eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWykonanie robót budowlanych w piwnicy Pierwszego Urzędu Skarbowego w Szczecinie, ul. Potulicka 59, 70 - 217 Szczecin polegających nazbiciu tynków ze ścian i sufitów zgodnie z załączonym rzutem poziomym piwnic; skuciu posadzek w pomieszczeniach i na koryta

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-27

Szczecin: Wykonanie robót budowlanych w piwnicy Pierwszego Urzędu Skarbowego w Szczecinie, ul. Potulicka 59, 70 - 217 Szczecin polegających na: zbiciu tynków ze ścian i sufitów zgodnie z załączonym rzutem poziomym piwnic; skuciu posadzek w pomieszczeniach i na korytarzach; wywiezieniu powstałego w trakcie robót gruzu; wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej poziomej ścian wewnętrznych poprzez mechaniczne odcięcie podsiąkania kapilarnego wody ( np. metodą Baumana lub równoważną) zgodnie z załączonym rzutem poziomym piwnic; pokryciu ścian i sufitów preparatem grzybobójczym
Numer ogłoszenia: 23386 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Szczecinie , ul. Michała Drzymały 5, 70-217 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8130500, 8130767, faks 091 8137270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1us.is.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w piwnicy Pierwszego Urzędu Skarbowego w Szczecinie, ul. Potulicka 59, 70 - 217 Szczecin polegających na: zbiciu tynków ze ścian i sufitów zgodnie z załączonym rzutem poziomym piwnic; skuciu posadzek w pomieszczeniach i na korytarzach; wywiezieniu powstałego w trakcie robót gruzu; wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej poziomej ścian wewnętrznych poprzez mechaniczne odcięcie podsiąkania kapilarnego wody ( np. metodą Baumana lub równoważną) zgodnie z załączonym rzutem poziomym piwnic; pokryciu ścian i sufitów preparatem grzybobójczym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w piwnicy Pierwszego Urzędu Skarbowego w Szczecinie, ul. Potulicka 59, 70 - 217 Szczecin polegających na: zbiciu tynków ze ścian i sufitów zgodnie z załączonym rzutem poziomym piwnic; skuciu posadzek w pomieszczeniach i na korytarzach; wywiezieniu powstałego w trakcie robót gruzu; wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej poziomej ścian wewnętrznych poprzez mechaniczne odcięcie podsiąkania kapilarnego wody ( np. metodą Baumana lub równoważną) zgodnie z załączonym rzutem poziomym piwnic; pokryciu ścian i sufitów preparatem grzybobójczym zgodnie z załączonym rzutem poziomym piwnic.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium. Wysokość wymaganego wadium wynosi 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w w następującej postaci: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3.Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie do dnia 16 lutego 2010 r. znajdzie się na rachunku Zamawiającego w Banku NBP- nr rachunku 39101015990039421391200000. 4.Treść uprawnień zamawiającego wynikająca z dokumentu wadium wniesionego w formach wskazanych w art. 45 ust. 6 pkt 2,3, 4 i 5 PZP musi umożliwiać Zamawiającemu wystąpienie z roszczeniem do poręczyciela lub gwaranta o wypłatę kwoty wadium w terminie związania ofertą w niniejszym postępowaniu 5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.Wadium wniesione w pieniądzu za zgodą Wykonawcy może zostać zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzieleniu zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 2.O udzieleniu zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki dodatkowe: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności 2)wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną pracę podobną do prac objętych przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto każda; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą wskazane poniżej oświadczenia i dokumenty: 1)Oferta cenowa według wzoru stanowiącego załącznik nr 1; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jedną wspólną ofertę cenową; W ofercie winna być wskazane, jaką część zamówienia wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom. 2)Oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jedno wspólne oświadczenie; 3)Wykaz wykonanych robót budowlanych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 5)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wykonawców, składających ofertę wspólną albo do reprezentowania tych wykonawców w postępowaniu i zawarciu umowy. 7) Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formach wskazanych w art. 45 ust. 6 pkt 2,3, 4 i 5 pzp powinny być umieszczone w osobnej kopercie-opakowaniu z oznaczeniem - dowód wniesienia wadium 8)Aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w okresie obejmującym czas realizacji przedmiotu zamówienia. 4.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 3 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich złożenia w określonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5.W przypadkach wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 24 pzp następuje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 6.Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli : 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą wskazane poniżej oświadczenia i dokumenty: 1)Oferta cenowa według wzoru stanowiącego załącznik nr 1; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jedną wspólną ofertę cenową; W ofercie winna być wskazane, jaką część zamówienia wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom. 2)Oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jedno wspólne oświadczenie; 3)Wykaz wykonanych robót budowlanych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 5)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wykonawców, składających ofertę wspólną albo do reprezentowania tych wykonawców w postępowaniu i zawarciu umowy. 7) Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formach wskazanych w art. 45 ust. 6 pkt 2,3, 4 i 5 pzp powinny być umieszczone w osobnej kopercie-opakowaniu z oznaczeniem - dowód wniesienia wadium. 8)Aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w okresie obejmującym czas realizacji przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 91
  • 2 - okrtes gwarancji od 5 do 10 lat - 9

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1us.is.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Pierwszego Urzędu Skarbowego w Szczecinie- pok. nr 124, ul. Potulicka 59. 70-217 Szczecin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Pierwszego Urzędu Skarbowego w Szczecinie- pok. nr 124, ul. Potulicka 59. 70-217 Szczecin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.