Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-27
Fabianki: Dostawa artykułów żywnościowych do szkół na terenie Gminy Fabianki
Numer ogłoszenia: 234090 - 2007; data zamieszczenia: 27.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Fabianki, Fabianki 4, 87-811 Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2517210, fax 054 2517229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.fabianki.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do szkół na terenie Gminy Fabianki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie będzie obejmowało dostawe nasytępujacych artykułów żywnościowych do szkół w gminie Fabianki: - drożdżówka - jogurt smakowy - ser topiony plastry - bułka kajzerka - masło śmietankowe - poledwica wieprzowa wędzona Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym ilości zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dostawca winien: 1. Posiadać samochód, którym będzie dostarczać zamówione artykuły wg zamówień do szkół na terenie Gminy Fabianki. 2. Posiadać krajalnice do plastrowania polędwicy wieprzowej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający wymagania na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, którzy: 1) posiada uprawnienia do wykonania zamówienia; 2) posiada niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi złożyć następujace dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz oferty. (Załącznik nr 1) 2. Zaakceptowany wzór umowy. (Załącznik nr 2) 3. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 3) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 5. Upoważnienie do podpisania oferty (wzór stanowi zał. nr 5 do niniejszej specyfikacji) - wymagany wyłącznie wtedy, gdy upoważnienie to nie wynika z dokumentu wskazanego wyżej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fabianki.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzą d Gminy Fabianki, 87-811 Fabianki, pok. 17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Fabianki, 87-811 Fabianki, pok. nr 18 (sekretariat) Jawne otwarcie ofert nastąpi dnia 05/12/2007 o godz. 10:15, w siedzibie zamawiającego jw., pok. nr 2 (sala konferencyjna).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI FABIANKI
więcej: przetargi FABIANKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy żywności do Domu Pomocy Społecznej w Kamiennej przez okres 6 miesięcy.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 we Wrocławiu z podziałem na zadania.
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych w okresie od 25.04.2025 do 30.09.2025 roku do Ośrodka Kolonijno-Wczasowego "Bajka" w Łukęcinie przy ul. Słonecznej 10 w Kamieniu Pomorskim (72-400)
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie.
- Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy produktów żywnościowych - mięsa i wędlin, opisanych w SIWZ, do Domu Zdrojowego w Szczawnie-Zdroju transportem Wykonawcy lub na jego koszt
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Placówek Oświatowych w Lubieniu Kujawskim w 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.