaniem odpowiednich norm jakościowych i higieniczno-sanitarnych. 9. Posiłki muszą być zróżnicowane, urozmaicone, dostarczane porcjowane i o temperaturze dostosowanej do właściwości danego posiłku. 10. Wykonawca dostarczający gotowe posiłki w winien zapewnić: ich odpowiednią temperaturę w chwili dostawy odpowiednie warunki higieniczno-sanitarne dostaw odpowiednie pojemniki w których będą dostarczane sztućce i naczynia jednorazowe 11. Wykonawca dostarczał będzie posiłki własnym środkiem transportu, w specjalistycznych termosach i pojemnikach termoizolacyjnych gwarantujących utrzymanie odpowiednich temperatur oraz jakości przewożonych potraw. 12. Miejsce do spożywania posiłków zapewnia zamawiający. 13. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego odbioru powstających odpadków pokonsumpcyjnych wraz ze zużytymi naczyniami jednorazowego użytku. 14. Uwagi ogólne: 1) Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 2) Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. 3) Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. 5) Zamawiający, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, zastrzega sobie prawo modyfikacji treści Ogłoszenia i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zmiana może mieć miejsce w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. 6) W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ oraz zostanie umieszczona na stronie internetowej i będzie dla wykonawców wiążąca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiającey nie wymaga zabezpieczenia ofert wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie przewiduje dotatkowego warunku do tgo kryterium

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie przewiduje dotatkowego warunku do tgo kryterium

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie przewiduje dotatkowego warunku do tgo kryterium

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie przewiduje dotatkowego warunku do tgo kryterium

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. Ocena spełniania w/w warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów metodą spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) zaświadczenie, iż wykonawca znajduje się pod stałym nadzorem Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. 2)zaświadczenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w zakresie stanu higieniczno-sanitarnego zakładu, w którym odbywa się produkcja posiłków oraz jeżeli wykonawca dostarcza gotowe posiłki - zaświadczenie w zakresie warunków przewożenia gotowych posiłków.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy wzór formularza stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konstantynowlubelskie@netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Konstantynów, ul. Wyszyńskiego 2, 21 - 543 Konstantynów - pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Konstantynów, ul. Wyszyńskiego 2, 21 - 543 Konstantynów - pokój nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.