Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-30
Szprotawa: Remont, adaptacja i wyposażenie pomieszczeń budynku przy ul. Krasińskiego w Szprotawie w ramach projektu: Transgraniczne Niemiecko - Polskie Centra Kształcenia i Wymiany w Sprembergu i w Szprotawie.
Numer ogłoszenia: 234131 - 2010; data zamieszczenia: 30.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szprotawa , Rynek 45, 67-300 Szprotawa, woj. lubuskie, tel. 068 3760772.
- Adres strony internetowej zamawiającego: szprotawa.bip.pbox.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont, adaptacja i wyposażenie pomieszczeń budynku przy ul. Krasińskiego w Szprotawie w ramach projektu: Transgraniczne Niemiecko - Polskie Centra Kształcenia i Wymiany w Sprembergu i w Szprotawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Opis i zakres przedmiotu zamówienia Remont pomieszczeń na I piętrze budynku. -Roboty rozbiórkowe - należy rozebrać istniejące ścianki działowe, posadzki , podsufitki ,futryny, zdemontować okna zakres zgodnie z rysunkiem technicznym i przedmiarem robót. - Wykonać ścianki działowe z płyt gipsowo kartonowych na ruszcie metalowym zgodnie z zakresem pokazanym na rysunku technicznym. -Wzmocnienie belek stropowych dwustronne -Wykonanie podsufitki z płyt gipsowo kartonowych na ruszcie metalowym - Zmycie i zeskrobanie starych powłok malarskich -Wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej oraz sieciowej -Wykonanie instalacji sieciowej komputerowej wraz z montażem osprzętu -Uzupełnienie ubytków w ścianach oraz wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach. -Montaż okien PVC, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych -Montaż ościeżnic drewnianych -Wykonanie podłóg z płyt osb -Gruntowanie powierzchni przeznaczonych do malowania oraz dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi -Wykonanie posadzek z wykładzin rulonowych wraz z montażem listew przyściennych -Wykonanie posadzek z płytek ceramicznych w pomieszczeniach sanitarnych. -Wykonanie okładzin ścian z płytek ceramicznych w pomieszczeniach sanitarnych . -Wykonanie podejść z PVC do umywalki , WC, brodzika, zlewozmywaka -Montaż kabiny WC wraz z muszlą klozetową typu kompakt, kabiny natryskowej, pisuaru umywalki oraz zlewozmywaka -Montaż baterii umywalkowych oraz zaworów odcinających w toaletach -Montaż gniazdek elektrycznych oraz włączników oświetleniowych -Montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych Remont wejścia do budynku - Zmycie i zeskrobanie starych powłok malarskich - ługowanie starych powłok malarskich z farby olejnej - przebudowa instalacji elektrycznej - Uzupełnienie ubytków w ścianach oraz wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach. - Gruntowanie powierzchni przeznaczonych do malowania oraz trzykrotne malowanie farbami emulsyjnymi -Przygotowanie podłoża pod płytki ceramiczne na posadzce - Wykonanie okładzin z płytek ceramicznych na schodach i posadzce - Dwukrotne malowanie farbą olejną balustrad, szafek oraz drzwi. Remont wejścia do piwnicy -Zbicie odparzonych tynków - Zmycie i zeskrobanie starych powłok malarskich -Uzupełnienie tynków - przebudowa instalacji elektrycznej -montaż ościeżnicy stalowej wraz z wykonaniem przemurowania -Wykonanie gładzi gipsowych wewnętrznych na ścianach i sufitach - Gruntowanie powierzchni przeznaczonych do malowania oraz trzykrotne malowanie farbami emulsyjnymi -Przygotowanie podłoża pod płytki ceramiczne na posadzce - Wykonanie okładzin z płytek ceramicznych na schodach i posadzce - Dwukrotne malowanie farbą olejną balustrad, szafek oraz drzwi. - montaż skrzydeł drzwiowych zewnętrznych płycinowych. Remont piwnicy -Zbicie odparzonych tynków - Zmycie i zeskrobanie starych powłok malarskich -Uzupełnienie tynków -Wymiana okna zespolonego na PVC - uchylno - rozwierne - Wymurowanie ścianki działowej z cegły pełnej 12 cm. - Wybicie otworu drzwiowego oraz montaż ościeżnicy stalowej pod drzwi zewnętrzne - Wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej oraz sieciowej -Przebudowa instalacji sanitarnej -Budowa instalacji C.O. -montaż ościeżnic stalowych -Wykonanie gładzi gipsowych wewnętrznych na ścianach i sufitach - Gruntowanie powierzchni przeznaczonych do malowania oraz trzykrotne malowanie farbami emulsyjnymi -Przygotowanie podłoża pod płytki ceramiczne na posadzce - Wykonanie okładzin z płytek ceramicznych na posadzce - Dwukrotne malowanie farbą olejną drzwi. - montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych płytowych -montaż skrzydła drzwiowego zewnętrznego metalowego Prace na zewnątrz obiektu - Wycinka zakrzaczenia koszenie traw i oczyszczenie terenu -Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych -Rozplantowanie skarpy -Budowa schodów metalowych wraz z poręczami -Wykonanie chodnika z kostki betonowej na podbudowie tłuczniowej od budynku do nabrzeża -Wykonanie ogrodzenia drewnianego Remont elewacji od strony zachodniej -Zbicie odparzonych fragmentów tynków -Przygotowanie podłoża pod docieplenie oraz zupełnienie tynków -Wykonanie docieplenia zachodniej ściany budynku -Wykonanie wyprawy elewacyjnej zachodniej ściany z tynku mineralnego -Wykonanie napisu na elewacji Wszystkie roboty wykonać zgodnie z zakresem pokazanym na Rysunkach technicznych, oraz zgodnie z przedmiarem robót, SIWZ i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Roboty budowlane wykonać zgodnie z zasadami sztuki budowlanej określonej w obowiązującym Prawie Budowlanym oraz Rozporządzeniach odnoszących się do zapisów Prawa Budowlanego.( Ustawa z dnia 7 lipca 1994r Dz. U. 1994 Nr 89 poz. 414).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (tj. wykonali przynajmniej jedną robotę budowlaną o zakresie zbliżonym co do zakresu przedmiotu zamówienia w okresie 5 ostatnich lat. Przez zakres podobny Zamawiający będzie rozumiał wykonanie w okresie 5 ostatnich lat przynajmniej jednej roboty budowlanej , której przedmiotem była budowa, przebudowa lub remont obiektu użyteczności publicznej w zakres którego wchodziło wykonanie instalacji sanitarnych ,elektrycznych oraz robót ogólnobudowlanych o wartości min 300 000 zł.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. (dysponują następującymi osobami: kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności konstrukcyjnej, )
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szprotawa.bip.pbox.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szprotawie
Rynek 45
67-300 Szprotawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Szprotawie Rynek 45 67-300 Szprotawa Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego -Program Polska (Województwo Lubuskie) Branderburgia 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZPROTAWY
- Budowa windy w dziedzińcu Ratusza w Szprotawie
- Remont budynku mieszkalnego nr inw. 110/475 - Jelenin 5a
- "Nowe horyzonty usług społecznych w Szprotawie"
więcej: przetargi w Szprotawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal konferencyjnych w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Remont pomieszczeń
- Kompleksowa termoizolacja ścian i dachów wraz z wymianą obróbek blacharskich i instalacji odgromowych dwóch budynków stanowiących siedzibę PSSE w Piasecznie
- Termomodernizacja budynków oświatowych w Gminie Kije (II)
- Remont dachu budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 10
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.