eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa i montaż mebli medycznych , zakup sprzętu medycznego i produktów leczniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-16

Poznań: Dostawa i montaż mebli medycznych , zakup sprzętu medycznego i produktów leczniczych
Numer ogłoszenia: 233826 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych , ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8575245, fax. 061 8575066.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cswl.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli medycznych , zakup sprzętu medycznego i produktów leczniczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli medycznych, sprzętu medycznego i produktów leczniczych.Zamówienie podzielone jest na 5 zadań ze względu na rodzaje zamawianych produktów oraz źródła finansowania w dyspozycji Zamawiającego: zadanie nr 1 Dostawa sprzętu medycznego ( m in nożyczek , lamp, misek nerkowych , tablic do badania wzroku, tac na leki, wanienek, koszy na odpady, pojemników, krzeseł obrotowych, kasetek metalowych ) zadanie nr 2 - dostawa i montaż mebli medycznych ( m.in. biurek, parawanów, lad otwartych , szaf lekarskich, wózków anestezjologicznych, ). zadanie nr 3 - dostawa produktów leczniczych ( leki). , zadanie nr 4 - dostawa koagulatora fotonowego z aplika torem ,zadanie nr 5 - dostawa aparatu EKG z przystawka spirometryczna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.19.20.00 - Meble medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnieienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy . Proponowane produkty lecznicze muszą posiadać świadectwa dopuszczenia do obrotu wystawione przez Ministra Zdrowia. - dotyczy zadania nr 3 Proponowane produkty musza posiadać certyfikaty lub atesty dopuszczające meble do eksploatacji w warunkach szpitalnych - dotyczy zadania nr 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. oraz 3) Formularz cenowy wg załącznika nr 3 do SIWZ. 4) Oświadczenie Wykonawcy , iż proponowane produkty lecznicze posiadają świadectwa dopuszczenia do obrotu wystawione przez Ministra Zdrowia. - dotyczy zadania nr 3 5) Certyfikaty lub atesty dopuszczające meble do eksploatacji w warunkach szpitalnych - dotyczy zadania nr 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetarg.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych, ul. Wojska Polskiego 86/90 , Poznan , u p. Małgorzaty Spychalskiej tel (0-61) 857 52 45.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Centrum SZkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu, ul. Wojska Poslkiego 86/90, Poznań, kancelaria jawna , bud nr 18 pokój nr 3 , od pon-pt w godzinach od 7.15-11.00 oraz od 13.30-15.15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego ( m in nożyczek , lamp, misek nerkowych , tablic do badania wzroku, tac na leki, wanienek, koszy na odpady, pojemników, krzeseł obrotowych, kasetek metalowych ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 33.14.00.00-3, 33.19.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa i montaż mebli medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż mebli medycznych ( m.in. biurek, parawanów, lad otwartych , szaf lekarskich, wózków anestezjologicznych, ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa produktów leczniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa produktów leczniczych ( leki).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.66.12.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa koagulatora fotonowego z aplika torem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa koagulatora fotonowego z aplika torem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa aparatu EKG z przystawka spirometryczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa aparatu EKG z przystawka spirometryczna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.15.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.