eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrębocicePrzebudowa drogi gminnej w m. Szymocin dz.nr 261 w części z kostki POL-BRUK, część dz. nr 262 o nawierzchni mineralno-asfaltowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-21

Grębocice: Przebudowa drogi gminnej w m. Szymocin dz.nr 261 w części z kostki POL-BRUK, część dz. nr 262 o nawierzchni mineralno-asfaltowej.
Numer ogłoszenia: 23381 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grębocice , ul. Głogowska 3, 59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 50 31, faks 076 8315077.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebocice.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w m. Szymocin dz.nr 261 w części z kostki POL-BRUK, część dz. nr 262 o nawierzchni mineralno-asfaltowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : I.Działka nr 261 od budynku 39-47 : Rozebranie nawierzchni z brukowca -33,00m2, rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej -207,00m2,ułożenie kostki z POL-BRUK gr 8cm na podbudowie z kruszywa łamanego -856,10m2,ułożenie krawężnika betonowego15x30 na ławie betonowej 388,00mb,plantowanie poboczy 194,00m2,montaż słupków wraz z znakami drogowymi 4 szt. II.Działka 261 do bud 42,43,44 :Ułożenie obrzeży betonowych 30x8cm -18mb, krawężnik betonowy 15x30 na ławie betonowej -54,00mb,nawierzchnia z kostki POL-BRUK gr 8cm kolorowa -116,52m2,kostka POL-BRUK gr 8cm szara -271,87 m2 na podbudowie z tłucznia łamanego ,ręczne plantowanie poboczy 48,00m2 III.Działka nr 262 o nawierzchni mineralno-asfaltowej od bud nr 47-56: ułożenie nawierzchni mineralno- asfaltowej na podbudowie z tłucznia łamanego warstwa wiążąca i ścieralna grubości 5cm każda -765,40 m2,ułożenie ścieku z kostki rzędowej pochodzącej z rozbiórki 220 mb ,wykonanie trawników dywanowych 348,00m2 IV. Montaż i dostarczenie barier ochronnych stalowych: barierki stalowe z sztywną poręczą typ BB 3 -6,0mb,wraz z zakończeniem barier ochronnych 8mb przy rowie melioracyjnym na odcinku 0+0055. Podniesienie ścianki czołowej z betonu B-15 na wys.0,50m Szczegółowy zakres rzeczowy robót został opisany w pozycjach przedmiaru robót. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ,SIWZ, warunkami technicznymi. Cenę brutto należy określić na podstawie przedmiarów, SIWZ, wizji w terenie. W skład dokumentacji projektowej wchodzą następujące opracowanie: Odbudowa dróg po wykonaniu sieci wodnokanalizacyjnej. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej terenu budowy celem zapoznania się z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 11.000,00zł słownie : jedenaście tysięcy złotych/ do dnia 12.02.2009r do godz.10:00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym -gwarancjach bankowych -gwarancjach ubezpieczeniowych -poręczeniach udzielanych przez podmioty ,o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000ro utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U.Nr 109 poz.1158 z późn.zm Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na konto Urzędu Gminy : Bank Spółdzielczy Wschowa O Grębocice Nr rachunku :10 8669 0001 0170 0002 4000 0070 wadium wnoszone w innej formie należy składać do depozytu w siedzibie Zamawiającego tj.ul.Głogowska 3 ,59-150 Grębocice ,w kasie w godz 8:00-13:00 nie poźniej niż do godz.10:00 w dniu 12.02.2009r Kopię lub kserokopię podpisaną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty lub przedłożyć zespołowi przeprowadzającemu postępowanie przy otwarciu ofert. Uwaga W przypadku wpłaty wadium gotówką ,należy dostarczyć dokument potwierdzający przez Bank dokonanie przelewu pieniędzy z konta Wykonawcy na konto Urzędu Gminy . Przy dokonywaniu przelewu należy wliczyć czas trwania operacji bankowych, ponieważ ofertę wtedy uważa się za zabezpieczoną wadium ,gdy wpłacone pieniądze znajdują się na koncie UG Grębocice do dnia 12.02.2009r godz. 10:00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie może określać warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję. 2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - udzielą pięcioletniej gwarancji na wykonywane roboty - uiszczą wadium Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia, nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej. W przypadku wykonania robót przez podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania w ofercie roboty które powierzy podwykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: -przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. -przedłożą aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert. - udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat robót drogowych o nawierzchni utwardzonej o wartości min.100 tys.złotych brutto -udokumentują posiadanie przez Kierownika budowy odpowiednich uprawnień w specjalności drogowej oraz przynależności do Okręgowej Izbie Budowlanej. - dostarczą kosztorys ofertowy uproszczony w wersji komputerowej oddzielnie dla każdegozakresu od I-IV..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grebocice.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Grębocicach ul. Głogowska 3 59-150 Grębocice pok. nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Grębocicach ul. Głogowska 3 59-150 Grębocice pok. nr 2 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.