Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-07
Mszana Dolna: Zakup energii elektrycznej do punktów poboru administrowanych przez Górna Raba Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 234117 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Górna Raba" Sp. z o.o. , ul. Krakowska 27E, 34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie, tel. 0-18 3310324, faks 0-18 3310324.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gornaraba.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzilanością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej do punktów poboru administrowanych przez Górna Raba Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do punktów poboru użytkowanych przez Górna Raba: Sp. z o.o., szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2015 do 31.12.2015 wynosi: a) Grupa taryfowa C 11 - 58 100 KWh, b) Grupa taryfowa B23 - 1 142 000 KWh, w tym: a. szczyt przedpołudniowy 225 000 KWh b. szczyt popołudniowy 133 000 KWh c. pozostałe godziny doby 784 000 KWh Zamawiający zastrzega, że przedstawione powyżej szacunkowe dane nie odzwierciedlają deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zakłada się że może nastąpić wzrost lub spadek zużycia energii w okresie trwania umowy. Podane ilości zużycia energii należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za nie osiągnięcie wskazanych ilości. Zamawiający informuje, że w ciągu trwania okresu realizacji umowy może nastąpić zmiana administratora dla części punktów poboru. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający zastrzega, że nastąpi przepisanie umowy na nowego administratora pod takimi samymi warunkami, jakie zostały określone w przedmiotowej SIWZ i zawartej umowie. UWAGA! Podane wartości zużycia energii elektrycznej, należy przyjąć jako wartości szacunkowe w formularzu ofertowym - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie - Prawo energetyczne - teks jednolity wprowadzony Obwieszczeniem Marszałka Sejmu z dnia 15 czerwca 2012 r. (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zmian.), w przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawa. 3.2. Dostawa będzie odbywała się na podstawie odrębnej umowy sprzedażowej z Wykonawcą. 3.3. Wykonawca winien posiadać generalną umowę dystrybucyjną zawartą z TAURON Dystrybucja S.A. 3.4. Przedmiot zamówienia nie obejmuje usługi związanej z dystrybucją energii elektrycznej, która to usługa będzie świadczona na podstawie odrębnej umowy zawartej z TAURON Dystrybucja S.A. Zamawiający informuje, iż posiada rozdzielone umowy na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej. Obecnie obowiązująca umowa sprzedaży energii elektrycznej została zawarta w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego na okres od 01.01.2014 do 31.12.2014r. 3.5. Na każdy punkt poboru, Wykonawca będzie przedstawiał szczegółowe rozliczenie za dostawę energii elektrycznej uwzględniając elementy dotyczące danego punktu poboru jak: nazwa punktu poboru, grupa taryfowa, nr PPE, adres PPE, wolumen zużytej energii elektrycznej w danym okresie rozliczeniowym. 3.6. Faktura rozliczeniowa winna obejmować dane charakterystyczne dla danego punktu poboru tj. między innymi: jego rodzaj (np.: pompownia ścieków) i nazwę, nr punktu poboru, przypisaną taryfę, nr PPE sprzedawana energia elektryczna będzie rozliczana według ceny jednostkowej energii elektrycznej netto plus obowiązujący podatek VAT (wyliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), obejmującej wszystkie koszty sprzedaży w poszczególnych taryfach. 3.7. Faktura za sprzedaż energii elektrycznej będzie wystawiana w okresach odczytowych dokonywanych przez OSD 3.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości punktów odbioru energii elektrycznej, jednakże w rozmiarze nie większym niż 10 % ilości punktów wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, przy zachowaniu ceny energii elektrycznej przyjętej z oferty Wykonawcy. 3.9. Wykonawca, który wygra przetarg zobowiązuje się do złożenia w imieniu Zamawiającego, Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego właściwego dla Zamawiającego, zgłoszenia zawarcia umowy na sprzedaż energii elektrycznej do poszczególnych obiektów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) aktualnie obowiązującą koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; b) zawartą obowiązującą umowę z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego TAURON Dystrybucja S.A., na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów zamawiającego objętych niniejszym postępowaniem; W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia kserokopii dokumentu aktualnie obowiązującej koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz oświadczenia o zawartej umowie z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zgodnie z art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie: 1.1 Zmniejszenia lub zwiększenia ilości punktów poboru energii elektrycznej wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy (Zamawiajmy ma prawo do zmiany umowy związanej z rezygnacją z punktów odbioru objętych niniejszym postępowaniem w przypadku przekazania, sprzedaży obiektu innemu właścicielowi) 1.2 Zaistnienia okoliczności ekonomicznej, prawnej lub technicznej niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należnego wykonania umowy, zgodnie ze SIWZ. 1.3 Zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy zgodnie z art. 145 Ustawy Pzp. 2. Wszelkie zmiany o których mowa w § 9 Umowy wymagają formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gornaraba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Górna Raba Sp.z o.o. ul. Krakowska 27e, 34-730 Mszana Dolna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Górna Raba Sp. z o.o., ul. Krakowska 27e, 34-730 Mszana Dolna (pokój nr 7).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MSZANA DOLNA
- Sukcesywna dostawa żywności na 2025 rok dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Mszanie Dolnej
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla: Zadanie I - "Budowa chodnika przy drodze krajowej nr 28 w m. Raba Niżna" Zadanie II - "Budowa chodnika przy drodze krajowej nr 28 w m. Kasina Wielka"
- Modernizacja budynku Urzędu Miasta Mszana Dolna - etap 2 wraz z wykonaniem instalacji klimatyzacyjnej i wentylacji mechanicznej
więcej: przetargi MSZANA DOLNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Myszkowie i jednostek podległych SPZOZ w Myszkowie
- DOSTAWA I DYSTRYBUCJA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO NIERUCHOMOŚCI CWPL "CePeLek" SP ZOZ Postępowanie nr: 48/CWPL/TP/2024
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025 r. dla Instytutu Dendrologii PAN
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla 158 punktów poboru energii w Gminie Olszewo-Borki na rok 2025"
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (wraz z usługą dystrybucji) do obiektów użyteczności publicznej w roku 2025 i 2026
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.