Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-27
Kraków: Świadczenie usług w zakresie sprzątania obiektów TVP SA Oddział Terenowy w Krakowie przy ul. Krzemionki 30 i ul. Nowohuckiej 44.
Numer ogłoszenia: 234083 - 2007; data zamieszczenia: 27.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A. w Warszawie Oddział w Krakowie, ul. Krzemionki 30, 30-955 Kraków, woj. małopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.tvp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie sprzątania obiektów TVP SA Oddział Terenowy w Krakowie przy ul. Krzemionki 30 i ul. Nowohuckiej 44..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w obiektach zamawiającego przy Krzemionki 30 oraz ul. Nowohuckiej 44. Zamówienie składa się z następujących części: Zadanie oznaczone A - Świadczenie usług sprzątania w obiekcie zamawiającego przy ul. Krzemionki 30. Powierzchnia objęta sprzątaniem w ramach tej części (podane powierzchnie są powierzchniami przybliżonymi): Metraż ogólnej powierzchni do sprzątania: Budynek Główny - ok. 5400 m2 Budynek Twardowska - ok. 725 m2 Budynek DE - ok. 415 m2 w tym: Pow. Biurowe (wykładzina dywanowa i PCV)-ok. 2250 m2 Pow. Magazynowe i produkcyjne (posadzka, PCV, beton) - ok. 2208 m2 Pow. ogólne (lastriko, wykładzina PCV, terakota)-ok. 2082 m2 oraz okna i pow. przeszklone - ok. 1080 m2 Zadanie oznaczone B - Świadczenie usług sprzątania w obiekcie zamawiającego przy ul. Nowohuckiej 44, Powierzchnia objęta sprzątaniem (podane powierzchnie są powierzchniami przybliżonymi) Metraż ogólnej powierzchni do sprzątania: ok. 4710 Pow. biurowe i garderoby (wykładzina dywanowa, terakota, PCV)-ok. 921 m2 Pom. Techniczne (posadzka, PCV, beton) - ok. 1071 m2 Pow. ogólne (posadzka, PCV, terakota) - ok. 1979 m2 Warsztaty i montownie (PCV, beton) - ok. 739 m2 Oraz okna i pow. przeszklone - ok. 1150 m2 Szczegółwy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.72.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien Oryginalny kod CPV: 74.74.40.00 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.80.00 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, o której mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, świadczonej przez okres co najmniej 9 miesięcy i o wartości nich nie mniejszej niż 60.000,00 w skali 9 miesięcy. Zamawiający za usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia uznaje usłudze w zakresie sprzątania obiektów biurowych Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w ogłoszeniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy; 3) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 60.000,00 w skali 9 miesięcy (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 2. W wypadku gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o zamówienie publiczne, do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty jak w ust. 1 (i odpowiednio w ust. 3, 4) z tym, że dokumenty wskazane w ust. 1 pkt 1 muszą być wystawione na każdego z Wykonawców. Oświadczenie z art. 22 pzp musi być złożone przez każdego z Wykonawców. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawców. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wszystkie dokumenty wymienione w ust. 1 - 4, powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z wyjątkiem oświadczenia z art. 22 Ustawy, które należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub oryginalnym tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Terenowy Telewizji Polskiej SA w Krakowie, ul. Krzemionki 30, 30 - 955 Kraków, pok. 129.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: ni edotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Krakowie, ul. Krzemionki 30, 30 - 955 Kraków, Sekretariat Oddziału..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający: Telewizja Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. J.P. Woronicza 17, Oddział Terenowy w Krakowie, ul. Krzemionki 30, 30-955 Kraków, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Miasta Stołecznego Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000100679, o kapitale zakładowym wpłaconym całkowicie w wysokości: 266 596 500,00 zł, NIP: 521-04-12-987, REGON: 010418973-00040.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie oznaczone A - Świadczenie usług sprzątania w obiekcie zamawiającego przy ul. Krzemionki 30,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w obiekcie zamawiającego przy ul. Krzemionki 30. Powierzchnia objęta sprzątaniem (podane powierzchnie są powierzchniami przybliżonymi) Metraż ogólnej powierzchni do sprzątania: Budynek Główny - ok. 5400 m2 Budynek Twardowska - ok. 725 m2 Budynek DE - ok. 415 m2 w tym: Pow. Biurowe (wykładzina dywanowa i PCV)-ok. 2250 m2 Pow. Magazynowe i produkcyjne (posadzka, PCV, beton) - ok. 2208 m2 Pow. ogólne (lastriko, wykładzina PCV, terakota)-ok. 2082 m2 oraz okna i pow. przeszklone - ok. 1080 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00-2, 74.75.00.00-1, 74.72.10.00-9, 74.72.20.00-2, 74.74.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie oznaczone B - Świadczenie usług sprzątania w obiekcie zamawiającego przy ul. Nowohuckiej 44..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w obiekcie zamawiającego przy ul. Nowohuckiej 44. Powierzchnia objęta sprzątaniem (podane powierzchnie są powierzchniami przybliżonymi) Metraż ogólnej powierzchni do sprzątania: ok. 4710 Pow. biurowe i garderoby (wykładzina dywanowa, terakota, PCV)-ok. 921 m2 Pom. Techniczne (posadzka, PCV, beton) - ok. 1071 m2 Pow. ogólne (posadzka, PCV, terakota) - ok. 1979 m2 Warsztaty i montownie (PCV, beton) - ok. 739 m2 Oraz okna i pow. przeszklone - ok. 1150 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00-2, 74.75.00.00-1, 74.72.10.00-9, 74.72.20.00-2, 74.74.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości 50.000 litrów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi dostępu do podręczników w wersji online w 2025 roku dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie
- Usługa przeprowadzenia Pakietu szkoleń z języka programowania R dla pracowników AGH Środowiska w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-638/24
- Podkłady w rolkach i naczynia jednorazowe z pulpy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu jednostek oraz Podlaskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku
- EOP.332.39.24 Usługa kompleksowego sprzątania obiektów i pomieszczeń użytkowanych przez SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku w 2025 roku.
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Urzędu Miasta Czeladź (SE-ZP.271.1.8.2024)
- Usługa sprzątania w budynkach IHAR-PIB O/Bydgoszcz
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.