eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komarów-OsadaPrzewóz uczniów w Gminie Komarów-Osada w roku szkolnym 2014/2015.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-11

Komarów-Osada: Przewóz uczniów w Gminie Komarów-Osada w roku szkolnym 2014/2015.
Numer ogłoszenia: 233738 - 2014; data zamieszczenia: 11.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Komarów-Osada , Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada, woj. lubelskie, tel. 84 6153102 w. 50, faks 84 6153185.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komarowosada.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów w Gminie Komarów-Osada w roku szkolnym 2014/2015..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz uczniów w Gminie Komarów-Osada w roku szkolnym 2014/2015..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dowożenia i odwożenia uczniów szkół podstawowych i gimnazjum w Gminie Komarów-Osada w ramach komunikacji regularnej specjalnej lub regularnej (zakup biletów miesięcznych). Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego . 2. Usługa obejmuje dowożenie uczniów z miejsc zamieszkania (miejsc przystankowych) do szkół: Szkoły Podstawowej w Komarowie-Osadzie, Szkoły Podstawowej w Dubie i do Publicznego Gimnazjum w Komarowie-Osadzie i Publicznego Gimnazjum w Zubowicach Usługa polega na porannym dowozie uczniów do szkół na oraz popołudniowym odwozie ze szkół do miejsc zamieszkania - miejsc przystankowych. Specyfikacja Istotnych Warunków zamówienia obejmuje dowóz i odwóz 158 uczniów, za których koszty przejazdu pokrywa Gmina Komarów-Osada - dojazd powyżej 4 km do szkół: Publiczne Gimnazjum w Komarowie-Osadzie, Publiczne Gimnazjum w Zubowicach, Szkoła Podstawowa w Komarowie-Osadzie i Szkoła Podstawowa w Dubie, z następujących miejscowości: a/ Publiczne Gimnazjum w Komarowie-Osadzie: - Krzywystok - 1 uczeń, - Janówka Wschodnia - 2 uczniów, - Janówka Zachodnia - 8 uczniów - Księżostany Kolonia - 5 uczniów, - Antoniówka - 8 uczniów, - Wolica Brzozowa Kolonia - 4 uczniów, - Wolica Brzozowa - 2 uczniów, - Sosnowa - Dębowa - 1 uczeń, - Wolica Śniatycka - 9 uczniów, - Ruszczyzna - 6 uczniów. - Komarów Górny - 2 uczniów - Huta Komarów - 1 uczeń - Kraczew - 1 uczeń Razem 50 uczniów b/ Publiczne Gimnazjum w Zubowicach: - Śniatycze - 12 uczniów, - Kadłubiska - 4 uczniów, - Dub - 11 uczniów, - Tomaszówka - 3 uczniów, Razem 30 uczniów c/ Szkoła Podstawowa w Komarowie-Osadzie - Krzywystok - 7 uczniów, - Krzywystok Kolonia - 2 uczniów - Księżostany Kolonia - 8 uczniów, - Księżostany - 1 uczeń - Wolica Brzozowa Kolonia - 5 uczniów, - Sosnowa-Dębowa -1 uczeń, - Janówka Wschodnia - 6 uczniów, - Janówka Zachodnia - 12 uczniów - Komarów Górny - 7 uczniów - Wolica Brzozowa - 7 uczniów, - Komarów Wieś - 1 uczeń - Huta Komarów - 1 uczeń Razem - 59 uczniów d/ Szkoła Podstawowa w Dubie - Dub - 2 uczniów, - Tomaszówka - 6 uczniów, - Swaryczów - 1 uczeń Razem 9 uczniów W ofercie należy podać cenę dowozu do szkół 148 uczniów łącznie za okres 10 miesięcy i 1 miesiąca a następnie w załączniku nr 1a do oferty należy podać ceny dowozu uczniów z rozbiciem na poszczególne szkoły tj. Publiczne Gimnazjum w Komarowie-Osadzie 50 uczniów, Publiczne Gimnazjum w Zubowicach 30 uczniów, Szkoły Podstawowej w Komarowie-Osadzie 59 uczniów i Szkoły Podstawowej w Dubie 9 uczniów W załączniku należy podać cenę dowozu i odwozu za 10 miesięcy i za okres 1 miesiaca. Rozdzielenie kwot jest niezbędne do zawarcia osobnych umów z Dyrektorami poszczególnych Szkół. Wykonawca zobowiązany jest do przewozu 27 uczniów za których koszty dojazdu pokrywają rodzice do Szkoły Podstawowej i Publicznego Gimnazjum w Komarowie - Osada z: - Krzywystok - 1 uczeń, - Wolica Śniatycka -2 uczniów, - Wolica Brzozowa - 2 uczniów, - Komarów Wieś - 7 uczniów, - Wolica Śniatycka - 4 uczniów - Antoniówka - 1 uczeń - Ruszczyzna - 2 uczniów - Dub - 3 uczniów - Śniatycze - 3 uczniów - Kadłubiska - 2 uczniów - Tuczapy - 1 uczeń - Swaryczów - 1 uczeń Razem - 27 uczniów Dowóz i odwóz uczniów musi się odbywać autobusami Wykonawcy na podstawie imiennych biletów miesięcznych. Ostateczne godziny dowozu i powrotu uczniów zostaną uzgodnione pomiędzy Wykonawcą a Dyrektorami poszczególnych szkół w momencie zatwierdzenia przez szkoły rozkładów zajęć na rok szkolny 2014/2015. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu i w drodze powrotnej poprzez zapewnienie opiekuna.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.11.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualne zezwolenie oraz licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób Ocena spełnienia warunku według formuły spełnia lub nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie będzie oceniał tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wymagane jest minimum posiadania 5 autobusów o liczbie miejsc siedzących 45 Ocena spełnienia warunku według formuły spełnia lub nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zał. nr 5a do SIWZ. Ocena spełnienia warunku według formuły spełnia lub nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłaconą polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Należy dołączyć dowód opłacenia polisy. Ocena spełnienia warunku według formuły spełnia lub nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3.1. Formularz oferty na załączonym druku (zał. nr 1 do siwz) wraz z załącznikiem nr 1a, w którym należy podać ceny dowozu uczniów z rozbiciem na poszczególne szkoły tj. Publiczne Gimnazjum w Komarowie-Osadzie 50 uczniów, Publiczne Gimnazjum w Zubowicach 30 uczniów, Szkoły Podstawowej w Komarowie-Osadzie 59 uczniów i Szkoły Podstawowej w Dubie 9 uczniów. 3.2. Pełnomocnictwo jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie. 3.3. W przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych, informacyjnych) pożądane jest, aby stanowiły one odrębną część nie złączoną z oferta w sposób trwały 3.4. Wszystkie złożone dokumenty przedkładane do oferty a sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 3.5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty w zakresie objętym art. 25 Pzp, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w który upłynął termin składania ofert. Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. Umowa ramowa Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej Podwykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza zlecenia całości ani części zadania podwykonawcom. Aukcja elektroniczna Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej Opis części zamówienia Oferty częściowe Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta Wykonawcy musi obejmować całość przedmiotu zamówienia Zamówienia uzupełniające Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień a zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zmówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego zgodnie z art.67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 roku poz 907 z póź. zm) Oferty wariantowe Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych Koszty udziału w postępowaniu Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian warunków umowy mogących mieć wpływ na cenę w następujących przypadkach: - w przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów - w przypadku zmniejszenia ilości dowożonych uczniów - w przypadku zmiany stawki VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komarowosada.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Komarów-Osada ul. Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada I piętro pokój nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Gmina Komarów-Osada ul. Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada I piętro pokój nr 6 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.