eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUTRZYMANIE STAŁEJ SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ ORAZ KONSERWACJA URZĄDZEŃ WENTYLACYJNO-KLIMATYZACYJNYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W BUDYNKACH NA TERENIE AKADEMII OBRONY NARODOWEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-02

Warszawa: UTRZYMANIE STAŁEJ SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ ORAZ KONSERWACJA URZĄDZEŃ WENTYLACYJNO-KLIMATYZACYJNYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W BUDYNKACH NA TERENIE AKADEMII OBRONY NARODOWEJ
Numer ogłoszenia: 23384 - 2015; data zamieszczenia: 02.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Obrony Narodowej , al. Gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6813780, faks 022 6813175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aon.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE STAŁEJ SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ ORAZ KONSERWACJA URZĄDZEŃ WENTYLACYJNO-KLIMATYZACYJNYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W BUDYNKACH NA TERENIE AKADEMII OBRONY NARODOWEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje - utrzymanie stałej sprawności technicznej oraz konserwacja urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach znajdujących się na terenie Akademii Obrony Narodowej wg. podziału na 2 części..Usługa konserwacji i serwisowania obejmuje ( dotyczy części I i II): przeglądy okresowe dwa razy do roku,bieżącą konserwacje i utrzymanie stałej sprawności technicznej urządzeń,w przypadku awarii, usunięcie powstałej awarii w ciągu maksymalnie 12 godz. od momentu zgłoszenia;pokrycia kosztów nowych filtrów, pasków i uzupełnienia glikolu i freonu. Wymagania dodatkowe związane z realizacja zamówienia:zamówienie będzie realizowane przez pracowników Wykonawcy posiadających uprawnienia do wykonywania powyższej usługi, usługa będzie wykonywana zgodnie z przepisami BHP,Wykonawca użyje taki sprzęt, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych prac. Sprzęt, którym będzie dysponował Wykonawca ma być utrzymany w dobrym stanie i gotowości do pracy oraz będzie spełniał normy ochrony środowiska i przepisy dotyczące jego użytkowania. Przedmiot zamówienia obejmuje przeglądy i konserwacje n/w urządzeń, Centrale wentylacyjno-klimatyzacyjne,Agregaty wody lodowej i konwektory, Urządzenia klimatyzacyjne,Wentylatory wyciągowe i nawiewne,Szczegółowy wykaz urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych i chłodniczych do konserwacji zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: na Część - I - 2500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych). na Część - II - 2500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych). Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku formach,o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. Uwaga: W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji - treść gwarancji musi być zgodna z wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. (Gwarancja wniesienia wadium zobowiązuje Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy) Sposób wniesienia wadium.wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Pekao S.A. X Oddział Warszawa nr rachunku: 70 1240 6074 1111 0010 5240 0581, z dopiskiem wadium w postępowaniu 13-2015 - Część Nr , a kserokopię potwierdzenia przelewu załącza do oferty, pozostałe formy wadium - oryginał należy złożyć w kasie AON (budynek nr 1, I piętro; kasa czynna we wtorki i piątki w godz. 10,00 - 13,00) lub w Kancelarii Jawnej AON - budynek nr 101 pokój 210a (II piętro) w dni robocze w godzinach od 8,00 do 11,00 i od 13,00 do 15,00 a kserokopię zamieścić w ofercie.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w odpowiedniej wysokości. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, oraz 2 ustawy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy.Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w tym spełnią wymagania ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 nr 182 poz.1228) w zakresie ochrony informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone, z wyjątkiem wymogu zatrudnienia pełnomocnika ochrony. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów metoda spełnia nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składający ofertę musi wykazać że wykonał lub nadal wykonuje w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie składając ofertę tylko na część I albo tylko na cześć II zamówienia lub na część I i II wykaże, że zrealizował jako strona umowy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. utrzymanie stałej sprawności technicznej oraz konserwacji urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych przy czym wartość tych usług (każdej umowy) była nie mniejsza niż 100 tys. zł brutto. z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (poświadczenia, lub oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn wykonawca nie może uzyskać poświadczenia). Informacje w zakresie wiedzy i doświadczenia należy przedstawić zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku, nastąpi na podstawie złożonego dokumentu oraz oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII ust. 2 pkt 1, metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca składający ofertę wykaże że do wykonania przedmiotowego zamówienia dysponuje pracownikami z aktualnymi uprawnieniami SEP z serii E do 1 kV do konserwacji ze znajomością aparatury kontrolno - pomiarowej oraz urządzeń instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń oraz Świadectwo Kwalifikacji w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz.U. Nr 121, poz. 1263) o substancjach zubożających warstwę ozonową, posiadającymi dodatkowo poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą, co najmniej -zastrzeżone- lub pisemne upoważnienie, wydane na podstawie art. 21 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych oraz zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych (art. 19 i art. 20 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych). Wymagania te dotyczą wszystkich osób, które będą wykonywały zamówienie, Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów metoda spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas na usunięcie awarii od chwili zgłoszenia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany treści umowy w zakresie o którym mowa w par. 4 ust. 3 tj. zmiana wynagrodzenia: Wynagrodzenie należne Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, o którym mowa w § 3 może ulec zmianie w przypadku: zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) oraz podatku akcyzowego,zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotowego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aon.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak na wstępie, budynek nr 4 pokój 128. Koszt SIWZ - 7,00 PLN. + koszty wysyłki. SIWZ pobrana ze strony internetowej Zamawiającego jest bezpłatna...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w Kancelarii Jawnej AON - budynek nr 4 - pokój nr 115 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych i utrzymanie w stałej sprawności technicznej w budynkach nr 1,4, 6, 14, 22, 25, 52, 56, 69, 112.na terenie AON.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja niżej wymienionych urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych i utrzymanie w stałej sprawności technicznej w budynkach nr 1,4, 6, 14, 22, 25, 52, 56, 69, 112. Klimatyzator naścienny Fuji Electronic RO-18UBT, kpl.1, Klimatyzator naścienny Fuji Elektronic RO 18UB kpl.1 Klimatyzator naściennyKSR1-12HRD kpl. 1Wentylator Termowent szt 3, Centrala klimatyzacyjna Dantherm 7/14 kpl, 1Centrala klimatyzacyjna Dantherm 5/10 kpl 1, Centrala klimatyzacyjna Dantherm XV 13 kpl 2 Centrala nawiewno-wyciągowa Vitroserwis CKV 4/2 kpl 1 Centrala nawiewno-wyciągowa Vitroserwis CNWVN 2P18 kpl 1 Centrala nawiewno-wyciągowa Vitroserwis CNWVN 3P50 kpl 1 Centrala nawiewno-wyciągowa Vitroserwis CKV-3 kpl 1, Centrala nawiewno-wyciągowa Vitroserwis CKV- 4- P- 1- 1- 1, szt. 2, Centrala nawiewno-wyciągowa VTS Clima RZS-CPV-HW-V, kpl 3, Wentylatory wyciągowe Centrala wentylacyjno-nawiewna VTS Clima kpl.1, Agregat chłodniczy Lennox kpl. 1, Klimatyzator naścienny Fuji Elektronic RO-18UBT, kpl., 1, Wentylacja nawiewno-wyciągowa Klimawent, kpl., 1, Centrala wentylacyjno-nawiewna VTS Clima kpl., 1, Klimatyzator naścienny Fujitsu kpl., 1 Centrala wentylacyjna Lenox RKE 14 SKE kpl. 1 Klimatyzator naścienny Panasonic szt. 1 Klimatyzator podstropowy LG-CU-18 szt. 3 Jednostka zewnętrzna LG-FM 57AH szt. 1 Centrala wentylacyjno-nawiewna VTS Clima kpl. 1 Klimatyzator Split Mitshubisi kpl. 1 Centrala wentylacyjno-nawiewna VTS Clima kpl. 1 Agregat chłodniczy Aermec kpl. 1Centrala wentylacyjno-nawiewna CS-N-40 szt. 2 Centrala wentylacyjno-nawiewna CS-00 kpl. 1 Agregat Wesper VLS 764 BLN szt.1, Centrala nawiewno-wyciągowa z wymiennikiem krzyżowym SV2P-41/4.2 kpl. 1 Centrala nawiewna z wymiennikiem glikolowym SV5L-160/6,5/PEO-F3 kpl. 1 Centrala wywiewna z wymiennikiem glikolowym SV5L-160/9,5/PEO-F4 kpl. 1 Centrala nawiewna CV-A-3-L/N-10, kpl. 2, Centrala wywiewna CV-A-3R/W-0A kpl.1, Centrala wywiewna CV-A-3R/W-0B, kpl. 1, Centrala nawiewno-wyciągowa z wymiennikiem obrotowym CV-A3-302E/1, kpl. 2, Centrala podwieszana z nagrzewnicą wodną CPV-HWn kpl.5, Wentylator dachowy VD-180-400 szt. 6, Agregat wody lodowej SE 2170 kpl. 1, Kaseta wody lodowej z pompką Skroplin K-240G kpl. 20 Kaseta wody lodowej z pompką Skroplin K-150G kpl. 6, Klimatyzator naścienny Lennox GH MOON szt. 3, Klimatyzator naścienny Fujitsu FO-E094LG kpl 1, Klimatyzator naścienny Fonko szt. 1 Wentylacja nawiewno-wyciągowa z nagrzewnicą elektryczną producent Venture Industries Sp. zo.o. szt. 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas na usuniuęcia awarii od chwili zgłoszenia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych i utrzymanie w stałej sprawności technicznej w pomieszczeniach budynku nr 101 z wyłączeniem pomieszczenia nr 058..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja niżej wymienionych urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych i utrzymanie w stałej sprawności technicznej w pomieszczeniach budynku nr 101 z wyłączeniem pomieszczenia nr 058. Klimatyzator naścienny Fujitsu - Prezydent A047Ukpl. 3, Klimatyzator naścienny Toshiba kpl. 1, Klimatyzator naścienny Fuji Electric kpl. 2, Szafy klimatyzacji precyzyjnej HCW 0280D kpl. 2, Agregat wody lodowej LCA 80 kpl. 2 Agregat wody lodowej TCAP 4460 kpl. 1, Fan coile kpl. 131 Centrala wentylacyjna CV-A 5-P/OH kpl. 1 Centrala wentylacyjna CV-A 3-P/OH kpl. 1 Centrala wentylacyjna CV-A 2-P/OH kpl. 1 Centrala wentylacyjna CV-A 1-P/W kpl. 1 Centrala wentylacyjna CV-A 1-P/N kpl. 2 Wentylatory dachowe kpl. 3 Klimatyzatory typu Split kpl. 4 , utomatyka sterowania klap p-poż zest. 1 Automatyka sterowania pracą pomp i agregatów wody lodowej zest. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas na usunięcie awarii od chwili zgłoszenia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.