To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-08
Kraków: Dostawa foteli, krzeseł obrotowych i tapicerowanych
Numer ogłoszenia: 234012 - 2011; data zamieszczenia: 08.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161972 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie, ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa foteli, krzeseł obrotowych i tapicerowanych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę foteli, krzeseł obrotowych i tapicerowanych : 1) fotel obrotowy z podłokietnikami na kółkach - wyposażony w mechanizm ruchowy pozwalający na: regulację wysokości oparcia w zakresie 52,5 cm - 59 cm, regulację odległości siedziska od oparcia, regulację kąta nachylenia siedziska względem oparcia, podnośnik pneumatyczny z regulacją wysokości siedziska w zakresie 42,5cm - 55,5cm, mechanizm oparcia umożliwiający stały kontakt z plecami z możliwością zablokowania oparcia w wybranej pozycji, amortyzacja siedziska, miękkie, tapicerowane tkaniną, profilowane siedzisko i oparcie, siedzisko o wymiarach szer.47,5 cm, głęb. 45,5 cm, wysokość krzesła 95 cm - 114,5 cm, pięcioramienna, podstawa jezdna o średnicy 63 cm, kółka jezdne do wykładzin dywanowych, podłokietniki miękkie wykonane z poliuretanu o wysokości 22 cm, kolor tapicerki czarny - 420 szt. 2) fotel obrotowy bez podłokietników na kółkach -wyposażony w mechanizm ruchowy pozwalający na: regulację wysokości oparcia w zakresie 52,5 cm - 59 cm, regulację odległości siedziska od oparcia, regulację kąta nachylenia siedziska względem oparcia, podnośnik pneumatyczny z regulacją wysokości siedziska w zakresie 42,5cm - 55,5cm, mechanizm oparcia umożliwiający stały kontakt z plecami z możliwością zablokowania oparcia w wybranej pozycji, amortyzacja siedziska, miękkie, tapicerowane tkaniną, profilowane siedzisko i oparcie, siedzisko o wymiarach szer.47,5 cm, głęb. 45,5 cm, wysokość krzesła 95 cm - 114,5 cm, pięcioramienna, podstawa jezdna o średnicy 63 cm, kółka jezdne do wykładzin dywanowych, kolor tapicerki czarny - 53 szt. 3) krzesło tapicerowane- miękkie tapicerowane siedzisko i oparcie na ramie wykonanej z owalnego profilu stalowego 30x15mm, wspornik ramy krzesła wykonany z owalnego profilu rury 18x15mm wymiary całkowite krzesła: wysokość 82 cm, szerokość 54,5 cm, głębokość 42,5 cm, wymiary siedziska: szerokość 47,5 cm, głębokość 41,5 cm., wysokość siedziska 47 cm. Tkanina tapicerska czarna, stelaż czarny - 228 szt. 4) krzesło wysokie obrotowe z podłokietnikami na kółkach - krzesło obrotowe z tapicerowanym siedziskiem o podwyższonej, regulowanej wysokości i podnóżkiem pod stopy o regulowanej wysokości od 28cm do 44 cm, wysokość krzesła 109 cm - 132,5 cm, oparcie tapicerowane z regulacją wysokości w zakresie 44cm-48cm, regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego w zakresie 59,5cm - 83cm, podłokietniki o wysokości 37 cm, pięcioramienna, podstawa jezdna o średnicy 63 cm, kółka jezdne do wykładzin dywanowych - 25 szt. 5) fotel gabinetowy - Fotel gabinetowy skórzany z mechanizmem umożliwiającym blokowanie fotela wyłącznie w pozycji do pracy i zwolnienie blokady podczas relaksu oraz wyposażony w system ruchowy zapewniający optymalny komfort siedzenia. Podłokietniki wykonane z polerowanego drewna litego, bejcowane na różne kolory. Stabilna, metalowa podstawa jezdna z nakładkami z drewna, bejcowana na różne kolory. Samohamowne kółka do powierzchni dywanowych . Wymiary (szer. / wys.): 71 / 104,5-113,5 cm. Wymiary siedziska (szer. / gł. / wys.): 50,5 / 47 / 49-58 cm -3 szt. 6) krzesło drewniane- taboret do siedzenia składający się z płyty siedziskowej (drewniana płyta laminowana 28mm) o wym. 31cm x 31 cm, wys. 45,5 cm, podpartej czterema nogami, kolor olcha - 24 szt. 2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi w zakresie parametrów określonych w SIWZ, który przedstawia wymagane wymiary przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie krzeseł o wymiarach zbliżonych do podanych z tolerancją +/ - max. 10%. 3. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany na koszt wykonawcy do miejsc wskazanych w SIWZ 4. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w dwóch etapach. Przy pierwszej dostawie, Zamawiający skieruje do Wykonawcy zamówienie, w którym zostaną sprecyzowane rodzaje oraz ilości zamawianych foteli i krzeseł. Druga dostawa będzie etapem uzupełniającym przedmiotu zamówienia w miarę potrzeb do poszczególnych placówek.. 5. Dostarczenie przedmiotu zamówienia winno nastąpić w terminie 10 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. 6. Zamawiający wymagana udzielenia dla przedmiotu zamówienia, gwarancji na okres 24 m-cy. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia lub zwiększenia ilości zamawianych foteli i krzeseł obrotowych i tapicerowanych, (np. zwiększenia ilości jednego asortymentu kosztem ograniczenia ilości drugiego), przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w kalkulacji oferty cenowej w granicach wynagrodzenia określonego w umowie. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo w razie braku potrzeb, do zmniejszenia wielkości zamówienia maksymalnie o 30 %. Niewykupienie przez Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy, foteli i krzeseł w ilości określonej w SIWZ, nie może stanowić podstawy do dochodzenia roszczeń ze strony Wykonawcy, o odebranie pełnej ilości asortymentu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LESZEK MRÓZ PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE E.L MRÓZ
jakie przetargi wygrała firma
LESZEK MRÓZ PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE E.L MRÓZ
- P-two Remontowo-Budowlane EL Mróz s.c., ul. Syrokomli 5/5, 30-102 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67949,00
Oferta z najniższą ceną: 67949,00 / Oferta z najwyższą ceną: 101220,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Oświetlenie ulicy Nazaretańskiej w Krakowie
- Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Dostawa licencji oprogramowania Adobe Creative Cloud All Apps (Level 4) lub oprogramowania graficznego równoważnego.
- Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla WIMiR, lab.04(B-2) DE-dzp.272-072/25
- "Dostawa licencji/usług w ramach programów: Microsoft Enrollment for Education Solutions (EES)"
- Wykonywanie usług ślusarskich na terenie nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- Dostawa mebli w ramach inwestycji pod nazwą "Rozbudowa bazy dydaktycznej Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego" Akademii Bialskiej w Międzyrzecu Podlaskim
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Dostawa i montaż krzeseł, foteli dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej. Dostawa, montaż i ustawienie szaf ubraniowych dla DS. Ikar. - II
- Dostawa wyposażenia do pomieszczeń Oddziału Psychiatrycznego Małopolska - Południe - ZP-2/25
- Dostawa mebli biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim.
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.