Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-06
Koszalin: Wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego w Sądzie Rejonowym w Koszalinie - Wydział Zamiejscowy w Sławnie. Znak sprawy ZP-2151-23/2013.
Numer ogłoszenia: 234081 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Koszalinie , ul. Waryńskiego 7, 75-541 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 943 428 742, faks 943 423 755.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego w Sądzie Rejonowym w Koszalinie - Wydział Zamiejscowy w Sławnie. Znak sprawy ZP-2151-23/2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji systemu monitoringu wizyjnego w dwóch budynkach sądowych przy ul. I Pułku Ułanów 20 i Wojska Polskiego 8, w celu obserwacji ciągów komunikacyjnych tj. korytarzy i klatek schodowych i do obserwacji otoczenia budynku. Przewidziano kamery typu IP pozwalające na rejestrację obrazu z rozdzielczością 2 Mp i zasilaniem i zasilaniem PoE. Wykaz robót w budynku przy ul. Wojska Polskiego 8 i I Pułku Ułanów 20 obejmuje: 1) montaż okablowania systemu dozoru video: układanie kanałów instalacyjnych PCV o szer. 60 mm, układanie przewodów instalacyjnych, montaż przewodów kabelkowych, montaż przewodów sygnałowych kat.5 i 6, montaż szaf i tablic pomiarowych, regulacyjnych i sterowniczych. 2) montaż urządzeń telewizji dozorowej CCTV: montaż wewnętrznych kamer TVU, montaż zewnętrznych kamer TVU, montaż rejestratorów w budynkach, montaż zasilaczy awaryjnych. W trakcie wykonywanych robót - Sąd nie będzie wyłączony z ciągłości pracy, roboty będą trwały w obiekcie czynnym, przy zabezpieczeniu terenu budowy. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.43.10 - Układanie kabli 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 4500,00 PLN (Słownie: cztery tysiace pięćset złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 21 listopada 2013 r., godz. 11:00.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty o wartości nie niższej niż 150.000,00 zł brutto każda. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dowodów dotyczących najważniejszych robót (co najmniej 2), określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie niższą niż 150 000,00 zł brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz ofertowy, - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy Wykonawca wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy pzp; - kosztorysy wraz z zestawieniem materiałów i urządzeń; - zaakceptowane ogólne warunki umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwości dokonywania istotnych zmian postanowień Umowy, także w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: wystąpienia możliwości zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy w przypadku, w którym zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, w tym w szczególności podniesie standard Przedmiotu Umowy; gdy Strony umowy uzgodnią, że wykonanie Umowy nastąpi przy użyciu innych materiałów niż wyszczególnione w SIWZ, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru Robót; wystąpienia okoliczności nie przewidzianych w chwili zawarcia Umowy, a skutkujących koniecznością ograniczenia przez Zamawiającego zakresu Robót; wystąpienia okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; wystąpienia konieczności prowadzenia działań przez osoby trzecie uniemożliwiające wykonywanie Przedmiotu Umowy, które to działania nie są spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Wykonawcy; wystąpienia konieczności udzielenia zamówień na roboty dodatkowe lub zamienne, od których wykonania jest uzależnione wykonanie Robót (zamówienia podstawowego), a których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego; zmiany przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu Umowy i które wywołują potrzebę zmian jej postanowień; wystąpienia potrzeby dokonania zmiany określenia podmiotu lub osoby wykonującej w imieniu Zamawiającego czynności faktyczne i prawne związane z wykonywaniem Umowy; wraz ze skutkami wprowadzenia powyższych zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koszalin.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7, 75-541 Koszalin, pokój nr 138..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7, 75-541 Koszalin, pokój nr 138..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 112 odc. Biesiekierz - Koszalin
- Przebudowa DW 114 odc. Warnołęka - Brzózki
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 124 m. Cedynia ul. Czcibora
- 1/TP1/SZP-2/2025 Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy pomieszczeń w budynku B przy ul. Kwiatkowskiego 6 w Koszalinie - FabLab.
- Przebudowa DW 178 odc. Wałcz - Chwiram
- Budowa drogi dla pieszych wraz z przejściem dla pieszych w ciągu DW 114 w m. Trzeszczyn
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia awaryjnego dla budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz - 3 etap.
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie żłobka przy ul. Gajowej w Bydgoszczy
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: M. Kopernika 23 m 19 (ADK-5), część nr 2: Solec 52 m 7 (ADK-5), część nr 3: Mazowiecka 3/5 m 25 (ADK-5) (w podziale na 3 części)
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa pawilonu pingwinów przylądkowych w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym im. Antoniny i Jana Żabińskich".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.