eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaŚwiadczenie usług cateringowych (śniadania, obiady, kolacje) na potrzeby Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-08

Częstochowa: Świadczenie usług cateringowych (śniadania, obiady, kolacje) na potrzeby Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 233728 - 2015; data zamieszczenia: 08.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124219 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, faks (034) 378 53 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych (śniadania, obiady, kolacje) na potrzeby Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest świadczenie usług cateringowych (śniadania, obiady, kolacje) na potrzeby Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie w okresie od 1 września 2015 do 20 września 2015 roku. 2. Przez świadczenie usług cateringowych Zamawiająca rozumie usługę przygotowywania, dostarczania do Zamawiającej i wydania posiłków dla konsumentów w miejscu wskazanym przez Zamawiającą. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i dodatkowe informacje w zakresie jego realizacji zawarte zostały w załączniku nr 1 do siwz - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający jadłospisy dzienne. 4. Usługi cateringowe związane są z prowadzeniem remontu stołówki Szkoły i wyłączenia stołówki z funkcjonowania. 5. Szacunkowa maksymalna ilość posiłków, jakie zostaną dostarczone w okresie wskazanym w pkt. 3.1. siwz wynosi 6400 śniadań, 6400 obiadów i 6400 kolacji 6. Podane maksymalne ilości posiłków stanowiące podstawę wyceny oferty są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do niewyczerpania całości przedmiotu zamówienia, a Wykonawca zrzeka się związanych z tym roszczeń. Zamawiająca gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia wyniesie 60% ceny podanej w formularzu ofertowym (jeśli wartość zrealizowanej części zamówienia będzie niższa). 7. Posiłki winny być przygotowane w oparciu o jadłospisy dzienne na powtarzające się okresy 14-sto dniowe stanowiące załącznik nr 1 do siwz. 8. Posiłki będą dostarczane we wszystkie dni tygodnia (od poniedziałku do niedzieli) wg zgłaszanego przez Zamawiającą zapotrzebowania, wynikającego z aktualnej liczby przebywających słuchaczy. Ilość posiłków dziennych będzie przekazywana pisemnie, faxem bądź w formie elektronicznej (e-mail) przez osoby uprawnione do godz. 10.00 na obiad i kolację na dzień bieżący oraz śniadanie na dzień następny oraz w piątek - na sobotę, niedzielę i poniedziałek. 9. Wykonawca będzie wydawał posiłki w następujących godzinach: 1) godz. 6.30 - śniadanie 2) godz. 12.45 - obiad 3) godz. 17.30 - kolacja 10. Oznaczenie wg CPV: Kod CPV Opis 55300000-3 Usługi restauracyjne i podawania posiłków 11. Miejsce realizacji usług cateringowych - Centralna Szkoła PSP w Częstochowie ul. Sabinowska 62/64. 12. Wymagany termin płatności - 30 dni od dnia doręczenia faktury do Zamawiającej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GASTRO Irena Dzwonnik, ul. Mieszka I 5/35, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161344,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 162570,24

  • Oferta z najniższą ceną: 162570,24 / Oferta z najwyższą ceną: 165196,80

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.