To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-10
Ogłoszenie nr 23388 - 2017 z dnia 2017-02-10 r.
Grudziądz: Budowa placu magazynowania gotowego kompostu wraz z boksami magazynowymi, magazynami na materiały niepalne i infrastrukturą towarzyszącą,
w systemie zaprojektuj i zbuduj.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 368266-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
87048561800000, ul.
ul. Mickiewicza
,
86300
Grudziądz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
564 504 901, faks
(056) 4504934, e-mail
mwio@mwio.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.mwio.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placu magazynowania gotowego kompostu wraz z boksami magazynowymi, magazynami na materiały niepalne i infrastrukturą towarzyszącą, w systemie zaprojektuj i zbuduj.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP10/2016/PN/OZ
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych, w ramach zadania: Budowa placu magazynowania gotowego kompostu wraz z boksami magazynowymi, magazynami na materiały niepalne i infrastrukturą towarzyszącą, w systemie zaprojektuj i zbuduj, na działkach oznaczonych numerami 436/1, 412/1, 243/2 obręb Zakurzewo. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1) Opracować dokumentację projektową dla budowy placu magazynowania gotowego kompostu wraz z boksami magazynowymi, magazynami na materiały niepalne i infrastrukturą towarzyszącą, składającą się z: a)Projektu budowlanego, b)Projektu wykonawczego,c) Przedmiaru robót,d)Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 2) Przenieść prawa autorskie do opracowanej dokumentacji projektowej na Zamawiającego na zasadach określonych we wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; 3) Uzyskać, w imieniu Zamawiającego, wszelkie niezbędne uzgodnienia, opinie oraz zgody i pozwolenia do przeprowadzenia inwestycji, w tym decyzję o pozwoleniu na budowę, 4) Wybudować obiekty budowlane i infrastrukturę towarzyszącą, a w szczególności: a) plac betonowy do magazynowania gotowego kompostu - obiekt nr 1, b) plac manewrowy betonowy - obiekt nr 2, c) boks magazynowy na materiały niepalne - obiekt nr 3, d) magazyn na materiały niepalne - obiekt nr 4, e) drogi przeciwpożarowe - obiekt nr 5, f) sieci i instalacje oświetleniowe - obiekt nr 6, g) sieci i instalacje wodociągowe - obiekt nr 7, h) sieci i instalacje deszczowe - obiekt nr 8 i 9, i) plac i drogę manewrową z kostki betonowej - obiekt nr 10. zgodnie z wykonaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową. 5) Uzyskać pozwolenie na użytkowanie wybudowanych w ramach zamówienia obiektów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy (zwany dalej PFU), stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia Wykonawca wykona na zasadach szczegółowo określonych we wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, aktualnymi Polskimi normami, z zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Zaprojektowane i wykonane przez Wykonawcę obiekty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia muszą być kompletne z punktu widzenia celu, któremu mają służyć, zdatne do użytkowania oraz spełniać określone w PFU wymagania. Zamawiający wymaga, aby wykonana w zakresie przedmiotu zamówienia dokumentacja projektowa spełniała wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129). 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych. 3. Wykonawca każdorazowo, na żądanie Zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym, zobowiązany będzie do przedstawienia kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami fizycznymi wykonującymi czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, bądź raportów imiennych RCA z informacją o przekazanych składkach ZUS, które powinny być zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922), w szczególności: bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający będzie mógł naliczyć karę umowną przewidzianą we wzorze umowy, jeżeli Wykonawca nie udokumentuje na wezwanie Zamawiającego, że osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Powyższy obowiązek dotyczy także realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców. 4. Wizja lokalna w terenie: Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną terenu budowy, układu komunikacyjnego oraz otoczenia budowy w celu oszacowania kosztów i ryzyka oraz wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty na wykonanie robót będących przedmiotem zamówienia. Termin wizji lokalnej wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ), podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 5. Gwarancja jakości oraz rękojmia za wady fizyczne: 1) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane rękojmi za wady fizyczne na okres 60 miesięcy, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, na warunkach określonych we wzorze Umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane gwarancji jakości na okres wskazany w ofercie, przy czym minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, na warunkach określonych we wzorze Umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45210000-2,
71220000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2096995.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 2312400,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawy jaj kurzych - znak sprawy: Z/30/PN/25
- Opracowanie dokumentacji projektowej na adaptację budynku biurowego położonego przy ul. Dworcowej 3 w Grudziądzu na potrzeby Urzędu Gminy Grudziądz
- INTEGRACYJNA PRZESTRZEŃ ZABAW DLA DZIECI PRZY UL. ŚNIADECKICH 35 W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1350C w miejscowości Wielki Wełcz
- Budowa garażu wolnostojącego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach projektu pn. "Zakup samochodu ciężarowego w Zespole Szkół Mechanicznych w Grudziądzu".
- Brama Wodna w Grudziądzu. Etap IV - prace konserwatorskie elewacji ceglanej, strona zachodnia
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.