Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-11
Wrocław: PRZEBUDOWA DOMU STUDENCKIEGO PRZEGUBOWIEC II UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU PRZY UL. KAMIENNEJ 35 - 37 WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 233812 - 2014; data zamieszczenia: 11.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu , ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3680622, faks 71 3680491.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DOMU STUDENCKIEGO PRZEGUBOWIEC II UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU PRZY UL. KAMIENNEJ 35 - 37 WE WROCŁAWIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa domu studenckiego Przegubowiec II Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu przy ul. Kamiennej 35-37 we Wrocławiu, zgodnie z: 1) dokumentacją budowlaną zawierającą m.in. projekty budowlane i wykonawcze - architektura i konstrukcja oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ; 2) dokumentacją dotyczącą instalacji sanitarnych, zawierającą m.in. projekty wykonawcze c.o. i wod-kan, stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ; 3) dokumentacją dotyczącą instalacji elektrycznych, zawierającą m.in. projekt wykonawczy, stanowiącą załącznik nr 11 do SIWZ; 4) dokumentacją dotyczącą robót niskoprądowych, zawierającą m.in. projekt wykonawczy, stanowiącą załącznik nr 12 do SIWZ. Realizacja przedmiotu umowy nastąpi w dwóch etapach: 1) Etap I - wykonanie przebudowy w południowej części budynku do dylatacji, ( część północna będzie zasiedlona ) w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.01.2015 r. 2) Etap II - wykonanie przebudowy w północnej części budynku do dylatacji, (część południowa będzie zasiedlona ) w terminie od dnia 01.03.2015 r. do dnia 31.07.2015 r. Szczegółowy zakres robót jest zawarty w przedmiarach robót. Przedmiary te załączone są przez Zamawiającego jedynie pomocniczo i informacyjnie i nie mogą być wyłączną podstawą ustalenia ceny ofertowej i rozliczeń - wynagrodzenie za wykonanie zamówienia ma formę ryczałtową. 2. Kody CPV: 45214400-4 45262500-6 45453000-7 45443000-4 45320000-6 45110000-1 45331210-1 45321000-3 45400000-1 45421000-4 45421130-4 45210000-2 45310000-3 45330000-9 45331100-7 45111291-4 45314300-4 45312200-9 3. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek uwzględniania wszystkich uwarunkowań istniejącej infrastruktury technicznej oraz obowiązujących przepisów ustawy Prawo budowlane oraz innych aktów prawnych obowiązujących na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 4. Wszystkie prace muszą być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami technicznymi, sztuką budowlaną. 5. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i urządzenia oraz przyjęte technologie użyte w dokumentacji projektowej i technicznej należy rozumieć jako określenie minimalnych wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie oraz wycenę materiałów, technologii i urządzeń równoważnych materiałom, technologiom i urządzeniom przyjętym w przedstawionej przez Zamawiającego dokumentacji technicznej. Urządzenia, materiały i technologie te muszą posiadać co najmniej parametry techniczne i eksploatacyjne materiałów, technologii i urządzeń wskazanych w ww. dokumentacji, a także spełniać ich funkcje użytkowe. 6. Zamawiający posiada ostateczne pozwolenie na budowę. 7. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej po uprzednim umówieniu terminu z Kierownikiem Działu Technicznego UE p. Krzysztofem Stypułą pod nr tel. 71 36 80 130. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy, wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej ani zawarcia umowy ramowej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00-4, 45.26.25.00-6, 45.31.43.00-4, 45.40.00.00-1, 45.21.00.00-2, 45.31.00.00-3, 45.11.12.91-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przetargowego w wysokości 160 000 PLN. 2. Wadium należy wnieść do dnia 28.07.2014 r. do godz. 12:00. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego BZ WBK S.A. 17 O/Wrocław 07 1090 2529 0000 0006 3400 0503 z dopiskiem wadium na przebudowę DS. Przegubowiec II (kopię potwierdzenia wpłaty prosimy dołączyć do oferty); 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (kopię poręczenia należy wpiąć do oferty a oryginał, w osobnej kopercie, dołączyć do oferty); 2.3. gwarancjach bankowych (kopię gwarancji należy wpiąć do oferty a oryginał, w osobnej kopercie, dołączyć do oferty); 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych (kopię poręczenia należy wpiąć do oferty a oryginał, w osobnej kopercie, dołączyć do oferty); 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. (kopię poręczenia należy wpiąć do oferty a oryginał, w osobnej kopercie, dołączyć do oferty); Gwarancje i poręczenia muszą być udzielone wyłącznie na warunkach prawa polskiego. 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Zamawiający uznaje za termin jego wniesienia datę i godzinę wpływu na konto Zamawiającego, a nie datę i godzinę dokonania przelewu. 4. Wadium wniesione w postaci innej niż pieniądz, musi zawierać klauzulę, iż jest nieodwołalne bezwarunkowe i będzie wypłacone na każde pisemne, zwykłe żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniała przesłanka z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej, z wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna musi wynikać, że zabezpiecza ono ofertę wnoszoną przez Wykonawców składających ofertę wspólną. 5. Oryginały wadiów wniesionych w innej formie niż w pieniądzu Zamawiający zdeponuje w kasie Uczelni. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w określonym terminie w przypadku opisanym w art. 46 ust. 3 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami również, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, Wykonawca nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 3 000 000,00 PLN brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. budowa, przebudowa, rozbudowa lub remont budynków użyteczności publicznej lub budynków mieszkalnych), podając ich wartość, przedmiot, termin wykonania i odbiorców, na rzecz których roboty te zostały wykonane i przedstawi dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego kryterium Wykonawca przedstawi wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ Wykaz robót oraz dołączy do oferty w/w dowody
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca przedstawi Wykaz osób (załącznik nr 8 do SIWZ), w którym : a. wskaże osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako kierownik budowy oraz: - posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, - posiada aktualny wpis do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, - kierowała co najmniej 2 robotami budowlanymi o podobnym rodzaju (tj. budowa, przebudowa, rozbudowa lub remont budynków użyteczności publicznej lub budynków mieszkalnych) o wartości co najmniej 3 000 000,00 PLN brutto każda; Kierownik budowy nie może równocześnie pełnić funkcji kierownika robót branżowych, o których mowa w pkt 1.3 b oraz 1.3 c. b. wskaże osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako kierownik robót budowlanych oraz posiada: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w tym przynajmniej przy realizacji co najmniej 1 obiektu użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego, c. wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako kierownicy robót instalacyjnych w następujących branżach: sanitarnej, elektrycznej oraz posiadają : - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w danej branży, - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu robót instalacyjnych na obiektach kubaturowych. Zamawiający określając wymogi dla kierownika w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Kierownik robót branżowych może równocześnie kierować robotami kilku branż pod warunkiem posiadania odpowiednich uprawnień. d. złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca przedstawi wypełniony i podpisany załącznik nr 8 do SIWZ Wykaz osób, załącznik nr 7 do SIWZ oraz dołączy do oferty kopię aktualnego wpisu o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca: a. przedstawi opłaconą polisę OC wraz z dowodem uiszczenia składki, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000,00 PLN. Polisa winna być ważna w dniu składania ofert. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do przedłożenia ważnej polisy, na wymaganą kwotę, na czas realizacji umowy; b. przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 2 000 000,00 PLN wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na ofertę składają się ponadto: -Skrócony kosztorys ofertowy - zał. Nr 2 do SIWZ (wypełniony na podstawie zał. 13 a,b,c,d do SIWZ) - Potwierdzenie wpłaty wadium, o którym mowa w rozdziale VIII SIWZ - Kopia aktualnego wpisu o przynależności kierownika budowy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz kopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w danej branży dla poszczególnych kierowników robót branżowych, o których mowa w rozdziale V pkt 1.3 b i 1.3 c SIWZ - Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów - Pełnomocnictwa, o których mowa w części X pkt 10 i 12 SIWZ (o ile dotyczy) - Wypełnione i podpisane tabele elementów scalonych branża budowlana/ elektryczna/ niskoprądowa/ sanitarna- zał. nr 13 a, b, c, d do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez dopuszczenie możliwości zmian umowy w formie pisemnego aneksu dotyczącego w szczególności: a. przedłużenia terminu realizacji w następujących sytuacjach: - z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy oraz w przypadku wystąpienia siły wyższej; b. inne zmiany: - jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, Warunki dokonywania zmian: - inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, - uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, - forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.ue.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, bud. A wejście A1 pok. 26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2014 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, bud. A wejście A1 pok. 26..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych i serwis węzłów mieszkaniowych (logoterm) w budynkach zarządzanych przez ZZK
- SZP/242-257/2024 Zakup nowej subskrypcji oprogramowania do backupu na rok 2025.
- Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu - w podziale na 4 zadania
- Świadczenie usług ochrony obiektów Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w okresie od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 r.
- Wykonyw. obsł. techn. instal. i urządz. wentyl. i klimat. wraz z instal. i urządz. towarz. zainstal. w bud. ZNiO w ram. okres. przegl. i konserw. . w 2025 r.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Dostosowanie budynku hali magazynowej rdzeni wiertniczych w Leszczach gm. Kłodawa - przebudowa i dostosowanie magazynu rdzeni wiertniczych do warunków ochrony przeciwpożarowej (...)
- Budowa ulic na terenie miasta Iława
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.