eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceŚwiadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie Drugiego Urzędu Skarbowego w Gliwicach.



Ogłoszenie z dnia 2009-12-07

Gliwice: Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie Drugiego Urzędu Skarbowego w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 234075 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Gliwicach, ul. Młodego Hutnika 2, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3399803, faks 032 2704017.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie Drugiego Urzędu Skarbowego w Gliwicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie Drugiego Urzędu Skarbowego w Gliwicach, ul. Młodego Hutnika 2 zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz ofertą z dnia 25.11.2009r. stanowiącą załącznik nr 1 do umowy. Powierzchnia użytkowa Urzędu wynosi 5111,82 m2, powierzchnia posesji - 8267m2. Prace sprzątania wykonywane będą w dni robocze w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres prac realizowanych w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia obejmuje: A. czynności wykonywane codziennie: - mycie powierzchni posadzek podłóg z zastosowaniem odpowiednich środków czystości, - odkurzanie wyposażenia (biurka, stoliki, szafki, sprzęt komputerowy, urządzenia faksujące, aparaty telefoniczne), - uzupełnianie środków higieny (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło), - pielęgnacja pomieszczeń socjalnych z armaturą, - opróżnianie koszy wraz z wymianą worków, - odkurzanie wykładzin podłogowych i matowycieraczek, - sprzątanie rejonu administracyjnego na zewnątrz budynku, - utrzymanie zieleni (strzyżenie traw, krzewów i drzew), - w zimie odśnieżanie, posypywanie środkami antypoślizgowymi. B. czynności wykonywane 1 raz w tygodniu: - mycie środkiem dezynfekującym powierzchni wykafelkowanych ściennych w węzłach sanitarnych, - przecieranie wypalcowanych powierzchni na drzwiach, szafkach, przeszkleniach, - nabłyszczanie wykładzin PCBV, - mycie balustrad i przeszkleń kasowych. C. czynności wykonywane 1 raz w miesiącu: - mycie drzwi, szaf metalowych, - odkurzanie żaluzji, - mycie przeszkleń w pomieszczeniach biurowych, - odkurzanie mebli tapicerskich. D. czynności wykonywane 1 raz w kwartale: - mycie okien, drzwi wejściowych, - mycie sprzętu komputerowego specjalistycznymi środkami (metoda bezwodna). E. czynności wykonywane 2 razy w roku: - czyszczenie i konserwacja podłóg antystatycznych w pokoju informatyków o powierzchni 85m2 F. czynności wykonywane 1 raz w roku: - mechaniczne czyszczenie mebli tapicerowanych, - pranie żaluzji we wskazanych pomieszczeniach. Termin wykonania zamówienia: 36 miesięcy licząc od dnia 01.02.2010r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 334800.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PUCUŚ Zakład Usług Kompleksowych, ul. Łowicka 11, 44-105 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 334800.00
  • Oferta z najniższą ceną: 334800.00 oferta z najwyższą ceną: 449964.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.