eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i wsparcie wdrożenia specjalistycznego oprogramowania narzędziowego niezbędnego do zarządzania i utrzymania infrastruktury technicznej systemów informatycznych i zasobów IT eksploatowanych przez Prokuraturę Generalną

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-08

Warszawa: Zakup i wsparcie wdrożenia specjalistycznego oprogramowania narzędziowego niezbędnego do zarządzania i utrzymania infrastruktury technicznej systemów informatycznych i zasobów IT eksploatowanych przez Prokuraturę Generalną
Numer ogłoszenia: 234140 - 2011; data zamieszczenia: 08.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Generalna , ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 56 18 626, faks 22 56 18 629.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i wsparcie wdrożenia specjalistycznego oprogramowania narzędziowego niezbędnego do zarządzania i utrzymania infrastruktury technicznej systemów informatycznych i zasobów IT eksploatowanych przez Prokuraturę Generalną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i wsparcie wdrożenia specjalistycznego oprogramowania narzędziowego niezbędnego do zarządzania i utrzymania infrastruktury technicznej systemów informatycznych i zasobów IT eksploatowanych przez Prokuraturę Generalną, zwanego w dalszej części SIWZ oprogramowaniem. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia dostarczy, zainstaluje i wykona prace wdrożeniowe oraz przeszkoli w zakresie obsługi oprogramowania administratorów w ilości 5 osób. Podczas szkolenia administratorom musi zostać przekazana niezbędna wiedza do poprawnego użytkowania systemu, w obrębie przedmiotu zamówienia w zakresie obsługi oprogramowania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oprogramowania w oryginalnym opakowaniu producenta zawierającym: a. nośnik (CD lub DVD) z wersją instalacyjną oprogramowania, b. licencję, c. kod dostępu. 5. Zamawiający wymaga, aby licencja, o której mowa w pkt 4 b, była pełna, niewyłączna, nieograniczona w czasie, wolna od roszczeń osób trzecich oraz możliwości jej wypowiedzenia. 6. Wymagana minimalna gwarancja: 12 miesięcy na nośnik z wersją instalacyjną oprogramowania - jednak nie krótsza niż gwarancja producenta. 7. Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady oprogramowania w okresie 12 miesięcy licząc od daty podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.21.80.00 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami 48.79.00.00 - Pakiety oprogramowania do sprawdzania wersji 48.78.30.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania zawartością .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane oprogramowanie odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis funkcjonalny oferowanego oprogramowania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pg.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Generalna, 01-755 Warszawa, ul. Krasińskiego 65, Biuro Administracyjno-Finansowe, pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 10:30, miejsce: Prokuratura Generalna, 01-755 Warszawa, ul. Krasińskiego 65, pok. nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.