Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-27
Stalowa Wola: Sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń
Numer ogłoszenia: 233787 - 2007; data zamieszczenia: 27.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kwiatkowskiego 2, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8434313, fax 015 8421017.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ambulatorium.prv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń w okresie trzech lat. Wielkość zamówienia - sprzątanie pomieszczeń o powierzchni 2980 m + 177 pomieszczenia bloku C + 80 m pomieszczenia archiwum z ciągami komunikacyjnymi. Wartość zamówienia mniejsza od kwot określonych na podstawie art 11,ust 8 ustawy Pzp
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy Pzp. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust 1,2. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy również spełnią n/w warunki szczegółowe określone przez Zamawiającego Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona w oparciu o kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Pzp. - wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 d) pełnomocnictwo do reprezentowania jeżeli ofertę składa pełnomocnik e) parafowany projekt umowy - załącznik nr 3 f) wykaz osób do kontaktów z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 5 g) Informacja o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia ( potencjał kadrowy, na formularzu zgodnie z załącznikiem ,, .Wykonawca wskaże do wykonania zamówienia co najmniej 5 osób ( etatów ), z których każda posiada wynikający z jednego kontraktu co najmniej 6 - miesięczny staż pracy polegającej na sprzątaniu pomieszczeń biurowych/medycznych, nabyty w ciągu trzech lat kalendarzowych, licząc od dnia składania ofert- wzór załącznik nr 6 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz co najmniej 3 wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem oraz wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej 1 usługa, trwająca co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, sprzątania w obiekcie służby zdrowia o powierzchni przekraczającej 1000 m ², z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonywania /wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie ( referencje) - załącznik nr 7 b) Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem ( w tym między innymi : - urządzeniami pozwalającymi na mycie ubikacji przy zastosowaniu ciepłej wody pod ciśnieniem typu karszer, - urządzeniami do mechanicznego czyszczenia posadzek lastrykowych i podług wyłożonych płytkami gresowymi. - pralka do prania mopów - suszarka do suszenia mopów - ponadto Zamawiający wymaga aby Wykonawca zamontował w sanitariatach pojemniki na papier toaletowy tupu Jambo Roll ( 33 sztuki ) - pojemniki plastikowe, białe, o wymiarach 267x 250 x 135 mm. Wykaz sprzętu, który będzie używany przy realizacji zamówienia- wzór załącznik nr 8 c) wykaz środków czystości ( o jakości nie gorszej niż charakteryzująca Domestos, Ajax, Cif, Cilit, Pronto )+ środki dezynfekcyjne zgodnie z zaleceniem SANEPID-u, które będą zastosowane przy realizacji zamówienia - wzór załącznik nr 9 5.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-spzoz.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. kwiatkowskiego 2, 37-450 Stalowa Wola -pokój 2 a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kwiatkowskiego 2, 37-450 Stalowa Wola-pokój 2 a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa mebli biurowych, szkolnych oraz przedszkolnych dla Jednostek Organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych I a - 24 uczniów w terminie 04.06.2025 r - 06.06.2025 r PSP 12 w Stalowej Woli
- Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego zagospodarowania terenów zielonych w centralnej części miasta Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
- Utrzymanie czystości ulic Wielunia oraz przystanków publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wieluń: Zadanie nr 1- Rejon I, Zadanie nr 2 - Rejon II
- Eksploatacja i utrzymanie w sprawności technicznej wskazanych miejskich fontann zlokalizowanych na terenie miasta Bielsko-Biała.
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.