eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworznoPrzedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowego szkolenia osób bezrobotnych w ramach Projektu Kuźnia przyszłych pracowników współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałanie 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-06

Jaworzno: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowego szkolenia osób bezrobotnych w ramach Projektu Kuźnia przyszłych pracowników współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałanie 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 233867 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie , ul. Północna 9B, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181924, faks 032 6181901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-jaworzno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowego szkolenia osób bezrobotnych w ramach Projektu Kuźnia przyszłych pracowników współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałanie 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowego szkolenia osób bezrobotnych w ramach Projektu Kuźnia przyszłych pracowników współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałanie 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w następujących zakresach: Zakres I: Asystent biura handlowego - 5 osób w I edycji, Zakres II: Kelner - barman - 10 osób w II edycjach, Zakres III: Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG i TIG - 5 osób w I edycji, Zakres IV: Technolog robót wykończeniowych - 5 osób w I edycji, zakres V: Operator koparko - ładowarki wszystkie typy klasa III - 5 osób w I edycji, Zakres VI: Księgowość z elementami kadr i płac - 10 osób w I edycji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku wymagane jest by Wykonawca wykazał, że posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych /Dz. U. Nr 236 poz. 2365/. 1.1.2 Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale 6 ust.3 pkt 3.1 i pkt 3.2 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku wymagane jest by Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia: 1) zakres I - co najmniej dwie usługi szkoleniowe z zakresu asystent biura handlowego tzn. handlowiec, sprzedawca, logistyk na minimum 5 osób. Zamawiający uzna również warunek za spełniony w przypadku oddzielnej realizacji tych szkoleń, czyli oddzielnie po dwa szkolenia: handlowiec, sprzedawca, logistyk lub po dwa szkolenia: handlowiec, sprzedawca lub po dwa szkolenia: sprzedawca, logistyk lub po dwa szkolenia: handlowiec, logistyk. Zamawiający uzna również warunek za spełniony w przypadku realizacji szkoleń o innej nazwie. Jeżeli z nazwy szkolenia nie wynika bezpośrednio, iż odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy wskazać jakie moduły zawiera. 2) zakres II - co najmniej dwie usługi szkoleniowe z zakresu kelner-barman na minimum 5 osób. Zamawiający uzna również warunek za spełniony w przypadku oddzielnej realizacji tych szkoleń, czyli oddzielnie po dwa szkolenia: kelner, barman. Zamawiający uzna również warunek za spełniony w przypadku realizacji szkoleń o innej nazwie. Jeżeli z nazwy szkolenia nie wynika bezpośrednio, iż odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy wskazać jakie moduły zawiera. 3) zakres III - co najmniej dwie usługi szkoleniowe z zakresu spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG i TIG na minimum 5 osób. Zamawiający uzna również warunek za spełniony w przypadku oddzielnej realizacji tych szkoleń, czyli oddzielnie po dwa szkolenia: spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG oraz spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie TIG. Zamawiający uzna również inną kombinację pod warunkiem, że suma szkoleń ujętych w wykazie głównych usług potwierdzi zrealizowanie co najmniej dwóch usług z zakresu spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG i TIG. Zamawiający uzna również warunek za spełniony w przypadku realizacji szkoleń o innej nazwie. Jeżeli z nazwy szkolenia nie wynika bezpośrednio, iż odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy wskazać jakie moduły zawiera. 4) zakres IV - co najmniej dwie usługi szkoleniowe z zakresu technolog robót wykończeniowych na minimum 5 osób. Zamawiający uzna również warunek za spełniony w przypadku realizacji szkoleń o innej nazwie. Jeżeli z nazwy szkolenia nie wynika bezpośrednio, iż odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy wskazać jakie moduły zawiera. 5) zakres V - co najmniej dwie usługi szkoleniowe z zakresu operator koparko-ładowarki wszystkie typy klasa III na minimum 5 osób. 6) zakres VI - co najmniej dwie usługi szkoleniowe z zakresu księgowość z elementami kadr i płac na minimum 10 osób. Zamawiający uzna również warunek za spełniony w przypadku oddzielnej realizacji tych szkoleń, czyli oddzielnie po dwa szkolenia: księgowość oraz szkolenia z zakresu kadr i płac. Zamawiający uzna również warunek za spełniony w przypadku realizacji szkoleń o innej nazwie. Jeżeli z nazwy szkolenia nie wynika bezpośrednio, iż odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy wskazać jakie moduły zawiera. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6 ust.4 pkt 4.1-4.3 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca wyznaczy do realizacji przedmiotu zamówienia kadrę wykładowczą, spełniającą następujące warunki: 1) wykładowcy prowadzący zajęcia teoretyczne muszą posiadać wykształcenie wyższe związane z tematyką prowadzonej jednostki modułowej lub wykształcenie wyższe oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe związane z tematyką prowadzonej jednostki modułowej; W przypadku zakresu III Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia szkolenia przez wykładowców posiadających wykształcenie średnie związane z tematyką prowadzonej jednostki modułowej lub wykształcenie średnie oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe związane z tematyką prowadzonej jednostki modułowej. 2) wykładowcy prowadzący zajęcia praktyczne oraz ćwiczenia muszą posiadać co najmniej wykształcenie średnie związane z tematyką prowadzonej jednostki modułowej lub wykształcenie średnie oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe związane z tematyką prowadzonej jednostki modułowej; 3) każda z osób prowadzących zajęcia musi posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć zgodnych z tematyką prowadzonej jednostki modułowej; 4) każda z osób prowadzących zajęcia musi posiadać uprawnienia pedagogiczne lub co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć dydaktycznych. 1.3.2 Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6 ust.5 pkt 5.1-5.2 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.9
  • 2 - posiadanie certyfikatu jakości usług - 0.1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, po wzajemnym uzgodnieniu stron, w zakresie: 1) osób prowadzących szkolenie. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. choroba, zgon lub inna sytuacja losowa, której nie można było wcześniej przewidzieć) Wykonawca może dokonać wymiany osób delegowanych do wykonania przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując osobę/y o co najmniej porównywalnych kwalifikacjach jakie określono w SIWZ. Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia. 2) terminu realizacji przemiotu zamówienia. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. choroba, zgon lub inna sytuacja losowa, której nie można było wcześniej przewidzieć) Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę terminu realizacji szkolenia. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem. Zmiana terminu szkolenia - w szczególnie uzasadnionych przypadkach, np. niezakwalifikowanie się odpowiedniej liczby uczestników szkolenia - może także nastąpić z inicjatywy Zamawiajacego. 3) miejsca przeprowadzenia szkolenia. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, Wykonawca może dokonać zmiany miejsca przeprowadzenia szkolenia. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując propozycję miejsca szkolenia o co najmniej porównywalnych warunkach jakie określono w SIWZ, przy jednoczesnym spełnieniu warunku, o którym mowa w Rozdziale 3, pkt. 3, ppkt. 3.1 SIWZ. Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio ze zmiany miejsca szkolenia. 4) zmniejszenia ilości osób przewidzianych do przeszkolenia - w szczególnie uzasadnionych przypadkach tj. rezygnacja osoby zakwalifikowanej na szkolenie w terminie uniemożliwiającym dokonanie kolejnego naboru, brak osób spełniających warunki skierowania na szkolenie, Zamawiający może zmniejszyć ilość skierowanych na szkolenie maksymalnie o 1 osobę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-jaworzno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2013 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie przy ulicy Północnej 9b, Ipiętro, pokój nr 124,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach Projektu Kuźnia przyszłych pracowników współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałanie 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres I: Asystent biura handlowego - 5 osób w I edycji,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas realizacji: nie dłużej niż 5 tygodni. Program szkolenia: minimalna ilość godzin- 160, w tym minimum 80 godzin ćwiczeń. Program szkolenia musi zawierać następujące jednostki modułowe: 1. zgodnie ze standardami kwalifikacji zawodowych dla zawodu: sprzedawca (kod zawodu: 522107): 1) korzystanie z wyposażenia i urządzeń magazynowych, sklepowych, biurowych zgodnie z przepisami bhp; 2) zawieranie transakcji sprzedaży oraz przyjmowanie i wypełnianie dokumentów z nią związanych; 3) przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji zakupionych towarów. 2. zgodnie ze standardami kwalifikacji zawodowych dla zawodu: handlowiec (kod zawodu: 341501): 1) stosowanie zróżnicowanych form i technik sprzedaży na poszczególnych szczeblach obrotu towarowego : w zbycie, skupie, hurcie i detalu; 2) dokumentowanie sprzedaży, prowadzenie rozliczeń handlowych, kontrola należności, załatwianie reklamacji odbiorców; 3) prowadzenie negocjacji z dostawcami i odbiorcami wyrobów gotowych, towarów, usług, surowców i materiałów, przygotowanie oraz zawieranie umów handlowych, opracowywanie oferty handlowej. 3. zgodnie ze standardami kwalifikacji zawodowych dla zawodu: technik logistyk (kod zawodu: 342205): 1) przygotowywanie procesu logistycznego; 2) przygotowywanie taryf przewozowych, spedycyjnych i ustalanie należności za usługi logistyczne; 3) sporządzanie dokumentów logistycznych oraz zawieranie umów sprzedaży usług logistycznych; 4) prowadzenie rozliczeń i rachunków ze spedytorami, klientami krajowymi i zagranicznymi 4. jednostkę modułową: obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych - minimum 15 godzin, 5. jednostkę modułową: podstawowe zasady higieny- minimum 10 godzin, 6. jednostkę modułową: fakturowanie komputerowe- minimum 15 godzin, 7. jednostkę modułową: obsługa programu SUBIEKT dla WINDOWS do prowadzenia gospodarki magazynowej - minimum 30 godzin Dodatkowe wymagania: Wykonawca zakupi dla każdego uczestnika szkolenia książkę, której tematyka zgodna będzie z zakresem szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres II: Kelner - barman - 10 osób w II edycjach,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 10 osób w II edycjach. Czas realizacji: nie dłużej niż 5 tygodni. Program szkolenia:  minimalna ilość godzin - 160, w tym minimum 130 godzin ćwiczeń, przy czym co najmniej 50% ćwiczeń powinno odbyć się na stanowisku pracy (w jednostce żywienia zbiorowego). Program szkolenia musi zawierać: 1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: kelner, z zakresu: samodzielne wykonywanie zadań w sali konsumpcyjnej (kod zawodu: 512302) z następującymi jednostkami modułowymi: 1) przestrzeganie zasad bhp, p.poż. w sali konsumenckiej, 2) wykazywanie kultury osobistej i przestrzeganie etyki zawodowej, 3) wyposażenie i obsługa sprzętu kelnerskiego w części konsumenckiej i ekspedycyjnej, 4) przygotowanie poprzedzające obsługę, 5) przygotowanie sali konsumenckiej, 6) obsługiwanie w sali konsumenckiej, 7) noszenie zastawy, 8) serwowanie potraw, 9) wydawanie śniadań, 10) przygotowanie potraw w obecności konsumenta, 11) serwowanie napojów bezalkoholowych zimnych i gorących, 12) serwowanie napojów alkoholowych, 13) organizacja przyjęć okolicznościowych, 14) obsługa gości hotelowych przez kelnera, 15) wystawianie rachunków - suma godzin dla jednostek modułowych 1-15 - minimum 55 godzin 2. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: bufetowy (barman) z zakresu: samodzielne wykonywanie zadań w bufecie (kod zawodu: 512301) z następującymi jednostkami modułowymi: 1) przestrzeganie zasad bhp, p.poż. w bufecie, 2) przygotowanie bufetu do pracy, 3) przygotowanie bufetu do obsługi, 4) sporządzanie kart menu, 5) sporządzanie deserów lodowych i owocowych, 6) sporządzanie wybranych dań garmażeryjnych i barowych, 7) przygotowanie coctaili, 8) obsługa konsumenta przy bufecie, 9) komunikowanie się z konsumentami, 10) planowanie i rolizczanie bufetu, 11) kalkulowanie cen i rozliczenie finansowe bufetu, 12) zapewnienie jakości usług - suma godzin dla jednostek modułowych 1-12 - minimum 50 godzin Uwaga: Każda jednostka modułowa musi zawierać wszystkie jednostki szkoleniowe zgodnie z modułowym programem szkolenia dostępnym na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. 3. jednostkę modułową: obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych- minimum 15 godzin, 4. jednostkę modułową: podstawowe zasady higieny- minimum 10 godzin, 5. jednostkę modułową: zagadnienia z zakresu zawodu sommelier- minimum 15 godzin, 6. jednostkę moodułową: zagadnienia z zakresu zawodu barista- minimum 15 godzin. Dodatkowe wymagania: Wykonawca dla każdego uczestnika szkolenia zapewni odzież ochronną (roboczą) oraz zakupi książkę, której tematyka zgodna będzie z zakresem szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres III: Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG i TIG - 5 osób w I edycji,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas realizacji: nie dłużej niż 7 tygodni. Program szkolenia: Program szkolenia powinien obejmować minimum 240 godzin, w tym minimum 30 godzin teorii oraz minimum 210 godzin zajęć praktycznych (z zakresu spawania metodą MAG i TIG). Program szkolenia powinien zostać opracowany zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach oraz powinien uwzględniać przepisy Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. Nr 40 poz. 470). Dodatkowe wymagania: Każdy uczestnik szkolenia powinien otrzymać zaświadczenie zgodnie z Rozdziałem 3 pkt 3.5 SIWZ, książkę spawacza oraz świadectwo egzaminu spawacza wydane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. Egzamin zostanie zorganizowany najpóźniej w ostatnim dniu szkolenia. Wykonawca dla każdego uczestnika szkolenia zapewni odzież ochronną (roboczą)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres IV: Technolog robót wykończeniowych - 5 osób w I edycji,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas realizacji: nie dłużej niż 5 tygodni. Program szkolenia: minimalna ilość godzin- 180, w tym minimum 150 godzin zajęć praktycznych na stanowisku pracy lub w innym miejscu umożliwiającym nabycie przez kursantów umiejętności praktycznych. Program szkolenia powinien być dostosowany do standardów kwalifikacji zawodowych dla zawodu: technolog robót wykończeniowych w budownictwie (kod zawodu: 713901) oraz musi zawierać następujące jednostki modułowe: 1) przepisy bhp i p.poż. obowiązujące na stanowisku pracy, 2) określanie właściwości materiałów do robót wykończeniowych w celu ich właściwego zastosowania, transportowania i składowania (materiałoznawstwo), 3) przygotowywanie materiałów do robót wykończeniowych, 4) organizowanie stanowiska pracy do wykonywania robót wykończeniowych, 5) wykonywanie robót malarskich, 6) wykonywanie wykończeniowych robót murarskich, 7) wykonywanie robót tynkarskich, 8) wykonywanie robót okładzinowych, 9) wykonywanie dociepleń budynków, 10) wykonywanie robót podłogowych, 11) wykonywanie kalkulacji, kosztorysów robót, rozliczeń robocizny, materiałów sprzętu i maszyn, 12) ocenianie jakości i poprawności wykonanej pracy, 13) nowoczesne technologie wykańczania wnętrz. Dodatkowe wymagania: Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia materiały budowlane i wykończeniowe, sprzęt niezbędny do odbycia wszystkich zajęć praktycznych oraz odzież ochronną (roboczą)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zakres V: Operator koparko - ładowarki wszystkie typy klasa III - 5 osób w I edycji,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas realizacji: nie dłużej niż 6 tygodni. Program szkolenia: minimalna ilość godzin szkolenia - 202 godziny. Szkolenie powinno  być zorganizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118 poz. 1263), przeprowadzone w oparciu o program zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Dodatkowe wymagania: Każdy uczestnik szkolenia powinien otrzymać zaświadczenie zgodnie z Rozdziałem 3 pkt 3.5 SIWZ, świadectwo oraz uzyskać wpis do książki operatora wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Egzamin zostanie zorganizowany najpóźniej w ostatnim dniu szkolenia. Wykonawca dla każdego uczestnika szkolenia zapewni odzież ochronną (roboczą)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakres VI: Księgowość z elementami kadr i płac - 10 osób w I edycji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas realizacji: nie dłużej niż 5 tygodni. Program szkolenia: minimalna ilość godzin - 180, w tym minimum 130 godzin ćwiczeń. Program szkolenia musi zawierać: 1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: księgowy (samodzielny), z zakresu:  księgowy bilansista (kod zawodu: 343201) z następującymi jednostkami modułowymi: 1) ogólne zasady rachunkowości, 2) środki gospodarcze i źródła ich pochodzenia, 3) ewidencja operacji gospodarczych, 4) organizacja rachunkowości w jednostkach gospodarczych, 5) ogólne zasady inwentaryzacji, 6) ewidencja obrotu gotówkowego, 7) ewidencja obrotu bezgotówkowego, 8) ewidencja innych środków pieniężnych, 9) sporządzanie list płac i rozdzielników, 10)   sporządzanie list zasiłków i deklaracji ZUS 11)   rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, 12)   ewidencja rozrachunków z tytułu VAT, 13)   ewidencja rozrachunków z dostawcami, 14)   ewidencja rozrachunków z odbiorcami, 15)   ewidencja rozrachunków z pracownikami, 16)   ewidencja rozrachunków publiczno - prawnych, 17)   ewidencja pozostałych rozrachunków, 18)   ewidencja roszczeń, 19)   ewidencja roszczeń barterowych, 20)   ewidencja inwestycji, 21)   ewidencja środków trwałych, 22)   ewidencja finansowego majątku trwałego, 23)   ewidencja wartości niematerialnych i prawnych, 24)   ewidencja leasingu, 25)   ewidencja i rozliczanie zakupu towarów i opakowań, 26)   ewidencja zakupu usług, 27)   ewidencja i rozliczanie zakupu materiałów, 28)   ewidencja zużycia materiałów, 29)   rozliczenie kosztów handlowych, 30)   ewidencja i rozliczenie kosztów przedsiębiorstwa, 31)   kalkulacja kosztu jednostkowego produktu, 32)   ewidencja wyrobów gotowych, 33)   ewidencja sprzedaży towarów, 34)   ewidencja sprzedaży usług, 35)   ewidencja sprzedaży wyrobów gotowych, 36)   ustalenie wyniku finansowego, 37)   ewidencja wyniku finansowego, 38)   podział wyniku finansowego, 39)   ewidencja funduszy i kapitałów własnych, 40)   ewidencja funduszy specjalnych, 41)   sporządzanie sprawozdań, 42)   sporządzanie bilansu, 43)   sporządzanie sprawozdań z przepływu środków pieniężnych, 44)   sporządzanie rachunku zysków i strat, 45)   analiza podstawowych wskaźników finansowych, 46)   obsługa komputera w zakresie podstawowym, 47)   arkusze kalkulacyjne w zastosowaniach  finansowo- księgowych, 48)   obsługa programów płacowych, 49)   obsługa programów finansowo- księgowych -- suma godzin dla jednostek modułowych 46,47,48,49 - minimum 40 godzin 2. zgodnie z modułowym programem szkolenia zawodowego dla zawodu: księgowy, z zakresu: księgowy ds. płac i rozliczeń z ZUS (kod zawodu: 343201): 1) wynagrodzenie za pracę - minimum 6 godzin; 2) ochrona wynagrodzenia za pracę i obowiązki pracodawców - minimum 6 godzin; 3) rozliczenie składek ZUS - minimum 6 godzin; 4) zasiłki z ubezpieczenia społecznego - minimum 6 godziny; 5) kompletowanie wniosków o emerytury i renty oraz ustalenie kapitału początkowego - minimum 6 godzin; Uwaga: Każda jednostka modułowa musi zawierać wszystkie jednostki szkoleniowe zgodnie z modułowym programem szkolenia dostępnym na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. 3. jednostkę modułową: zagadnienia z zakresu kadr, w tym elementy związane z prawem pracy- minimum 20 godzin; 4. jednostkę modułową: obsługa programu PŁATNIK- minimum 15 godzin; 5. jednostkę modułową: obsługa programu SYMFONIA w zakresie kadr i płac - minimum 15 godzin. Dodatkowe wymagania: Wykonawca zakupi dla każdego uczestnika szkolenia książkę z zakresu księgowości oraz kadr i płac..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.