Ogłoszenie z dnia 2009-12-07
Gliwice: Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie Drugiego Urzędu Skarbowego w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 234075 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Gliwicach, ul. Młodego Hutnika 2, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3399803, faks 032 2704017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie Drugiego Urzędu Skarbowego w Gliwicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie Drugiego Urzędu Skarbowego w Gliwicach, ul. Młodego Hutnika 2 zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz ofertą z dnia 25.11.2009r. stanowiącą załącznik nr 1 do umowy. Powierzchnia użytkowa Urzędu wynosi 5111,82 m2, powierzchnia posesji - 8267m2. Prace sprzątania wykonywane będą w dni robocze w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres prac realizowanych w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia obejmuje: A. czynności wykonywane codziennie: - mycie powierzchni posadzek podłóg z zastosowaniem odpowiednich środków czystości, - odkurzanie wyposażenia (biurka, stoliki, szafki, sprzęt komputerowy, urządzenia faksujące, aparaty telefoniczne), - uzupełnianie środków higieny (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło), - pielęgnacja pomieszczeń socjalnych z armaturą, - opróżnianie koszy wraz z wymianą worków, - odkurzanie wykładzin podłogowych i matowycieraczek, - sprzątanie rejonu administracyjnego na zewnątrz budynku, - utrzymanie zieleni (strzyżenie traw, krzewów i drzew), - w zimie odśnieżanie, posypywanie środkami antypoślizgowymi. B. czynności wykonywane 1 raz w tygodniu: - mycie środkiem dezynfekującym powierzchni wykafelkowanych ściennych w węzłach sanitarnych, - przecieranie wypalcowanych powierzchni na drzwiach, szafkach, przeszkleniach, - nabłyszczanie wykładzin PCBV, - mycie balustrad i przeszkleń kasowych. C. czynności wykonywane 1 raz w miesiącu: - mycie drzwi, szaf metalowych, - odkurzanie żaluzji, - mycie przeszkleń w pomieszczeniach biurowych, - odkurzanie mebli tapicerskich. D. czynności wykonywane 1 raz w kwartale: - mycie okien, drzwi wejściowych, - mycie sprzętu komputerowego specjalistycznymi środkami (metoda bezwodna). E. czynności wykonywane 2 razy w roku: - czyszczenie i konserwacja podłóg antystatycznych w pokoju informatyków o powierzchni 85m2 F. czynności wykonywane 1 raz w roku: - mechaniczne czyszczenie mebli tapicerowanych, - pranie żaluzji we wskazanych pomieszczeniach. Termin wykonania zamówienia: 36 miesięcy licząc od dnia 01.02.2010r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 334800.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PUCUŚ ZAKŁAD USŁUG KOMPLEKSOWYCH HALINA KWIATEK
jakie przetargi wygrała firma
PUCUŚ ZAKŁAD USŁUG KOMPLEKSOWYCH HALINA KWIATEK
- PUCUŚ Zakład Usług Kompleksowych, ul. Łowicka 11, 44-105 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 334800.00
- Oferta z najniższą ceną: 334800.00 oferta z najwyższą ceną: 449964.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja i przeprowadzenie kursów językowych
- Naprawa wewnętrznych, betonowych: ścian, stropu, dna i słupa w dwóch zbiornikach wody pitnej dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- 192-P-24 Serwis i przeglądy aparatury medycznej - diagnostyka obrazowa
- Usługi utrzymania czystości na terenie wybranych jednostek MZUK
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
- Dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 11 w Gliwicach.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w siedzibie Oddziału Terenowego KOWR w Rzeszowie i Sekcjach Zamiejscowych w 2025 i 2026 r.
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Sulęcin
- Sprzątanie w pomieszczeniach biurowych oraz dbanie o teren wokół budynków
- Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w: SR w Szamotułach, OK nr 1 przy SR w Sz-łach, VI ZWKW w Międzychodzie oraz utrzymania czystości na terenie zewn. SR w Sz-łach od 01.01.2025 do 30.06.2026
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.