Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-16
Wrocław: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna
Numer ogłoszenia: 23384 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Wrocław-Fabryczna , ul. Ostrowskiego 5, 53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 79 77 300, faks 0-71 79 75 603.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.us-fabryczna.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części i obejmuje niżej wymienione zadania: 1.Zadanie nr 1 obejmuje 4 części: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych: a)informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego do aplikacji EGAPOLTAX- obsługiwanie EGAPOLTAX b)rejestracja czynności i zdarzeń c)poszukiwanie majątków zobowiązanych d)korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego e)odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX, f)obsługa Egapoltax-u w zakresie przydziału i odbioru służb poborcom skarbowym g)rejestracja czynności dokonanych w służbach poza rozliczeniami finansowymi h)kompletowanie tytułów wykonawczych na rejonach i)wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX j)badanie właściwości miejscowej organu egzekucyjnego i dopuszczalności egzekucyjnej k)korespondencja z wierzycielami w zakresie przesyłania tytułów l)archiwizacja akt egzekucyjnych ł)komputerowe maszynopisanie m)dodatkowe usługi biurowe, w tym obsługa programów pakietu Ms Office n)Znajomość systemu POLTAX, EGAPOLTAX, Biblioteki Akt Każda z części obejmuje ten sam zakres usług -czynności, jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych czterech Wykonawców. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 1832 godzin. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 lutego 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. 2.Zadanie nr 2 obejmuje 2 części: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a)zakładanie spraw w Bibliotece Akt dot. wpływu zajęć wierzytelności od komorników sądowych, b)analiza kart kontowych pod kątem istnienia nadpłat do przekazania na zajęcia wierzytelności, c)sporządzanie odpowiedzi na otrzymane zajęcia wierzytelności, d)nadawanie numerów poprzez rejestrację pism wychodzących w Bibliotece Akt oraz wysyłanie powyższych pism, e)analiza prawidłowości rozliczenia rocznego PIT-37 za 2012 r., f)analiza kart kontowych pod kątem zaległości podatkowych i nie podatkowych, g)sporządzanie do komórki Egzekucji Administracyjnej wniosków o zajęcie wierzytelności zaległości nie podatkowych, h)dokonywanie zaliczeń nadpłat na poczet zaległości podatkowych, i)sporządzanie projektów postanowień o zaliczeniu nadpłaty na poczet zaległości podatkowych, j)aktualizacja tytułów wykonawczych, k)zwrot nadpłat na rachunek bankowy podatnika lub przekazem pocztowym l)wprowadzanie i odnotowywanie dat potwierdzeń odbioru upomnień ł)znajomość systemu POLTAX, podsystemu Poltax2b i Biblioteki Akt; Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych dwóch Wykonawców. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 1832 godzin. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 lutego 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. Przewidywana ilość roboczogodzin w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia nie przekroczy łącznie 10.992 godziny - zadanie nr 1 i 2. 2.Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a)wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, b)wymagana jest bardzo dobra znajomość obsługi komputera, c)wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności, co do uzyskanych informacji i dokumentacji dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia oraz do przestrzegania tajemnicy skarbowej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części i obejmuje niżej wymienione zadania: 1.Zadanie nr 1 obejmuje 4 części: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych: a)informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego do aplikacji EGAPOLTAX- obsługiwanie EGAPOLTAX b)rejestracja czynności i zdarzeń c)poszukiwanie majątków zobowiązanych d)korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego e)odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX f)obsługa Egapoltax-u w zakresie przydziału i odbioru służb poborcom skarbowym g)rejestracja czynności dokonanych w służbach poza rozliczeniami finansowymi h)kompletowanie tytułów wykonawczych na rejonach i)wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX j)badanie właściwości miejscowej organu egzekucyjnego i dopuszczalności egzekucyjnej k)korespondencja z wierzycielami w zakresie przesyłania tytułów l)archiwizacja akt egzekucyjnych ł)komputerowe maszynopisanie m)dodatkowe usługi biurowe, w tym obsługa programów pakietu Ms Office n)Znajomość systemu POLTAX, EGAPOLTAX, Biblioteki Akt Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych czterech Wykonawców. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 1832 godzin. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 lutego 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. 2.Zadanie nr 2 obejmuje 2 części: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a)zakładanie spraw w Bibliotece Akt dot. wpływu zajęć wierzytelności od komorników sądowych b)analiza kart kontowych pod kątem istnienia nadpłat do przekazania na zajęcia wierzytelności c)sporządzanie odpowiedzi na otrzymane zajęcia wierzytelności d)nadawanie numerów poprzez rejestrację pism wychodzących w Bibliotece Akt oraz wysyłanie powyższych pism e)analiza prawidłowości rozliczenia rocznego PIT-37 za 2012 r. f)analiza kart kontowych pod kątem zaległości podatkowych i nie podatkowych g)sporządzanie do komórki Egzekucji Administracyjnej wniosków o zajęcie wierzytelności zaległości nie podatkowych h)dokonywanie zaliczeń nadpłat na poczet zaległości podatkowych i)sporządzanie projektów postanowień o zaliczeniu nadpłaty na poczet zaległości podatkowych j)aktualizacja tytułów wykonawczych k)zwrot nadpłat na rachunek bankowy podatnika lub przekazem pocztowym l)wprowadzanie i odnotowywanie dat potwierdzeń odbioru upomnień ł)znajomość systemu POLTAX, podsystemu Poltax2b i Biblioteki Akt Każda z części obejmuje ten sam zakres usług-czynności, jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych dwóch Wykonawców. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 1832 godzin. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 lutego 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. Przewidywana ilość roboczogodzin w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia nie przekroczy łącznie 10.992 godziny - zadanie nr 1 i 2. 2.Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a)wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy b)wymagana jest bardzo dobra znajomość obsługi komputera c)wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności, co do uzyskanych informacji i dokumentacji dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia oraz do przestrzegania tajemnicy skarbowej
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9, 79.55.10.00-1, 79.55.20.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.02.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o znajomości n/w programów komputerowych - Załącznik nr 6 do SIWZ - doświadczenie w zakresie obsługi programów: EGAPOLTAX, Biblioteka Akt, POLTAX, podsystemu Poltax2b oraz załączy dokumenty (np. kserokopie umów) potwierdzające wykonanie lub wykonywanie usług analogicznych do przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli w dniu składania oferty osoby będą miały ukończone 18 lat i ukończoną szkołę średnią - należy wypełnić oświadczenie Załącznik nr 7 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli w dniu składania oferty osoby będą miały ukończone 18 lat i ukończoną szkołę średnią - należy wypełnić oświadczenie Załącznik nr 7 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: a)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp według załączonego wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. b)oświadczenie wykonawcy o znajomości programów wyszczególnionych w punkcie V ppkt 1.b) SIWZ , według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. c)oświadczenie o ukończeniu szkoły średniej - Załącznik nr 7 do SIWZ. 2.W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp składa, co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. 3.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji: a)oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, według załączonego wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ, (dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą). 4.Kserokopia dowodu osobistego, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (dotyczy wykonawcy będącego osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej). 5.Dokumenty (np. kserokopie umów) potwierdzające wykonanie lub wykonywanie usług analogicznych do przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a)pkt VI.3.b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7.W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - doświadczenie zawodowe - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający może odstąpić od realizacji zamówienia, bądź określić krótszy okres realizacji poszczególnych zadań, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym , czego nie można było wcześniej przewidzieć.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-fabryczna.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.us-fabryczna.wroc.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2013 godzina 08:00, miejsce: Urząd Skarbowy Wrocław - Fabryczna we Wrocławiu przy ul. Ostrowskiego 5, 53-238 Wrocław, w pokoju 327 (III piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części i obejmuje niżej wymienione zadania: 1) Zadanie nr 1 obejmuje 4 części: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych: a)nformacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego do aplikacji EGAPOLTAX- obsługiwanie EGAPOLTAX b)rejestracja czynności i zdarzeń, c)poszukiwanie majątków zobowiązanych, d)korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego, e)odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX, f)obsługa Egapoltaxu w zakresie przydziału i odbioru służb poborcom skarbowym g)rejestracja czynności dokonanych w służbach poza rozliczeniami finansowymi, h)kompletowanie tytułów wykonawczych na rejonach, i)wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX, j)badanie właściwości miejscowej organu egzekucyjnego i dopuszczalności egzekucyjnej, k)korespondencja z wierzycielami w zakresie przesyłania tytułów, l)archiwizacja akt egzekucyjnych, ł)komputerowe maszynopisanie, m)dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office). n)Znajomość systemu POLTAX, EGAPOLTAX, Biblioteki Akt; Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych czterech Wykonawców. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 1832 godzin. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 lutego 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. Przewidywana ilość roboczogodzin w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia nie przekroczy łącznie 10.992 godziny (zadanie nr 1 i 2). 2.Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a)wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, b)wymagana jest bardzo dobra znajomość obsługi komputera, c)wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności, co do uzyskanych informacji i dokumentacji dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia oraz do przestrzegania tajemnicy skarbowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9, 79.55.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. doświadczenie zawodowe - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: -zakładanie spraw w Bibliotece Akt dot. wpływu zajęć wierzytelności od komorników sądowych, -analiza kart kontowych pod kątem istnienia nadpłat do przekazania na zajęcia wierzytelności, -sporządzanie odpowiedzi na otrzymane zajęcia wierzytelności, -nadawanie numerów poprzez rejestrację pism wychodzących w Bibliotece Akt oraz wysyłanie powyższych pism, -analiza prawidłowości rozliczenia rocznego PIT-37 za 2012 r., -analiza kart kontowych pod kątem zaległości podatkowych i nie podatkowych, -sporządzanie do komórki Egzekucji Administracyjnej wniosków o zajęcie wierzytelności zaległości nie podatkowych, -dokonywanie zaliczeń nadpłat na poczet zaległości podatkowych, -sporządzanie projektów postanowień o zaliczeniu nadpłaty na poczet zaległości podatkowych, -aktualizacja tytułów wykonawczych, -zwrot nadpłat na rachunek bankowy podatnika lub przekazem pocztowym -wprowadzanie i odnotowywanie dat potwierdzeń odbioru upomnień - znajomość systemu POLTAX, podsystemu Poltax2b i Biblioteki Akt; Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych dwóch Wykonawców. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 1832 godzin. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 lutego 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. Przewidywana ilość roboczogodzin w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia nie przekroczy łącznie 10.992 godziny (zadanie nr 1 i 2). 2.Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a)wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, b)wymagana jest bardzo dobra znajomość obsługi komputera, c)wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności, co do uzyskanych informacji i dokumentacji dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia oraz do przestrzegania tajemnicy skarbowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9, 79.55.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. doświadczenie zawodowe - 50
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa przenośnego symulatora pojazdu trakcyjnego do Zespołu Szkół Logistycznych we Wrocławiu
- Dostawę wraz z wdrożeniem systemu bezpieczeństwa - klastra routerów z funkcjami bezpieczeństwa dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Odnowienie kontraktów serwisowych i subskrypcji dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 26 Biur Powiatowych
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówek Terenowych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów ewidencyjnych: Jedłownik, Radlin i Kokoszyce położonych w jednostce ewidencyjnej Wodzisław Śląski Powiatu Wodzisławskiego
- Dostawa bazy danych ewidencji gruntów i budynków EGIB -modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Dąbrówka, Domaszno, Krzczonów, Strzyżów i Zakościele, gm. Drzewica, pow. opoczyński.
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.