Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-06
Ełk: DOSTAWA I MONTAŻ INSTALACJI SYSTEMÓW SYGNALIZACJI PRZECIWWŁAMANIOWEJ W JEDNOSTKACH OŚWIATOWYCH POWIATU EŁCKIEGO
Numer ogłoszenia: 234031 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ełcki , ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6218300, faks 087 6218339.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ INSTALACJI SYSTEMÓW SYGNALIZACJI PRZECIWWŁAMANIOWEJ W JEDNOSTKACH OŚWIATOWYCH POWIATU EŁCKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż instalacji systemu sygnalizacji przeciwwłamaniowej w jednostkach oświatowych Powiatu Ełckiego. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż instalacji w następujących budynkach: 1.I Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Ełku, ul. Piłsudskiego 3, 19-300 Ełk. 2.Zespół Szkół nr 1 im. J. Śniadeckiego w Ełku, ul. 11-go Listopada 24, 19-300 Ełk. 3.Zespół Szkół nr 2 im. K.K. Baczyńskiego w Ełku, ul. Sikorskiego 7, 19-300 Ełk. 4.Zespół Szkół nr 3 im. J i H. Małeckich w Ełku, ul. Koszykowa 1, 19-300 Ełk. 5.Zespół Szkół nr 5 im. K. Brzostowskiego w Ełku, ul. Sikorskiego 5, 19-300 Ełk. 6.Zespół Szkół Mechaniczno - Elektrycznych, ul. Armii Krajowej 1, 19-300 Ełk. 7.Powiatowe Centrum Pomocy Psychologiczno Pedagogicznej w Ełku, ul. Kajki 8, 19-300 Ełk. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: -wykonanie wizji lokalnej, przed złożeniem oferty, potwierdzonej odpowiednim protokołem uzgodnień (kserokopia załączona do oferty) - wzór załącznik nr 16 do SIWZ. Wykonawca w ofercie uwzględni wszystkie koszty robót niezbędnych do wykonania w całości, prawidłowo przedmiotu umowy, a w przypadku ich nie uwzględnienia Wykonawca nie będzie mógł żądać odrębnej zapłaty za te roboty i zwrotu w/w kosztów, na co Wykonawca wyraża zgodę. -wykonanie prac związanych z zamontowaniem systemu sygnalizacji przeciwwłamaniowej, -wykonanie dokumentacji powykonawczej, -konserwacja Lokalnego systemu Alarmowego nie rzadziej niż 1 raz na kwartał, Ad. 1: I Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Ełku, ul. Piłsudskiego 3, 19-300 Ełk. Należy dostarczyć i zamontować instalację systemu sygnalizacji przeciwwłamaniowej na wszystkich kondygnacjach budynku szkoły oraz sali gimnastycznej z wykorzystaniem materiałów zaplanowanych w załączniku nr 7 i 14 do SIWZ. Miejsca montażu i wykonania instalacji należy skonsultować z Dyrektorem Placówki. Ad. 2: Zespół Szkół nr 1 im. J. Śniadeckiego w Ełku, ul. 11-go Listopada 24, 19-300 Ełk. Należy dostarczyć i zamontować instalację systemu sygnalizacji przeciwwłamaniowej na wszystkich kondygnacjach budynku szkoły oraz sali gimnastycznej z wykorzystaniem materiałów zaplanowanych i wskazanych w załączniku nr 8 i 14 do SIWZ. Ponadto należy połączyć istniejący system monitoringu z systemem dozoru i zaplanować połączenie systemów. Miejsca montażu i wykonania instalacji należy skonsultować z Dyrektorem Placówki. Ad. 3: Zespół Szkół nr 2 im. K.K. Baczyńskiego w Ełku, ul. Sikorskiego 7, 19-300 Ełk. Należy dostarczyć i zamontować instalację systemu sygnalizacji przeciwwłamaniowej na wszystkich kondygnacjach budynku szkoły z wykorzystaniem materiałów zaplanowanych w załączniku nr 9 i 14 do SIWZ. Miejsca montażu i wykonania instalacji należy skonsultować z Dyrektorem Placówki. Ad. 4: Zespół Szkół nr 3 im. J i H. Małeckich w Ełku, ul. Koszykowa 1, 19-300 Ełk. Należy dostarczyć i zamontować instalację systemu sygnalizacji przeciwwłamaniowej na wszystkich kondygnacjach głównego budynku z wykorzystaniem materiałów zaplanowanych w załączniku nr 10 i 14 do SIWZ. Miejsca montażu i wykonania instalacji należy skonsultować z Dyrektorem Placówki. Ad. 5: Zespół Szkół nr 5 im. K. Brzostowskiego w Ełku, ul. Sikorskiego 5, 19-300 Ełk. Należy dostarczyć i zamontować instalację systemu sygnalizacji przeciwwłamaniowej na wszystkich kondygnacjach budynku szkoły z wykorzystaniem materiałów zaplanowanych w załączniku nr 11 i 14 do SIWZ. Miejsca montażu i wykonania instalacji należy skonsultować z Dyrektorem Placówki. Ad. 6: Zespół Szkół Mechaniczno - Elektrycznych, ul. Armii Krajowej 1, 19-300 Ełk. Należy dostarczyć i zamontować instalację systemu sygnalizacji przeciwwłamaniowej na wszystkich kondygnacjach budynku szkoły oraz sali gimnastycznej z wykorzystaniem materiałów zaplanowanych w załączniku nr 12 i 14 do SIWZ. Miejsca montażu i wykonania instalacji należy skonsultować z Dyrektorem Placówki. Ad. 7: Powiatowe Centrum Pomocy Psychologiczno Pedagogicznej w Ełku, ul. Kajki 8, 19-300 Ełk. Należy dostarczyć i zamontować instalację systemu sygnalizacji przeciwwłamaniowej na wszystkich kondygnacjach budynku szkoły oraz sali gimnastycznej z wykorzystaniem materiałów zaplanowanych w załączniku nr 13 i 14 do SIWZ. Miejsca montażu i wykonania instalacji należy skonsultować z Dyrektorem Placówki. Prace będą prowadzone na czynnych obiektach i Wykonawca zobowiązany jest zaplanować wykonanie poszczególnych prac w taki sposób, aby w żaden sposób nie kolidowały z pracą poszczególnych jednostek. Wykonana instalacja sygnalizacji systemu przeciwwłamaniowego po wykonaniu i podpisaniu ostatecznego protokołu odbioru przechodzi na własność Zamawiającego. Przed wykonaniem prac realizujących projekty, dla poszczególnych szkół, należy uzgodnić projekt wykonania i zakres prac z Dyrektorami jednostek..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 35.12.17.00 - Systemy alarmowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22. ust. 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana wg. Formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej dwóch dostaw o wartości minimum 50 000,00 PLN brutto (każda) w ramach których wykonywana była sygnalizacja przeciwwłamaniowa - załącznik nr 5 do S IWZ. Uwaga: Jeżeli wykazywane roboty będą potwierdzać wysokość tych robót w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym: -dysponują min. 2 osoby biorącymi udział w wykonaniu zamówienia posiadającymi licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia, -dysponują min. 1 osobą projektującą oraz nadzorująca prace posiadającą licencję pracowników zabezpieczenia technicznego II stopnia Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - wzór załącznik nr 1 do SIWZ 2. Kserokopie protokołów potwierdzonych za zgodność z oryginałem z wizji lokalnych w każdej placówce objętej niniejszym postępowaniem przetargowym
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmianę terminu umowy dopuszcza się w przypadku: a) wydłużonego postępowania przetargowego, wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, o których mowa w pkt 1.a c) wydłużonego postępowania administracyjnego w sprawie uzyskania pozwolenia na realizację zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_elcki/97/ZAMOWIENIA_PUBLICZNE/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Ełku
ul. Piłsudskiego 4
19-300 Ełk
Pokój nr. 394.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ełku ul. Piłsudskiego 4 19-300 Ełk pokój nr 127 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- MODERNIZACJA CZTERECH KOMPLEKSÓW SPORTOWYCH ORLIK W EŁKU, z podziałem na cztery części
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Wykonanie oraz dostawa interaktywnej makiety ziemi ełckiej - Model terenu Ełku
- ,,Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.''
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja trzech pięter budynku biurowego przy ul. Młyńskiej 16 na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Placówek Oświatowych w Stojeszynie Pierwszym.
- Realizacja Programu MALUCH+ - utworzenie miejsc opieki dla dzieci do lat trzech
- "Rozbudowa strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Bobrowcach"
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- Zaprojektowanie i wykonanie robót w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie i rozwój Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w ramach struktury 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie - część badawcza"
więcej: Systemy alarmowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.