Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-27
Łódź: Bieżąca konserwacja oświetlenia parkowego i oświetlenia iluminacyjnego w Łodzi na terenie działania Delegatury UMŁ Łódź-Polesie.
Numer ogłoszenia: 23384 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź-Polesie , ul. Krzemieniecka 2B, 94-030 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6385235, faks 042 6385234.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja oświetlenia parkowego i oświetlenia iluminacyjnego w Łodzi na terenie działania Delegatury UMŁ Łódź-Polesie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja oświetlenia parkowego i oświetlenia iluminacyjnego w Łodzi, w następujących obiektach: - oświetlenie parkowe: park im. ks. J. Poniatowskiego i park im. marszałka J. Piłsudskiego; - oświetlemnie iluminacyjne: pomnik przy ul. Retkińskiej 127, pomnik ks. kard. Stefana Wyszyńskiego przy skrzyżowaniu al. kard. Stefana Wyszyńskiego i al. bp. Władysława Bandurskiego, Akademia Muzyczna im. G. i K. Bacewiczów przy ul. Gdańskiej 32, kościół pw. Matki Boskiej Zwycięskiej przy ul. Łąkowej 27, kościół garnizonowy pw. Św.Jerzego przy ul. Św. Jerzego 9..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. -w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej jedną usługę polegającą na całorocznej, bieżącej konserwacji instalacji oświetleniowych (oświetlenie uliczne, parkowe, iluminacyjne itp.) o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł brutto, z podaniem daty jej wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych lub wykonywanych usług. 2. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. -dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - co najmniej dwóch osób posiadających ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, - jedną osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru. Świadectwa o których mowa wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r. Nr 89 poz. 828 z późn. zm. ). 3. sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. -posiadają opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100.000,00 zł. Powyższy warunek może zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia winien posiadać każdy Wykonawca - suma wartości wszystkich ubezpieczeń zgodnie z powyższym wymaganiem. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu (punkt 1 warunków udziału w postępowaniu), osobach zdolnych do wykonania zamówienia (punkt 2 warunków udziału w postępowaniu) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami (wiedzą i doświadczeniem, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia, osób zdolnych do wykonania zamówienia) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie powyższych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie VI SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni złożyć ofertę (formularz w załączeniu) z następującymi załącznikami: załącznik nr 1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 Pzp. załącznik nr 2 Wykaz co najmniej jednej usługi wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. usługi polegającej na całorocznej, bieżącej konserwacji instalacji oświetleniowych (oświetlenie uliczne, parkowe, iluminacyjne itp.) o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł brutto z podaniem daty jej wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana należycie (potwierdzenie warunku wskazanego w punkcie V.1). załącznik nr 3 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w liczbie co najmniej 3 osób, w tym co najmniej dwie osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru. Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje osobami lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób. (potwierdzenie warunku wskazanego w punkcie V.2). załącznik nr 4 Opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia winien przedłożyć każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - suma wartości wszystkich ubezpieczeń co najmniej 100.000,00 zł (potwierdzenie warunku wskazanego w punkcie V.3). załącznik nr 5 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. załącznik nr 6 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w załączniku nr 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument o którym mowa powyżej winien być wystawiony w terminie analogicznym, jak termin określony dla odpowiadającego mu dokumentu wymienionego w załączniku nr 6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem potwierdzonym przez Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oryginał dokumentu ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub kserokopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokumenty i oświadczenia o których mowa: -w zał. 1 - Oświadczenie składane jest wspólnie przez Wykonawców (jedno wspólne Oświadczenie), -w zał. 5 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania musi złożyć każdy Wykonawca, -w zał. 6 - Aktualny odpis z właściwego rejestru musi złożyć każdy Wykonawca. Podwykonawcy: W przypadku, gdy części zamówienia będą realizować Podwykonawcy, należy wskazać te części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom. Wszelkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub jego upełnomocnionego przedstawiciela..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Delegatura UMŁ Łódź-Polesie, 94-030 Łódź, ul. Krzemieniecka 2B, pok. 115.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Delegatura UMŁ Łódź-Polesie, 94-030 Łódź, ul. Krzemieniecka 2B, pok. 305.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy warzyw, ziemniaków, jabłek i warzyw kiszonych do Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji krótkiego filmu oraz spotu reklamowego promującego Szkoły Doktorskie Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup trzech motorowerów przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi.
- Programowalny napęd (pompa) generujący pulsacyjny przepływ.
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część II)
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zadania pn: "Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawy oraz remonty ulicznej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Skierniewice"
- Wynajem, montaż, eksploatacja wraz z utrzymaniem oraz demontaż Dekoracji iluminacji świątecznej dla wyznaczonych lokalizacji w Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
- Konserwacja oświetlenia na terenie Gminy Lesznowola w latach 2025 - 2027.
- Bieżące utrzymanie oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie gminy Środa Wielkopolska w roku 2025, na urządzeniach stanowiących własność gminy Środa Wielkopolska
więcej: Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.