eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Usługi z zakresu gospodarki leśnej SygnaturaZ - 473 - 1/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-27

Łuków: Usługi z zakresu gospodarki leśnej Sygnatura: Z - 473 - 1/07
Numer ogłoszenia: 233807 - 2007; data zamieszczenia: 27.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łuków, Ławki 56A, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982241, fax 025 7982273.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lukow.warszawa.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki leśnej Sygnatura: Z - 473 - 1/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Łuków w roku 2008. Zamówienie podzielone jest na 13 części: Część 1. Prace z zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna oraz prace szkółkarskie w Leśnictwie Sarnów. Część 2. Prace z zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna w Leśnictwie Kujawy. Część 3. Prace z zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna w Leśnictwie Wojcieszków. Część 4. Prace z zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna oraz prace szkółkarskie w Leśnictwie Gułów. Część 5. Prace z zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna w Leśnictwie Korwin. Część 6. Prace z zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna w Leśnictwie Kryńszczak. Część 7. Prace z zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna w Leśnictwie Dąbrówka. Część 8. Prace z zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna w Leśnictwie Nowinki. Część 9. Prace z zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna w Leśnictwie Jagodne. Część 10. Prace z zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna w Leśnictwie Jata. Część 11. Prace z zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna w Leśnictwie Róża. Część 12. Prace z zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna w Leśnictwie Stoczek. Część 13. Prace szkółkarskie w Leśnictwie Kryńszczak.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.00.00.00 - Usługi rolnictwa, leśnictwa oraz ogrodnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.00.00.00 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie Oryginalny kod CPV: 77.23.00.00 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.00.00 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna Oryginalny kod CPV: 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna Oryginalny kod CPV: 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów Oryginalny kod CPV: 77.21.13.00 - Usługi selekcji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.13.00 - Usługi selekcji drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Spełniają wymagania o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania sie o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt. 1. a) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólna ofertę. b) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie do wykonania zamówienia, - wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat usług bezpośrednio związanych z prowadzeniem gospodarki leśnej, w tym zarówno z pozyskania i zrywki drewna jak i prac z zagospodarowania lasu o wartości nie mniejszej niż 75 tys. zł. brutto. c) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, wykonawcy wykażą i udokumentują dysponowanie następującymi maszynami i urządzeniami: - ciągnik o mocy min. 55KM (preferowany ciągnik o mocy min. 90KM, posiadający bieg pełzający oraz WOM - szt. 1), - urządzenia do przygotowania gleby takie jak: pług LPZ lub równoważny, pługi aktywne i frezy d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia do pracy pilarkami spalinowymi, - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia wykonywanie zabiegów środkami ochrony roślin, 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 5 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3) Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. 4) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 5) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać sie o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wykonawcy występujący wspólnie musza ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 6) Wykonawca w ofercie wskaże , które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom oraz poda ich nazwy. 7) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku zał. nr 2, b) formularz cenowy oferty wg załączonego wzoru - zał. nr 5, c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) lub dla pełnomocników reprezentujących Wykonawcę - jeżeli dotyczy, d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), e) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ); f) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. h) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert i) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu ofertowym wg zał. nr 4 do SIWZ, j) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tzn. zaświadczenie o ukończeniu kursu pilarzy, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia z zakresu stosowania środków ochrony roślin. k) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wg zał. nr 8. l) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 2) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (za zgodność z oryginałem) przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy (z zastrzeżeniem pełnomocnictw oraz oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy, które powinny być przedstawione w formie oryginału lub kopii notarialnej). 3) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 4) W przypadku gdyby oferta zawierała informacje, stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. Informacje te winny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane z zachowaniem ciągłości numeracji stron oferty. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 0,8
  • 2. dysponowanie osobami nadzoru z wykształceniem średnim lub wyższym leśnym (min. 1 pracownik na 10 pilarzy) - 0,1
  • 3. dysponowanie specjalistycznym sprzętem do pozyskania i zrywki drewna - 0,1

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lukow.warszawa.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo: Łuków Ławki 56A kod pocztowy 21-400 miejscowość Łuków tel. 0-25 798-22-41 fax. 0-25 798-22-73.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo: Łuków Ławki 56A kod pocztowy 21-400 miejscowość Łuków pomieszczenie kasy Nadleśnictwa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace z zagospodarowania lasu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace z zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna w 12 leśnictwach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 0,8
    • 2. dysponowanie osobami nadzoru z wykształceniem średnim lub wyższym leśnym (min. 1 pracownik na 10 pilarzy) - 0,1
    • 3. dysponowanie specjalistycznym sprzętem do pozyskania i zrywki drewna - 0,1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prace szkółkarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace szkółkarskie w leśnictwach Sarnów, Gułów i Kryńszczak.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 0,8
    • 2. dysponowanie osobami nadzoru z wykształceniem średnim lub wyższym leśnym - 0,1
    • 3. dysponowanie specjalistycznym sprzętem - 0,1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.