Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-07
Ostrowiec Świętokrzyski: utworzenie podmagazynu endoprotez stawu biodrowego
Numer ogłoszenia: 234151 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Szymanowskiego 11, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2478000 w. 115, faks 041 2478050.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.ostrowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utworzenie podmagazynu endoprotez stawu biodrowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje utworzenie w Szpitalu Miejskim w Ostrowcu Świętokrzyskim podmagazynu endoprotez stawu biodrowego wg wymogów opisanych w załączniku nr 1 do siwz - przedmiot zamówienia. Warunki utworzenia podmagazynu endoprotez stawu biodrowego: 1. Dostawca dostarcza endoprotezy do Oddziału Ortopedii, co zostanie pokwitowane pisemnym odbiorem przez osobę odpowiedzialną za prowadzenie podmagazynu endoprotez. 2. Dostawca powierza Zamawiającemu endoprotezy w ilości i asortymencie określonym przez Zamawiającego. 3. Endoprotezy są własnością Dostawcy do momentu zaimplantowania. 4. Zamawiający zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia Dostawcy o wykorzystaniu protez poprzez przesłanie po zaimplantowaniu wypełnionej karty ewidencyjnej. 5. Dostawca zobowiązuje się do uzupełnienia asortymentu endoprotez..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50 - Sztuczne stawy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 w zw. a art. 24 ust. 1 i 2. Ocena spełnienia udziału w postępowaniu dokonywana będzie według kryterium: dostarczenie dokumentu lub oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunku - spełnia, nie dostarczenie - nie spełnia z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007, N 223 poz. 1655)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 art. 24 Prawa zam. pub. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub też określony okres ich ważności obejmować musi termin otwarcia ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.ostrowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul.Szymanowskiego 11, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, Zamówienia Publiczne, I Piętro, blok A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul.Szymanowskiego 11, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, Zamówienia Publiczne, I Piętro, blok A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Świadczenie usługi kremacji zwłok i szczątek na potrzeby Zakładu Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.
- "Zakup i dostawa samochodu dla PCPR w Ostrowcu Świętokrzyskim w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum""
- zakup i dostawy odczynników dla pracowni laboratoryjnych
- zakup i dostawy preparatów dezynfekcyjnych - powtórzenie oraz artykułów gospodarczych
- Dostawa i wbudowanie kruszywa drogowego
- Konserwacja nawierzchni bitumicznych pasów drogowych ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.