eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaZakup i dostawa wyposażenia (meble, wyposażenie techniczne i dodatkowe, informacja wizualna, meble sceniczne ) wraz z montażem dla Filharmonii Częstochowskiej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-04

Częstochowa: Zakup i dostawa wyposażenia (meble, wyposażenie techniczne i dodatkowe, informacja wizualna, meble sceniczne ) wraz z montażem dla Filharmonii Częstochowskiej.
Numer ogłoszenia: 233754 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125932 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyposażenia (meble, wyposażenie techniczne i dodatkowe, informacja wizualna, meble sceniczne ) wraz z montażem dla Filharmonii Częstochowskiej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia /meble, wyposażenie techniczne i dodatkowe, informacja wizualna, meble sceniczne/ wraz z montażem dla Filharmonii Częstochowskiej. 1.W zakresie zamówienia przewiduje się także transport do w/w budynku, wniesienie, pierwszy serwis gwarancyjny po dostawie  i regulację na miejscu przeznaczenia wyposażenia meblowego, technicznego, dodatkowego, informacji wizualnej oraz mebli scenicznych , w tym m.in.: a) szaf i szafek (różnego rodzaju, w tym: biurowych, ubraniowych, kuchennych, gospodarczych) - ogółem szt. 339; b) stołów i stolików (różnego rodzaju) - ogółem szt. 57; c) biurek (różnego rodzaju) - ogółem szt. 35; d) sof (dla różnej liczby osób) - ogółem szt. 26; e) foteli (różnego rodzaju) - ogółem szt. 69; f) krzeseł - ogółem szt. 369; g) krzeseł obrotowych i z podłokietnikami - ogółem szt. 29; h) wieszaków ubraniowych szt. 2, i) łóżek szt.9 j) tabliczek informacji wizualnej szt. 347 k) sejf szt.1 l) wózków transportowych i na komputery szt. 41 ł) luster szt. 22 m) regałów stalowych szt. 53 n) odbojnic ze stali nierdzewnej 151 mb o) podestów estradowych i chóralnych z wyposażeniem szt. 45 p) lodówek szt.5 r) płyt indukcyjnych szt. 4 s) pulpitów orkiestrowych szt. 65 t) luster, podajników ręczników papierowych, koszy na śmieci, szczotki do WC Dostarczone wyposażenie musi składać się z elementów fabrycznie nowych i posiadać karty gwarancyjne producentów. Szczegółowy zakres zamówienia zgodnie z dokumentacją określoną w punkcie 1.3. specyfikacji. 2. Dodatkowe wymagania: 1) Wybór i uzgodnienie szczegółów kolorystyki elementów z zamawiającym i projektantem nastąpi po wyborze wykonawcy. 2) Rozpoczęcie dostaw i montażu od miesiąca czerwca 2012. 3. Zamówienie należy wykonać w oparciu o dokumentację będącą w posiadaniu zamawiającego, tj.: Projekt aranżacji wnętrz z projektem mebli dla zadania pn:Rozbudowa i remont budynku Filharmonii Częstochowskiej zlokalizowanej w Częstochowie przy ul. Wilsona 16 , w skład którego wchodzą : 1) Architektura - Część graficzna 1 i 2 2) Architektura - opis techniczny, 3) Wykazy elementów wyposażenia niezbędnego do wyposażenia budynku - zgodnie z ilościami ujętymi w Tabeli 1 i Tabeli 2. 4) Rys.1 i rys.2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impex Trade Sp. z. o.o., ul. Bytkowska 1B, 40-955 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2361600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1293364,45

  • Oferta z najniższą ceną: 1293364,45 / Oferta z najwyższą ceną: 1803599,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.