Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-27
Lisięcice: DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW
/RADYNIA I BOBOLUSZKI/ 2008 ROKU
Numer ogłoszenia: 233816 - 2007; data zamieszczenia: 27.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie, Klisino 100, 48-118 Lisięcice, woj. opolskie, tel. 077 4857593, fax 077 4857594.
- Adres strony internetowej zamawiającego: NIE POSIADA
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: NIE DOTYCZY
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA I BOBOLUSZKI/ 2008 ROKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE Kawa zbożowa 0,5 kg 1 200 szt. Herbata 150 g 2 500 szt. Cukier 1 kg 7 600 kg Kakao 200 g 500 szt. Miód sztuczny 500 g 630 szt. Proszek do pieczenia 30 g 100 szt. Biszkopty 120 620 szt. Ocet 1 l 215 l Sól 1 kg 1 100 kg Pieprz 1 kg 20 kg Musztarda 0,9 l 1700 szt. Ketchup 500 g 1600 szt. Zupa Żur 800 g 90 szt. Zupa pieczarkowa 800 g 150 szt. Zupa Barszcz Biały 800 g 65 szt. Ziele Angielskie 20 g 150 szt. Przyprawa kucharek 150 g 304 szt. Przyprawa do ryb 150 g 25 szt. Makaron nitki 0,5 kg 1 370 szt. Makaron gruby 0,5 kg 3 560 szt. Majonez 250 g 620 szt. Papryka słodka 20 g 835 szt. Majeranek 16 g 273 szt. Cynamon 20 g 114 szt. Przyprawy do mięsa 20 g 190 szt. Sos pieczeniowy 1 kg 50 szt. Gałka muszkatołowa 30 g 40 szt. Żelatyna 16 g 63 szt. Kwasek cytrynowy 20 g 708 szt. Maga (płyn) 1 l 511 szt. CZĘŚĆ II PIECZYWO Chleb żytni 1kg 31 000 szt. Bułka zwykła 100 g 17 400 szt. Baton 400 g 4 000 szt. Bułka Graham 5 000 szt. Rogale 100 g 4 500 szt. W skład Domu Pomocy Społecznej w Klisinie wchodzą trzy filie: - DPS Branice (145 mieszkańców), - DPS Boboluszki (89), - DPS Radynia (42). W Klisinie zamieszkuje 111 mieszkańców. Wszystkie znajdują się na terenie powiatu głubczyckiego. Kuchnie i całe zaplecza magazynowe znajdują się w Klisinie, Radyni i Boboluszkach. Kuchnia w Boboluszkach przygotowuje również posiłki dla DPS Branice. Do tych miejsc należy dostarczać zamawiane towary własnym transportem. Zamawianie towaru odbywa się dwa razy w tygodniu po wcześniejszej rozmowie telefonicznej. Osoby które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają aktualne zaświadczenie z zakresu przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji żywności i w obrocie żywnością wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 grudnia 2002 roku w sprawie kwalifikacji w zakresie przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji lub obrocie żywności (D.U z 2003 roku Nr 27, poz. 233). Wykonawca zamówienia posiada przynajmniej jeden pojazd spełniający wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dn. 19.12.2002 r. ( Dz. U. z 2003 r. Nr 21 poz. 179 ) w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności 3.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert wariantowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy dopuszczeni do udziału w postępowaniu. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówienień publicznych ( Dz.U. 2004.19.177), a także spełniający warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wymagania i warunki, które muszą spełniać Wykonawcy. Oświadczenie z art.22 i art. 24 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych . Zał. nr 2 Niespełnienie któregokolwiek z wyżej wymienionych warunków i wymogów, skutkuje wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: Lp Nazwa dokumentu potwierdzającego Wymagany Dokument Zał. 1 Formularz ofertowy Załączony formularz ofertowy Nr 1 2 Zaświadczenia z urzędu skarbowego i ZUS Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatą podatku urzędzie skarbowym oraz składek na bezpiecznie zdrowotne we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że dostawca lub wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3 Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. Prawa zamówień publicznych Nr 2
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: NIE DOTYCZY
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM POMOCY SPOECZNEJ W KLISINIE 48-118 LISIĘCICE CODZIENNIE OD 7.00 DO 15.00.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 08:45, miejsce: DOM POMOCY SPOECZNEJ W KLISINIE 48-118 LISIĘCICE SEKRETARIAT POK. NR 1 LUB LISTOWNIE.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: RÓŻNE ART. SPOŻYWCZE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE Kawa zbożowa 0,5 kg 1 200 szt. Herbata 150 g 2 500 szt. Cukier 1 kg 7 600 kg Kakao 200 g 500 szt. Miód sztuczny 500 g 630 szt. Proszek do pieczenia 30 g 100 szt. Biszkopty 120 620 szt. Ocet 1 l 215 l Sól 1 kg 1 100 kg Pieprz 1 kg 20 kg Musztarda 0,9 l 1700 szt. Ketchup 500 g 1600 szt. Zupa Żur 800 g 90 szt. Zupa pieczarkowa 800 g 150 szt. Zupa Barszcz Biały 800 g 65 szt. Ziele Angielskie 20 g 150 szt. Przyprawa kucharek 150 g 304 szt. Przyprawa do ryb 150 g 25 szt. Makaron nitki 0,5 kg 1 370 szt. Makaron gruby 0,5 kg 3 560 szt. Majonez 250 g 620 szt. Papryka słodka 20 g 835 szt. Majeranek 16 g 273 szt. Cynamon 20 g 114 szt. Przyprawy do mięsa 20 g 190 szt. Sos pieczeniowy 1 kg 50 szt. Gałka muszkatołowa 30 g 40 szt. Żelatyna 16 g 63 szt. Kwasek cytrynowy 20 g 708 szt. Maga (płyn) 1 l 511 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PIECZYWO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chleb żytni 1kg 31 000 szt. Bułka zwykła 100 g 17 400 szt. Baton 400 g 4 000 szt. Bułka Graham 5 000 szt. Rogale 100 g 4 500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI LISIĘCICE
więcej: przetargi LISIĘCICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLA LEŚNEGO W BOLSZEWIE PRZY UL. LEŚNEJ 35 NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA 9 CZĘŚCI
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki SP1 im. Tadeusza Kościuszki w Nowym Tomyślu
- Dostawa produktów spożywczych, nabiałowych, wędlin, pieczywa, owoców i warzyw na wykonanie śniadań i kolacji w celu wyżywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pęcławicach Górnych
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA STOŁÓWKI GMINNEJ JEDNOSTKI USŁUG KOMUNALNYCH W BOBOWEJ - II POSTĘPOWANIE
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2025 roku na potrzeby stołówki w SOSWNiS w Raciborzu zgodnie z poszczególnymi częściami
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.