Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-14
Nieporęt: Bieżąca konserwacja i utrzymanie dróg gminnych, których zarządcą jest Gmina Nieporęt
Numer ogłoszenia: 23405 - 2013; data zamieszczenia: 14.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta , Pl. Wolności 1, 05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie, tel. 022 7670416, 7670442, faks 022 7670441.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nieporet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja i utrzymanie dróg gminnych, których zarządcą jest Gmina Nieporęt.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem zamówień niniejsze zamówienie oznaczone jest kodem 45233141-9 roboty w zakresie konserwacji dróg Bieżąca konserwacja i utrzymanie dróg gminnych, których zarządcą jest Gmina Nieporęt. Zadanie I: uzupełnienie ubytków w nawierzchni bitumicznej Zakres prac: 1) likwidacja ubytków masy bitumicznej w technologii na gorąco z obcinaniem krawędzi uszkodzeń do regularnych kształtów, 2) podejmowanie działań na zlecenie Zamawiającego, w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia; Łączna długość dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej wynosi 30 km (załacznik1b do umowy). Zadanie II: profilowanie mechaniczne nawierzchni dróg gruntowych ulepszonych Zakres prac: Profilowanie mechaniczne nawierzchni dróg gruntowych ulepszonych przy wykorzystaniu równiarki samojezdnej. Szerokość profilowania nawierzchni 4,5 mb (załacznik1a do umowy). Zagęszczanie mechaniczne wyprofilowanych nawierzchni z zastosowaniem walca drogowego samojezdnego 2,5 - 6 t. Zadanie III: uzupełnianie zadołowań kruszywem betonowym dróg o nawierzchni ulepszonej Zakres prac: Wykonanie uzupełnienia zadołowań na drogach wewnętrznych nieutwardzonych na terenie gm. Nieporęt (około 15 000 m2): - kruszywo betonowe 31,5 - 63 mm - 1 m2 do15 cm grubości po zagęszczeniu - kruszywa betonowego 0 - 31,5 mm - 1 m2 do 5 cm grubości po zagęszczeniu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium osobno na każdą część zamówienia w kwocie 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ustawy Pzp): 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 2. Wadium wniesione w gotówce należy wpłacić na konto Urzędu Gminy Nieporęt w BS Legionowo O/Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002. Kopię dowodu wpłaty lub przelewu wadium na konto Zamawiającego należy dołączyć do oferty przetargowej. 3. Oryginał dokumentu o wniesieniu wadium w pozostałych - nie w pieniądzu - formach należy dołączyć do oferty przetargowej. Wykonawca, który nie wniesie wadium przed upływem terminu składania ofert, zostanie wykluczony z postępowania przetargowego, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie I: uzupełnienie ubytków w nawierzchni bitumicznej - Wykonawca musi wykazać się, że w ciągu ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował należycie co najmniej jedno podobne zamówienie o łącznej powierzchni uzupełnionych ubytków minimum 1.500 m2., Zadanie II: profilowanie mechaniczne nawierzchni dróg gruntowych ulepszonych - Wykonawca musi wykazać się, że w ciągu ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował należycie łącznie 400 tyś m2 profilowania, Zadanie III: uzupełnianie zadołowań kruszywem betonowym dróg o nawierzchni ulepszonej Wykonawca musi wykazać się, że w ciągu ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował należycie co najmniej jedno podobne zamówienie,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie I: uzupełnienie ubytków w nawierzchni bitumicznej Wymagania w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) jeden recykler do przerobu asfaltu, b) jeden kocioł do asfaltu, c) dwie piły do cięcia asfaltu, d) jeden walec drogowy o wadze 1,0 - 2,5 t, e) jeden samochód dostawczy z otwartą skrzynią ładunkową, f) jeden samochód ciężarowy. Zadanie II: profilowanie mechaniczne nawierzchni dróg gruntowych ulepszonych Wymagania w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) równiarka samojezdna, b) walec drogowy samojezdny o wadze 2,5 - 6 t. Zadanie III: uzupełnianie zadołowań kruszywem betonowym dróg o nawierzchni ulepszonej Wymagania w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym; a) jeden samochód ciężarowy o ładowności powyżej 5t, b) koparko ładowarka lub równiarka samojezdna c) walec drogowy samojezdny o wadze 2,5 - 6 t.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie I: uzupełnienie ubytków w nawierzchni bitumicznej - kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności konstrukcyjno- budowlanej, - brygada składająca się z pięciu osób. Zadanie II: profilowanie mechaniczne nawierzchni dróg gruntowych ulepszonych - kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności konstrukcyjno - budowlanej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
są ubezpieczeni w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę : Zadanie I: co najmniej 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych), Zadanie II: co najmniej 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych), Zadanie III: co najmniej 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych),
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku spółek w organizacji kopię aktu notarialnego umowy spółki wraz z kopią wniosku o wpis do KRS dla spółek w fazie organizacji; - oświadczenie o ew. powierzeniu części zamówienia podwykonawcom, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nieporet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nieporęt, Plac Wolności 1, 05-126 Nieporęt.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Nieporęt, Plac Wolności 1, 05-126 Nieporęt.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI NIEPORĘT
- Rozbudowa budynku OSP w Wólce Radzymińskiej
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w latach 2025-2027 CZĘŚĆ I: na rzecz Urzędu Gminy Nieporęt CZĘŚĆ II: na rzecz Gminnego Zakładu Komunalnego w Nieporęcie
- Sporządzenie projektu Planu Ogólnego Gminy Nieporęt
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz utrzymanie infrastruktury drogowej gminnej na terenie Gminy Nieporęt.
- Koncepcja architektoniczna adaptacji pomieszczeń na potrzeby archiwum dla UG w Nieporęcie
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy budynku UG w Nieporęcie- Biuro Obsługi Mieszkańca
więcej: przetargi NIEPORĘT »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont cząstkowy dróg gruntowych poprzez umocnienie płytami typu JOMB na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2024 r.
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz utrzymanie infrastruktury drogowej gminnej na terenie Gminy Nieporęt.
- Modernizacja dróg wewnętrznych , publicznych i remont kanalizacji deszczowej w roku 2025
- Remont drogi leśnej o nr inw. 220/667 Brzostowiec (Pakiet I) oraz remont drogi leśnej o nr inw. 220/567 Rytomoczydła (Pakiet II)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.