Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-08
Zambrów: Przebudowa dróg gminnych ulicy Białostockiej i Ostrowskiej w Zambrowie od km 0+000 do km 4+721 - w zakresie dostawy i montażu opraw LED oświetlenia ulicznego - szt.90 .
Numer ogłoszenia: 233868 - 2015; data zamieszczenia: 08.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Zambrów , ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, tel. 0862712210 w. 16, faks 086 2712117.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zambrow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych ulicy Białostockiej i Ostrowskiej w Zambrowie od km 0+000 do km 4+721 - w zakresie dostawy i montażu opraw LED oświetlenia ulicznego - szt.90 ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa wraz z montażem 90 szt.opraw LED oświetlenia ulicznego oraz doświetlaczy przejść dla pieszych, przy realizacji Przebudowy dróg gminnych ulicy Białostockiej i Ostrowskiej w Zambrowie. Przedmiotowe zamówienie jest skutkiem zamiany opraw sodowych na oprawy LED, na ustawionych już słupach dla inwestycji : Przebudowa dróg gminnych ulicy Białostockiej i Ostrowskiej w Zambrowie. Zakres robot : 1) Montaż opraw LED na istniejących słupach - szt.90, z czego 80 szt.opraw o temp. 4000 K i 10szt.o temp. 6000 K ( lokalizacja 10szt.:skrzyżow.z Obrońcow.Z-wa-5szt.,z ul.Łakową -2 szt. z ul.Konopnicką -3szt.) 2) Montaż slupów pod doświetlacze przy przejściach dla pieszych - 3 szt. , oprawy doświetlaczy o temp. 6000 K 3szt. + 1 oprawa na istniejącym słupie. 3) Wykonanie montażu i zasilenia opraw doświetlaczy wg projektu technicznego 4) Wymagane parametry techniczne opraw w technologii LED: -budowa oprawy -dwukomorowa, -materiał korpusu-odlew aluminium malowany proszkowo, -materiał klosza- szkło hartowane płaskie, -stopień odporności klosza na uderzenia mechaniczne -IK08, -szczelność komory optycznej -IP66 -szczelność komory elektrycznej -IP66 -montaż na wysięgniku , -oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy w zakresie od 0 do 10O ( montaż bezpośredni) lub od 0 do -150 (montaż na wysięgniku) -znamionowe napięcie pracy - 230V/50Hz, -moc maksymalna 107W, -ochrona przed przepięciami 10kV, -układ zasilający umożliwiający sterowanie sygnałem 1-10V lub DALI, -oprawa z 5-cio stopniowym programowalnym układem redukcji mocy -źródło światła 48 źródeł LED, -minimalny strumień świetlny źródeł - 12200Im, -zakres temperatury barwowej źródeł światła- neutralny biały(4000K) -utrzymanie strumienia świetlnego w czasie: 80% po 1000 000h ( zgodnie z IES LM-80-TM-21) -klasa odporności elektrycznej: I lub II, -oprawa powinna posiadać deklarację zgodności WE i certyfikat akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzający deklarowane zgodności np.ENEC, -wartości wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze(ULOR) zgodnie z Rozporządzeniem WE nr 245/2009 nie większa niż 3%, -dane fotometryczne pozwalające wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych, -w przypadku zastosowania rozwiązań zamiennych należy dostarczyć źródłowe pliki obliczeniowe, -budowa oprawy pozwala na szybką wymianę układu optycznego oraz modułu zasilającego -kolor światła 4000 K, 5) Wymagane parametry dla doświetlaczy wraz ze wskazaniem miejsca ich montażu - zgodnie z projektem technicznym. 6) Przedmiotowe zamówienie nie obejmuje demontażu 2 słupów oświetleniowych. 2. Zamawiający wymaga, aby oferta Wykonawcy spełniała parametry techniczne opraw LED i doświetlaczy poprzez złożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających wymagane parametry..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności , jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć oświadczenie stanowiące - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie posiadania uprawnień wiedzy i doświadczenia należy przedłożyć oświadczenie stanowiące - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie posiadania potencjału technicznego należy przedłożyć oświadczenie stanowiące - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia należy przedłożyć oświadczenie stanowiące - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej należy przedłożyć oświadczenie stanowiące - załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną, 3) Dokumenty, które udokumentują wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne opraw i naświetlaczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Okres gwarancji - 3
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
określone zmiany we wzorze umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um.zambrow.bip-gov.info.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zambrów ul.Fabryczna 3 pok.216.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta ul.Fabryczna 3 sekretariat pok.nr 225.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAMBROWA
- Zakup paliwa
- Usługa prania bielizny szpitalnej wraz z transportem
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Grabówka, gmina Zambrów.
więcej: przetargi w Zambrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pokrycia dachowego na budynku Wydziału Polityki Społecznej Urzędu Miasta Iławy na ul. Chełmińskiej
- Przebudowa budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wąsosze
- Budowa żłobka dla 48 dzieci w miejscowości Wrocanka przy Szkole Podstawowej na nieruchomości stanowiącej działki ewidencyjne nr 1000 i 994
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Łodzi
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pokoju poprzez termomodernizację i montaż odnawialnych źródeł energii
- "Dwa otwarte korty tenisowe".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.