eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzegDostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Brzegu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-14

Brzeg: Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Brzegu
Numer ogłoszenia: 233978 - 2014; data zamieszczenia: 14.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190460 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, ul. Chrobrego 29, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4162011, faks 077 4162287.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Brzegu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Chleb mieszany pszenno-żytni. PN-A-74103:1993, PN A-74103/Az2:1996 Ilość: 48 000,00 kg Preferencje zamawiającego w zakresie jakości: Chleb świeży, bochenki o wadze 0,40 kg krojone (grubość kromki 11-13 mm) pakowane w folię, składający się z ok. 70% mąki pszennej i ok. 30% mąki żytniej. Zapach: powinien być czysty z właściwym aromatem, niedopuszczalny jest zapach stęchły, spalony i inny obcy. Konsystencja: miękisz powinien być elastyczny, równomiernie porowaty, pory drobne o cienkich ściankach, ściśle związane ze skórką, bez zakalca i grudek mąki. Barwa: skórka powinna być równomiernie zabarwiona, o odcieniu typowym dla danego rodzaju pieczywa. Oznakowanie: metki na każdym bochenku powinny zawierać (*): nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące wartość netto, warunki przechowywania. 2. Chleb pszenny. PN-A-74105:1992 Ilość: 8 000,00 kg Preferencje zamawiającego w zakresie jakości: Chleb świeży, bochenki o wadze 0,40 kg krojone (grubość kromki 11-13 mm) pakowane w folię. Zapach: powinien być czysty z właściwym aromatem, niedopuszczalny jest zapach stęchły, spalony i inny obcy. Konsystencja: miękisz powinien być elastyczny, równomiernie porowaty, pory drobne o cienkich ściankach, ściśle związane ze skórką, bez zakalca i grudek mąki. Barwa: skórka powinna być równomiernie zabarwiona, o odcieniu żółto-złotym. Oznakowanie: metki na każdym bochenku powinny zawierać (*): nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące wartość netto, warunki przechowywania. 3. Bułka tarta. PN-A-74113:1997, PN-74113:1997/Az1:1999, Ilość: 800,00 kg Preferencje zamawiającego w zakresie jakości: Bułka tarta w opakowaniach 0,5 - 1 kg. Zapach: powinien być czysty z właściwym aromatem, niedopuszczalny jest zapach stęchły, spalony i inny obcy. Konsystencja: sypka bez grudek i zbryleń. Barwa: równomiernie zabarwiona, o odcieniu żółto-złotym. Oznakowanie: metki na każdym opakowaniu powinny zawierać (*): nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące wartość netto, warunki przechowywania. (*) Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie znakowania środków spożywczych, (Dz. U. Nr 137, poz. 966 z późniejszymi zmianami) UWAGI: a) Realizacja dostaw musi odbywać się zgodnie w wymogami sanitarnymi określonymi w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. 06.171.1225) b) Wykonawca realizuje dostawy własnym transportem i na własne ryzyko (m.in. kwestia zabezpieczenia i ubezpieczenia przewożonej partii towaru). Ustala się iż, każdorazowo przed wydaniem przedmiotu umowy ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie w siedzibie zamawiającego przez strony umowy. c) Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach muszą być świeże lub posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego złej jakości dostarczonego towaru, strony sporządzają protokół wskazując w nim rodzaj stwierdzonych wad. Protokół ten stanowić będzie wezwanie zamawiającego skierowane do wykonawcy o wymianę dostarczonej partii towaru lub jej poszczególnego elementu na nowa partię na własny koszt i ryzyko. d) Podana ilość ww artykułów ma charakter szacunkowy i nie stanowi ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie może być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wielkości dostaw, zależnie od potrzeb zamawiającego. Wyżej wymienione ilości zamawianych artykułów są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega możliwość wykonania zamówienia w ilościach mniejszych niż maksymalne. e) Odbiór jakościowy, gwaracja i reklamacja: Zamawiający zbada dostarczoną partię towaru w trakcie przyjęcia do magazynu. W przypadku stwierdzenia wad, zamawiajacy niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany wymienić w tym samym dniu wadliwą partie towaru. Przedmiot zamówienia winien być odpowiednio oznakowany (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r.) oraz posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny. f) Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie, faksem lub w czasie dostawy (na następną dostawę). Zamówienia będą składane przez zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Dostawy pieczywa będą przyjmowane od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 11.00..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.11.00 - Chleb 15.81.14.00 - Bułeczki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SMAK G. Dorosz i B.Drosz Sp.J., ul. Grunwaldzka 44, 56-330 Cieszków, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82974,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89376,00

  • Oferta z najniższą ceną: 88872,00 / Oferta z najwyższą ceną: 180180,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.