To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-30
Węgliniec: Budowa placu zabaw w Piasecznej
Numer ogłoszenia: 233739 - 2010; data zamieszczenia: 30.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193191 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie, tel. 075 77 11 435, faks 075 77 12 551.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw w Piasecznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw w Piasecznej zgodnie z: 1. dokumentacją projektową zawierającą: a) Projekt budowlany na zagospodarowanie terenu na plac zabaw sporządzony przez Pracownię Projektową ATA b) Przedmiar robót, który jest dokumentem wtórnym do projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zadania. c) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót na zagospodarowanie terenu na plac zabaw sporządzoną przez Pracownię Projektową ATA W/w opracowania stanowią załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń. 3. UWAGA !!! W KALKULACJI KOSZTÓW: 1. W DZIALE ROBOTY ZIEMNE A) NIE UJMOWAĆ POZYCJI OD NUMERU 1 DO NUMERU 6 B) W POZYCJI NR 7 NIE UJMOWAĆ KOSZTÓW ROBOCIZNY 2. W DZIALE OGRODZENIA A) NIE UJMOWAĆ POZYCJI NR 16 I 17 B) W POZYCJI 18 I 19 NIE NALEŻY UJMOWAĆ KOSZTÓW ROBOCIZNY C) W POZYCJI NR 19 NALEŻY UJĄĆ IMPREGNACJĘ DESEK I SŁUPKÓW 3. W DZIALE PRACE DODATKOWE - W POZYCJI NR 35 NALEŻY NIE UJMOWAC KOSZTÓW POSADZENIA DRZEW 4. Ustala się następujące warunki płatności. 4.1. Podstawą rozliczenia jest wynagrodzenie ryczałtowe. 4.2. Wartość robót budowlanych nie może zostać podwyższona w drodze aneksu do niniejszej Umowy. Wartość całkowita przedmiotu umowy ani ceny nie będą waloryzowane w okresie realizacji umowy 4.3. Należne wykonawcy wynagrodzenie będzie płatne po zakończeniu robót i podpisaniu protokołu bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót. 4.4. Płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 5. Wykonawca sporządza geodezyjną dokumentację powykonawczą. 6. Dostarczony sprzęt rekreacyjny powinien być wykonanych z bezpiecznych i trwałych materiałów, powinien być zgodny z Polskimi Normami oraz z warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. 7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 8. Wymagany okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tadeusz Mak DROG-MAX, ul.Bolesławiecka 37, 59-900 Zgorzelec, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49948,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59977,71
Oferta z najniższą ceną: 59977,71 / Oferta z najwyższą ceną: 138628,82
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej oraz kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej w Legnicy"-Powtórka II
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Drużbice wraz z infrastrukturą techniczną
- Przebudowa drogi gminnej w Gorzewie dz. nr 196, nr 193/3
- ,,Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 407 na odcinku Pogórze-Łącznik"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.