Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-27
Gdynia: Przygotowanie, realizacja i koordynacja kampanii promocyjno - informacyjnej projektu pn. Budowa statku ratowniczego I kat. typu SAR - 3000/III
Numer ogłoszenia: 23376 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa , ul. Hryniewickiego 10, 81-340 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6615222, 6607661, faks 058 620-53-38, 6607661.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sar.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, realizacja i koordynacja kampanii promocyjno - informacyjnej projektu pn. Budowa statku ratowniczego I kat. typu SAR - 3000/III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie, realizację i koordynację kampanii promocyjno - informacyjnej projektu pn. Budowa statku ratowniczego I kat. typu SAR - 3000/III w zakresie szczegółowo okreslonym w SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę kalendarzy, tablicy informacyjnej, teczek, proporczyków, przygotowania i emisji filmu informacyjnego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie usług objętych przedmiotem zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia Postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną usługę polegającą na przygotowaniu i realizacji kampanii promocyjno - informacyjnej o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN, zastrzeżeniem pkt 2. b. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b, Wykonawca w zakresie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt a, może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca obowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w postaci wiedzy i doświadczenia w wymiarze, o jakim mowa w pkt a., niezbędnymi do realizacji zamówienia. Za udowodnienie powyższego faktu Zamawiający uzna w szczególności pisemne oświadczenie podmiotów, o których mowa powyżej, o udostępnieniu Wykonawcy posiadanych zasobów, wiedzy i doświadczeń. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia, warunek nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę (członków konsorcjum) odpowiednio. Natomiast warunek określony w punkcie a Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać łącznie, tj przedmiotowym doświadczeniem może wykazać się jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w Postępowaniu na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie 8 SIWZ, które należy załączyć do oferty, na zasadzie kwalifikacji spełnia- nie spełnia. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki wymagane przez Zamawiającego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawcy obowiązani są dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z pkt 7.1.1. SIWZ, w związku z art. 22 ustawy, i wskazujące na brak podstaw do wykluczenia z tytułu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ustawy: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ b) wykaz wykonanych/ wykonywanych usług, którego wzór stanowi zał. nr 3 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.2) ogłoszenia, a w przypadku usług ciągłych - usług nadal wykonywanych, albo oświadczenie lub inny dokument podmiotu w sytuacji, o której mowa w pkt III.2) ppkt 2. ogłoszenia i pkt 7.3.SIWZ - dokument ten również powinien wskazywać wartość usługi, z którą związane jest wskazywane doświadczenie. Wykaz musi zawierać: określenie przedmiotu usługi, termin rozpoczęcia i zakończenia usługi, wartość brutto usługi, nazwa i adres oraz telefon zamawiającego tj. odbiorcy zlecającego usługę, a w przypadku usług nadal wykonywanych - wartość już wykonanego zakresu usługi c) dokumenty potwierdzające, iż usługi wskazane w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie d) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez osobę fizyczną, obowiązana jest ona złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy. e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sar.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa, ul. Hryniewickiego 10, 81-340 Gdynia, Zespół ds zamówień publicznych, piętro II.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa, ul. Hryniewickiego 10, 81-340 Gdynia, Sekretariat, piętro II.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowa usługa jest związana z realizacją projektu: Budowa statku ratowniczego I kat. typu SAR - 3000/III współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 7.2. priorytetu VII Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Prace remontowe w budynku nr 6 i budynku nr 12 w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni.
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy obiektów sportowo-rekreacyjnych wraz z infrastrukturą na terenie Zespołu Wczesnej Edukacji nr 1 (SP nr 45) przy ul. Wiczlińskiej 33 w Gdyni, dzielnica Dąbrowa
- DOSTAWA ODZIEŻY I SPRZĘTU BHP Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI : Część I: dostawa odzieży ochronnej i przedmiotów ochrony indywidualnej Część II: dostawa sprzętu bhp do prac wysokościowych
- "Wykonanie izolacji ścian fundamentowych w budynku C przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
- "Taktyka straży przybrzeżnej" - "Taktyka działania grupy kontrolnej straży przybrzeżnej podczas inspekcji statku - szkolenie podstawowe"
- Modernizacja 2 odcinków ul. Hutniczej w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-promocyjna w social media dla Ekonomii Społecznej w ramach projektu "Efektywna polityka społeczna w województwie lubelskim".
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.