Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-18
Biłgoraj: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie grupowych szkoleń dla osób niepełnosprawnych - uczestników projektu Twoja aktywność - Twoją szansą współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.2
Numer ogłoszenia: 233776 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Bohaterów Monte Cassino 38, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6880838.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie grupowych szkoleń dla osób niepełnosprawnych - uczestników projektu Twoja aktywność - Twoją szansą współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie grupowych szkoleń dla osób niepełnosprawnych w zakresie: 3.1.1. grafika komputerowa z elementami tworzenia stron WWW - 2 grupy: I - 6 osób, II grupa - 5 osób głuchoniemych (Zamawiający zapewnia obecność tłumacza języka migowego), 3.1.2. komputerowa aranżacja wnętrz - 7 osób, 3.1.3. magazynier z obsługą komputera i kasy fiskalnej - 4 osób, 3.1.4. profesjonalny sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej - 2 osób, 3.1.5. ABC przedsiębiorczości - 4 osób, 3.1.6. kurs operator wózków jezdniowych podnośnikowych -1osoba głuchoniema (Zamawiający zapewnia obecność tłumacza języka migowego), 3.1.7. kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie - 1 osoba głuchoniema (Zamawiający zapewnia obecność tłumacza języka migowego), 3.1.8. kucharz - mała gastronomia - 8 osób, 3.1.9. kurs szycia i przeróbek krawieckich - 4 osoby, 3.1.10. florysta - bukieciarstwo podstawowe - 4 osób, 3.1.11. telemarketer - 3 osoby, 3.1.12. kurs prawa jazdy kategorii C - 4 osoby, 3.1.13. indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym - 6 osób, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający zakres zadania, miejsce odbywania oraz warunki organizacyjne zawarte są w Załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.05.00.00-9, 80.53.31.00-0, 80.41.12.00-0, 80.57.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi w zakresie organizacji szkoleń związanych lub zbliżonych tematycznie do danej części zamówienia w zakresie: 1. Części I - dla co najmniej 10 osób o wartości co najmniej 14.000,00 zł.. 2. Części II - dla co najmniej 6 osób o wartości co najmniej 6.000,00 zł. 3. Części III - dla co najmniej 3 osób o wartości co najmniej 5.000,00 zł, 4. Części IV - dla co najmniej 2 osób o wartości co najmniej 4.000,00 zł. 5. Części V -dla co najmniej 3 osób o wartości co najmniej 5.000,00 zł. 6. Części VI - dla co najmniej 1 osoby o wartości co najmniej 2.000,00 zł. 7. Części VII - dla co najmniej 1 osoby o wartości co najmniej 1.700,00 zł. 8. Części VIII - dla co najmniej 7 osób o wartości co najmniej 13.000 zł. 9. Części IX - dla co najmniej 3 osób o wartości co najmniej 6.000,00 zł. 10. Części X - dla co najmniej 3 osób o wartości co najmniej 6.000,00 zł, 11. Części XI - dla co najmniej 2 osób o wartości co najmniej 3.000,00 zł. 12. Części XII - dla co najmniej 3 osób o wartości co najmniej 10.000,00 zł, 13. Części XIII - -dla co najmniej 5 osób o wartości co najmniej 3. 000,00 zł,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub takimi, które przeprowadziły co najmniej 2 szkolenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (lub podobnym).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki, w jakich umowa zawarta z Wykonawcą może ulec zmianie zawiera załącznik Nr 9 do SIWZ - wzór umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.efspcprbilgoraj.pl/zamowienia-publiczne.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Biłgoraju, ul. Bohaterów Monte Cassino 38, 23 - 400 Biłgoraj.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Biłgoraju, ul. Bohaterów Monte Cassino 38, 23 - 400 Biłgoraj, pok. nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Twoja aktywność - Twoja szansą realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grafika komputerowa z elementami tworzenia stron www - 2 grupy: I grupa - 6 osób, II grupa 5 osób głuchoniemych - Zamawiający zapewnia obecność tłumacza języka migowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie powinno obejmować 60 godzin zajęć i być zgodne ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku Nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komputerowa aranżacja wnętrz - I grupa -7 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie powinno obejmować 60 godzin zajęć i być zgodne ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku Nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Magazynier z obsługą komputera i kasy fiskalnej I grupa - 4 osoby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie powinno obejmować 60 godzin zajęć i być zgodne ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Profesjonalny sprzedawca z obsługą komputera i kas fiskalnych 1 grupa -2 osoby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie powinno obejmować 60 godzin zajęć i być zgodne ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ABC przedsiębiorczości 1 grupa- 4 osoby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie powinno obejmować 60 godzin zajęć i być zgodne ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs operator wózków jezdniowych podnośnikowych - 1 osoba głuchoniema - Zamawiający zapewnia obecność tłumacza języka migowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie powinno obejmować 60 godzin zajęć i być zgodne ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie - 1 osoba głuchoniema - Zamawiający zapewnia obecność tłumacza języka migowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie powinno obejmować 100 godzin zajęć i być zgodne ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kucharz - mała gastronomia - I grupa - 8 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie powinno obejmować 80 godzin zajęć i być zgodne ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kurs szycia i przeróbek krawieckich I grupa - 4 osoby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie powinno obejmować 60 godzin zajęć i być zgodne ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku Nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Florysta - bukieciarstwo podstawowe - I grupa - 4 osoby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie powinno obejmować 60 godzin zajęć i być zgodne ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Telemarketer - I grupa -3 osoby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie powinno obejmować 60 godzin zajęć i być zgodne ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Prawo jazdy kategorii C - 4 osoby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu wraz z niezbędnymi badaniami lekarskimi oraz egzaminem końcowym. Program szkolenia powinien być realizowany zgodnie z ustawą z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym i rozporządzeniami wykonawczymi. Szkolenie powinno być zgodne ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym - 6 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konsultacje powinny obejmować 10 godz. zajęć dla każdego uczestnika oraz powinny być zgodne ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku Nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Zakup, dostawa i montaż nowej rozrywarki worków do odpadów niesegregowanych w sortowni odpadów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Korczowie wraz z demontażem istniejącej rozrywarki
- Wykonanie robót budowlano-montażowych zadania inwestycyjnego: "Poprawa dostępności budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Biłgoraju".
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowica
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów z podziałem na części
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Gostynin
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego z zakresu transportu i mobilności
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Moszczenica. Dostawa i wdrożenie infrastruktury IT oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Uczelnia Dostępna - pracowników administracyjnych, technicznych, zarządzających w PWSFTviT w Łodzi
- Organizacja cyklu spotkań edukacyjnych oraz szkoleń stacjonarnych w ramach Dzielnicowej Akademii Aktywnego Mieszkańca, dla uczestników projektów: W stronę sprawiedliwej transformacji.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.