eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzWykonanie operatów szacunkowych dla dwóch zabudowanych nieruchomości w celu określenia ich wartości rynkowej dla potrzeb sprzedaży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-27

Zgierz: Wykonanie operatów szacunkowych dla dwóch zabudowanych nieruchomości w celu określenia ich wartości rynkowej dla potrzeb sprzedaży
Numer ogłoszenia: 23409 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych dla dwóch zabudowanych nieruchomości w celu określenia ich wartości rynkowej dla potrzeb sprzedaży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową dla potrzeb sprzedaży nieruchomości. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części określone, w dalszej części SIWZ, jako zadania: 1) Zadanie Nr 1 - Nieruchomość położona w Ozorkowie. Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach zadania Nr 1 obejmuje: wykonanie operatu szacunkowego (2 egzemplarze wersji papierowej) dla nieruchomości zabudowanej, stanowiącej współwłasność Powiatu Zgierskiego i Skarbu Państwa, położonej w Ozorkowie przy ul. Listopadowej 6b, obręb geodezyjny 0-5, oznaczonej w ewidencji gruntów, jako działka Nr 57/5 o powierzchni 0,1136 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta LD1G/00013382/3. Nieruchomość jest wpisana do Rejestru Zabytków. Operat szacunkowy winien zawierać wyodrębnioną wartości gruntu i naniesień, przy czym należy określić odrębnie wartość udziału Powiatu Zgierskiego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w okresie 24 miesięcy od daty sporządzenia operatu, Wykonawca, bez dodatkowego wynagrodzenia, będzie zobowiązany do potwierdzania jego aktualności poprzez umieszczenie na operacie stosownej klauzuli. Zobowiązanie takie będzie skuteczne, jedynie w przypadku gdy wartość nieruchomości nie ulegnie zmianie, w stosunku do stanu obowiązującego na dzień sporządzenia operatu. 2) Zadanie Nr 2 - Nieruchomość położona w Bratoszewicach. Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach zadania Nr 2 obejmuje: wykonanie operatu szacunkowego (2 egzemplarze wersji papierowej) dla nieruchomości zabudowanej, stanowiącej własność Powiatu Zgierskiego położonej w miejscowości Bratoszewice, gm. Stryków, oznaczonej w ewidencji gruntów, jako działki Nr 575/4, Nr 575/7, Nr 575/9, Nr 575/10 o łącznej powierzchni 23,4496 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta LD1G/00057632/1. Nieruchomość jest wpisana do Rejestru Zabytków. Operat szacunkowy winien zawierać wyodrębnioną wartości gruntu i naniesień. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w okresie 24 miesięcy od daty sporządzenia operatu, Wykonawca, bez dodatkowego wynagrodzenia, będzie zobowiązany do potwierdzania jego aktualności poprzez umieszczenie na operacie stosownej klauzuli. Zobowiązanie takie będzie skuteczne, jedynie w przypadku gdy wartość nieruchomości nie ulegnie zmianie, w stosunku do stanu obowiązującego na dzień sporządzenia operatu. 2. Operaty szacunkowe, o których mowa w ust. 1 winny być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651 ze zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 207, poz. 2109 ze zm.) oraz standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych wydanymi przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych. 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Liczba części - Wykonawca może złożyć ofertę na 1 lub więcej części. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego. 6. Zamawiający nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 7. Nie ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje min. 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, nadane w trybie przepisów rozdziału 4 dział V ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn zm.) oraz złożyć oświadczenie, że osoba/y, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają w/w uprawnienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany do treści umowy będą dopuszczalne jedynie w przypadku: 1) zmiany ogólne: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy; 2) zmiany wpływające na termin wykonania umowy, ze względu na: a) klęski żywiołowe; b) udokumentowane warunki atmosferyczne; uniemożliwiające przeprowadzenie rzetelnej lustracji wycenianych nieruchomości; c) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy, jako następstwo działania osób trzecich. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności; 2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności; 3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zgierzu ul. Sadowa 6A, pok. 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zgierzu ul. Sadowa 6A, pok. 15 (kancelaria podawcza - parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nieruchomość położona w Ozorkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach zadania Nr 1 obejmuje: wykonanie operatu szacunkowego (2 egzemplarze wersji papierowej) dla nieruchomości zabudowanej, stanowiącej współwłasność Powiatu Zgierskiego i Skarbu Państwa, położonej w Ozorkowie przy ul. Listopadowej 6b, obręb geodezyjny 0-5, oznaczonej w ewidencji gruntów, jako działka Nr 57/5 o powierzchni 0,1136 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta LD1G/00013382/3. Nieruchomość jest wpisana do Rejestru Zabytków. Operat szacunkowy winien zawierać wyodrębnioną wartości gruntu i naniesień, przy czym należy określić odrębnie wartość udziału Powiatu Zgierskiego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w okresie 24 miesięcy od daty sporządzenia operatu, Wykonawca, bez dodatkowego wynagrodzenia, będzie zobowiązany do potwierdzania jego aktualności poprzez umieszczenie na operacie stosownej klauzuli. Zobowiązanie takie będzie skuteczne, jedynie w przypadku gdy wartość nieruchomości nie ulegnie zmianie, w stosunku do stanu obowiązującego na dzień sporządzenia operatu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nieruchomość położona w Bratoszewicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach zadania Nr 2 obejmuje: wykonanie operatu szacunkowego (2 egzemplarze wersji papierowej) dla nieruchomości zabudowanej, stanowiącej własność Powiatu Zgierskiego położonej w miejscowości Bratoszewice, gm. Stryków, oznaczonej w ewidencji gruntów, jako działki Nr 575/4, Nr 575/7, Nr 575/9, Nr 575/10 o łącznej powierzchni 23,4496 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta LD1G/00057632/1. Nieruchomość jest wpisana do Rejestru Zabytków. Operat szacunkowy winien zawierać wyodrębnioną wartości gruntu i naniesień. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w okresie 24 miesięcy od daty sporządzenia operatu, Wykonawca, bez dodatkowego wynagrodzenia, będzie zobowiązany do potwierdzania jego aktualności poprzez umieszczenie na operacie stosownej klauzuli. Zobowiązanie takie będzie skuteczne, jedynie w przypadku gdy wartość nieruchomości nie ulegnie zmianie, w stosunku do stanu obowiązującego na dzień sporządzenia operatu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.