eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoczewoRemont nawierzchni drogi w ulicach Spacerowej, Topolowej, Bursztynowej i Starowiejskiej w miejscowościach Kopalino i Lubiatowo Gmina Choczewo



Ogłoszenie z dnia 2010-08-30

Choczewo: Remont nawierzchni drogi w ulicach Spacerowej, Topolowej, Bursztynowej i Starowiejskiej w miejscowościach Kopalino i Lubiatowo Gmina Choczewo
Numer ogłoszenia: 233879 - 2010; data zamieszczenia: 30.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Choczewo, Urząd Gminy Choczewo, ul. Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo, woj. pomorskie, tel. 058 5723940, faks 058 6763012.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi w ulicach Spacerowej, Topolowej, Bursztynowej i Starowiejskiej w miejscowościach Kopalino i Lubiatowo Gmina Choczewo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie krawężnika długości 217m na odcinku od przystanku autobusowego przy wjeździe do miejscowości Lubiatowo do sklepu na skrzyżowaniu ul. Bałtyckiej i ul. Spacerowej Wykonanie dodatkowego profilu nawierzchni asfaltowej szerokości ok. 0,5m na odcinku 451 m.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skanska S.A., ul. Generała Józefa Zajączka 9, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22623,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22623,58

  • Oferta z najniższą ceną: 22623,58 / Oferta z najwyższą ceną: 22623,58

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Komisja podczas realizacji prac budowlanych związanych z wytyczeniem profilu podłużnego i poprzecznego planowanej do remontu nawierzchni, stwierdziła iż dla uniknięcia zalewania prze wody deszczowe posesji prywatnych konieczne jest wykonanie następujących robót dodatkowych: 1. Wykonanie krawężnika długości 217m na odcinku od przystanku autobusowego przy wjeździe do miejscowości Lubiatowo do sklepu na skrzyżowaniu ul. Bałtyckiej i ul. Spacerowej 6. Wykonanie dodatkowego profilu nawierzchni asfaltowej szerokości ok. 0,5m na odcinku 451 m Uzasadnienie prawne Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 5 Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej reki, jeżeli zachodzi co najmniej jadna z nastepujących okoliczności: w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjetych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, ktorych wykonanie stało sie konieczne na skutek sytuacji niemozliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospdoarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podsatwowego wymagao by poniesienia niewspólmiernie wysokich kosztów lub b) wykonanie zamówenia podsatwowwego jest uzaleznione od wykonania zamówienia podstawowego. Dla powyższej sytuacji zachodza obie okoliczności: Koszty wykonania pzredmiotowwego zakresu wzrosłyby w stosunku do obecnych z powodu konieczności transportu sprzętu, nie wykonanie wymienionych prac czynilo by zamówinei e podstawowe nie kwalifikujace sie do odbioru z powodu nie uregulowania odpływu wod z powierzchni drogi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.