eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, nieużywanego zestawu aparatu do destylacji próżniowej według normy ASTM D 1160 wraz z komputerem zewnętrznym PC.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-27

Warszawa: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, nieużywanego zestawu aparatu do destylacji próżniowej według normy ASTM D 1160 wraz z komputerem zewnętrznym PC.
Numer ogłoszenia: 234097 - 2007; data zamieszczenia: 27.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych, ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6852065, 8364561, fax 022 6852065, 8364561.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.itwl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, nieużywanego zestawu aparatu do destylacji próżniowej według normy ASTM D 1160 wraz z komputerem zewnętrznym PC..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, nieużywanego zestawu aparatu do destylacji próżniowej według normy ASTM D 1160 wraz z komputerem zewnętrznym PC.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.20.00.00 - Przyrządy i urządzenia do pomiaru, kontroli, badania i nawigacji Kod CPV wg słownika 2008: 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w celu zabezpieczenia oferty Wykonawcy wymaga wniesienia wadium, w wysokości 4 000 zł. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w jednej lub kilku następujących formach: a)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b)gwarancjach bankowych, c)gwarancjach ubezpieczeniowych, d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.), e)w pieniądzu. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Bank Przemysłowo-Handlowy PBK S.A. Oddział w Warszawie, ul. Radiowa 1A, nr konta: 34106000760000404280001317. Wadium wnoszone w powyższej formie uważać się będzie z wniesione z chwilą, gdy kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert w niniejszym postępowaniu. Wadium w formie bezgotówkowej należy złożyć na adres Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych, ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, w budynku nr 1, w Kasie - pokój nr 116. Zaleca się, aby powyższy dokument został umieszczony w osobnym opakowaniu np. kopercie zatytułowanej - Wadium w przetargu nieograniczonym na dostawę zestawu aparatu do destylacji próżniowej wraza z komputerem zewnętrznym PC - opatrzonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz numerem niniejszego postępowania. Wadium wnoszone w powyższej formie uważać się będzie za wniesione z chwilą, gdy zostanie złożone w Kasie, o której mowa powyżej, najpóźniej w terminie składania ofert w niniejszym postępowaniu..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2006r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp. tj. 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku powinien posiadać doświadczenie w wykonaniu zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. powinien wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem 27.11.2007r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawę minimum 1 zestawu aparatu do destylacji próżniowej według normy ASTM D 1160 wraz z komputerem zewnętrznym PC, o wartości brutto 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzony zostanie poprzez ocenę złożonych przez Wykonawców dokumentów określonych w: §1 ust. 1 pkt. 2, pkt. 3, §1 ust. 2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 605). 2.1W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 1.1-1.4 (pkt.III.2 Ogłoszenia pt.Warunki udziału) Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2.2W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 1.1 oraz 1.4 (III.2 Ogłoszenia pt. Warunki udziału) do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. 2.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 1.2 (pkt. III.2 Ogłoszenia pt. warunki udziału) do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a)wykaz wykonanej (zakończonej) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania tj. przed dniem 27.11.2007r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej dostawy zestawu aparatu do destylacji próżniowej według normy ASTM D 1160 wraz z komputerem zewnętrznym PC, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; b)dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie np. referencje, protokoły odbioru oraz inne dokumenty wystawione przez odbiorcę zawierające potwierdzenie, iż dostawy zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itwl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postaci wydruku można nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego, w Dziale Przetargów i Zaopatrzenia, pok. nr 2 w godzinach 8:00-15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 13:30, miejsce: Oferty należy skadać w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii Jawnej Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych mieszczącej się w budynku nr 1, pokój nr 5, 01-494 Warszawa, ul. księcia Bolesława 6..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.