eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaMODERNIZACJA SZKOLNEGO PLACU ZABAW W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 209 PRZY UL. REYMONTA 25 W WARSZAWIE, REALIZOWANA W RAMACH PROGRAMU RZĄDOWEGO RADOSNA SZKOŁA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-30

Warszawa: MODERNIZACJA SZKOLNEGO PLACU ZABAW W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 209 PRZY UL. REYMONTA 25 W WARSZAWIE, REALIZOWANA W RAMACH PROGRAMU RZĄDOWEGO RADOSNA SZKOŁA
Numer ogłoszenia: 233809 - 2010; data zamieszczenia: 30.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 209 , ul. Reymonta 25, 01-840 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 663 55 69, faks 22 663 55 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp209.edu.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczna Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA SZKOLNEGO PLACU ZABAW W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 209 PRZY UL. REYMONTA 25 W WARSZAWIE, REALIZOWANA W RAMACH PROGRAMU RZĄDOWEGO RADOSNA SZKOŁA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania p.n. MODERNIZACJA SZKOLNEGO PLACU ZABAW W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 209 PRZY UL. REYMONTA 25 W WARSZAWIE, REALIZOWANA W RAMACH PROGRAMU RZĄDOWEGO RADOSNA SZKOŁA. Modernizowany palcu zabaw jest nierówny, pokryty nawierzchnią trawiastą z licznymi przedeptami. Plac położony jest u podnóża skarpy, stanowiącej naturalne ogrodzenie od strony północnej i wschodniej. Na terenie znajdują się drzewa liściaste. Podłoże stanowi nieutwardzona ziemia. Powierzchnia modernizowanego placu zabaw to 509,5 m2, w kolorach określonych w projekcie i zgodnych z założeniami rządowego programu Radosna Szkoła, obejmuje: Nawierzchnia komunikacyjna w kolorze niebieskim - 50,5 m2. Nawierzchnia bezpieczna - 242 m2 w kolorze pomarańczowym, amortyzująca upadek dziecka z wysokości 1,5 metra. Nawierzchnia trawiasta - 217 m2. W zakres robót wchodzą m.in.: a) demontaż istniejących urządzeń zabawowych wraz z ich fundamentami, b) roboty przygotowawcze, c) montaż urządzeń zabawowych na wysokości odpowiedniej dla nowej nawierzchni, d) wykonanie podbudowy pod nawierzchnię bezpieczną i komunikacyjną, e) ułożenie nawierzchni, f) rozłożenie humusu z wykopu wykonanego pod podbudowę nawierzchni, g) wykonanie i zainstalowanie tablicy z regulaminem zgodnie z założeniami rządowego programu Radosna Szkoła. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia. Roboty będą prowadzone przy czynnej szkole. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) Dokumentacja projektowa wykonana przez mgr inż. arch. kraj. Katarzynę Podgórską, mgr inż. arch. kraj. Dominika Gayer-Bartosik która obejmuje: - Projekt budowlano-wykonawczy; - Przedmiar robót. b) Specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - autorzy mgr inż. arch. kraj. Katarzyna Podgórska, mgr inż. arch. kraj. Dominika Gayer-Bartosik. Wykonanie i odbiór robót będą się odbywały w oparciu o: a) ww. dokumentację projektową; b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót ; c) aprobaty techniczne lub inne dokumenty, o których mowa w art. 30 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę, zgodne w treści zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę, zgodne w treści zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę, zgodne w treści zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę, zgodne w treści zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę, zgodne w treści zał. nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    6.1) OFERTA - zgodna w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 6.2) Dokument, zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 6.3) Pełnomocnictwo, w sytuacji gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku złożenia oferty wspólnej.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1) Konieczności zmiany przez Zamawiającego dokumentacji projektowej nie prowadzącej do zmiany przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ i umowie, w skutek ujawnienia się wady projektowej, której Wykonawca nie miał obowiązku sprawdzić, która uniemożliwia prawidłowe wykonanie zamówienia i której nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy dopuszcza się: a) obniżenie wynagrodzenia za niewykonane roboty, b) zmianę terminu realizacji gdy zajdzie uzasadniona potrzeba, c) jeżeli zaistnieje przesłanka udzielenia zamówienia dodatkowego (na odrębną umowę) Wykonawca zobowiązuję się, że maksymalne wartości składników cenotwórczych na podstawie których wyliczona została kwota do negocjacji, będą przyjęte z kosztorysu ofertowego, przedłożonego po zawarciu umowy, a w przypadku ich braku jako średnie kwartalne ceny publikowane w wydawnictwie SEKOCENBUD, w okresie realizacji robót. 2) Wystąpienia awarii, powstałej bez winy Wykonawcy, mającej wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Zmiana terminu umownego, zostanie określona po usunięciu skutków awarii. 3) Losowej przyczyny zmiany nadzoru technicznego ze strony Wykonawcy lub Zamawiającego.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sp209.edu.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie w Sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 209 ul. Reymonta 25, 01-840 Warszawa, w godz. 8.00-16.00.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Szkoły Podstawowej nr 209 ul. Reymonta 25, 01-840 Warszawa. Otwarcie ofert w tym samym dniu, o godz. 10.15 siedziba Zamawiającego - CZYTELNIA SZKOŁY.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.