eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Usługa modyfikacji programu nauczania i jakości kształcenia na kierunku lekarskim w ramach projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olsztynie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-095/10-02.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-06

Olsztyn: Usługa modyfikacji programu nauczania i jakości kształcenia na kierunku lekarskim w ramach projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olsztynie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-095/10-02.
Numer ogłoszenia: 234141 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa modyfikacji programu nauczania i jakości kształcenia na kierunku lekarskim w ramach projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olsztynie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-095/10-02..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa modyfikacji programu nauczania i jakości kształcenia na kierunku lekarskim. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponować jedną osobą (dla każdej części zamówienia), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. W zakresie Części nr 1 - osoba co najmniej ze stopniem naukowym doktora nauk medycznych, która posiada doświadczenie dydaktyczne w zakresie endokrynologii i diabetologii człowieka, W zakresie Części nr 2 - osoba co najmniej ze stopniem naukowym doktora nauk medycznych, która posiada doświadczenie dydaktyczne w zakresie gastroenterologii człowieka, W zakresie Części nr 3 - osoba co najmniej ze stopniem naukowym doktora nauk medycznych, która posiada doświadczenie dydaktyczne w zakresie geriatrii człowieka, W zakresie Części nr 4 - osoba co najmniej ze stopniem naukowym doktora nauk medycznych, która posiada doświadczenie dydaktyczne w zakresie kardiologii człowieka, W zakresie Części nr 5 - osoba co najmniej ze stopniem naukowym doktora nauk medycznych, która posiada doświadczenie dydaktyczne w zakresie nefrologii człowieka, W zakresie Części nr 6 - osoba co najmniej ze stopniem naukowym doktora nauk medycznych, która posiada doświadczenie dydaktyczne w zakresie pulmonologii człowieka, W zakresie Części nr 7 - osoba co najmniej ze stopniem naukowym doktora nauk medycznych, która posiada doświadczenie dydaktyczne w zakresie reumatologii człowieka i/lub hematologii człowieka, W zakresie Części nr 8 - osoba co najmniej ze stopniem naukowym doktora nauk medycznych, która posiada doświadczenie dydaktyczne w zakresie dermatologii z wenerologią człowieka, W zakresie Części nr 9 - osoba co najmniej ze stopniem naukowym doktora nauk medycznych, która posiada doświadczenie dydaktyczne w zakresie medycyny rodzinnej człowieka, W zakresie Części nr 10 - osoba co najmniej ze stopniem naukowym doktora nauk medycznych, która posiada doświadczenie dydaktyczne w zakresie neurologii człowieka, W zakresie Części nr 11 - osoba co najmniej ze stopniem naukowym doktora nauk medycznych, która posiada doświadczenie dydaktyczne w zakresie onkologii człowieka, W zakresie Części nr 12 - osoba co najmniej ze stopniem naukowym doktora nauk medycznych, która posiada doświadczenie dydaktyczne w zakresie pediatrii człowieka, W zakresie Części nr 13 - osoba co najmniej ze stopniem naukowym doktora nauk medycznych, która posiada doświadczenie dydaktyczne w zakresie rehabilitacji człowieka, W zakresie Części nr 14 - osoba co najmniej ze stopniem naukowym doktora nauk medycznych, która posiada doświadczenie dydaktyczne w zakresie anestezjologii i intensywnej terapii człowieka, W zakresie Części nr 15 - osoba co najmniej ze stopniem naukowym doktora nauk medycznych, która posiada doświadczenie dydaktyczne w zakresie ginekologii i położnictwa człowieka, W zakresie Części nr 16 - osoba co najmniej ze stopniem naukowym doktora nauk medycznych, która posiada doświadczenie dydaktyczne w zakresie medycyny ratunkowej człowieka, W zakresie Części nr 17 - osoba co najmniej ze stopniem naukowym doktora nauk medycznych, która posiada doświadczenie dydaktyczne w zakresie okulistyki człowieka, W zakresie Części nr 18 - osoba co najmniej ze stopniem naukowym doktora nauk medycznych, która posiada doświadczenie dydaktyczne w zakresie otorynolaryngologii człowieka, W zakresie Części nr 19 - osoba co najmniej ze stopniem naukowym doktora nauk medycznych, która posiada doświadczenie dydaktyczne w zakresie ortopedii człowieka, W zakresie Części nr 20 - osoba co najmniej ze stopniem naukowym doktora nauk medycznych, która posiada doświadczenie dydaktyczne w zakresie chirurgii ogólnej człowieka, W zakresie Części nr 21 - osoba co najmniej ze stopniem naukowym doktora nauk medycznych, która posiada doświadczenie dydaktyczne w zakresie chirurgii onkologicznej człowieka, W zakresie Części nr 22 - osoba co najmniej ze stopniem naukowym doktora nauk medycznych, która posiada doświadczenie dydaktyczne w zakresie chirurgii szczękowo-twarzowej człowieka i/lub chirurgii plastycznej człowieka, W zakresie Części nr 23 - osoba co najmniej ze stopniem naukowym doktora nauk medycznych, która posiada doświadczenie dydaktyczne w zakresie neurochirurgii człowieka, W zakresie Części nr 24 - osoba co najmniej ze stopniem naukowym doktora nauk medycznych, która posiada doświadczenie dydaktyczne w zakresie torakochirurgii człowieka, W zakresie Części nr 25 - osoba co najmniej ze stopniem naukowym doktora nauk medycznych, która posiada doświadczenie dydaktyczne w zakresie chirurgii małoinwazyjnej człowieka i/lub urologii człowieka. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie składanych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego. 2. Wypełniony i podpisany formularz oferty sporządzony przez Wykonawcę według wzoru zamieszczonego na stronie Działu Zamówień Publicznych UWM w Olsztynie. 3. Podpisany Opis przedmiotu zamówienia sporządzony przez Wykonawcę według wzoru zamieszczonego na stronie Działu Zamówień Publicznych UWM w Olsztynie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, jeżeli okoliczność ta nie była zależna od Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Oczapowskiego 2, 10- 719 Olsztyn, pok. 310.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, pok. 311.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olsztynie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmiński-Mazurski w Olsztynie (Nr umowy UDAPOKL. 04.01.01-00-095/10-02)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ENDOKRYNOLOGIA I DIABETOLOGIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików graficznych lub zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie endokrynologii i diabetologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ENDOKRYNOLOGIA I DIABETOLOGIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików graficznych lub zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie endokrynologii i diabetologii. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GASTROENTEROLOGIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie gastroenterologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GASTROENTEROLOGIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie gastroenterologii. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GERIATRIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie geriatrii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GERIATRIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie geriatrii. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KARDIOLOGIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie kardiologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KARDIOLOGIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie kardiologii. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: NEFROLOGIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie nefrologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NEFROLOGIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie nefrologii. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PULMONOLOGIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie pulmonologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PULMONOLOGIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie pulmonologii. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: REUMATOLOGIA I/LUB HEMATOLOGIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie reumatologii i/lub hematologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: REUMATOLOGIA I/LUB HEMATOLOGIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie reumatologii i/lub hematologii. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: DERMATOLOGIA Z WENEROLOGIĄ: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie dermatologii z wenerologią.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DERMATOLOGIA Z WENEROLOGIĄ: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie dermatologii z wenerologią. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: MEDYCYNA RODZINNA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie medycyny rodzinnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MEDYCYNA RODZINNA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie medycyny rodzinnej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: NEUROLOGIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie neurologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NEUROLOGIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie neurologii. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ONKOLOGIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie onkologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ONKOLOGIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie onkologii. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PEDIATRIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie pediatrii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PEDIATRIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie pediatrii. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: REHABILITACJA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie rehabilitacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: REHABILITACJA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie rehabilitacji. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: ANESTEZJOLOGIA I INTENSYWNA TERAPIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie anestezjologii i intensywnej terapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ANESTEZJOLOGIA I INTENSYWNA TERAPIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie anestezjologii i intensywnej terapii. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: GINEKOLOGIA I POŁOŻNICTWO: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie ginekologii i położnictwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GINEKOLOGIA I POŁOŻNICTWO: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie ginekologii i położnictwa. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: MEDYCYNA RATUNKOWA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie medycyny ratunkowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MEDYCYNA RATUNKOWA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie medycyny ratunkowej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: OKULISTYKA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie okulistyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OKULISTYKA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie okulistyki. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: OTORYNOLARYNGOLOGIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie otorynolaryngologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OTORYNOLARYNGOLOGIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie otorynolaryngologii. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: ORTOPEDIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie ortopedii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ORTOPEDIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie ortopedii. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: CHIRURGIA OGÓLNA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie chirurgii ogólnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CHIRURGIA OGÓLNA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie chirurgii ogólnej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: CHIRURGIA ONKOLOGICZNA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie chirurgii onkologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CHIRURGIA ONKOLOGICZNA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie chirurgii onkologicznej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: CHIRURGIA SZCZĘKOWO-TWARZOWA I/LUB CHIRURGIA PLASTYCZNA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie chirurgii szczękowo-twarzowej i/lub chirurgii plastycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CHIRURGIA SZCZĘKOWO-TWARZOWA I/LUB CHIRURGIA PLASTYCZNA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie chirurgii szczękowo-twarzowej i/lub chirurgii plastycznej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: NEUROCHIRURGIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie neurochirurgii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NEUROCHIRURGIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie neurochirurgii. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: TORAKOCHIRURGIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie torakochirurgii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TORAKOCHIRURGIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie torakochirurgii. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: CHIRURGIA MAŁOINWAZYJNA I/LUB UROLOGIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie chirurgii małoinwazyjnej i/lub urologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CHIRURGIA MAŁOINWAZYJNA I/LUB UROLOGIA: Opracowanie, przygotowanie i napisanie w formie pliku tekstowego oraz odpowiednich plików zdjęciowych tj. np. jpg, tiff itp. w zakresie chirurgii małoinwazyjnej i/lub urologii. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.