To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-08
Włocławek: DIZ-39-2011 Dostawa środków kontrastowych na potrzeby Pracowni Kardiologii Inwazyjnej oraz Zakładu Radiologii przez okres 12 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 234170 - 2011; data zamieszczenia: 08.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170809 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIZ-39-2011 Dostawa środków kontrastowych na potrzeby Pracowni Kardiologii Inwazyjnej oraz Zakładu Radiologii przez okres 12 miesięcy..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: L.p. Nazwa międzynarodowa Nazwa handlowa Postać i dawka Jedn.miary Ilość 1 Barium sulfuricum Barium sulfuricum zawiesina poj. 200 ml 250sztuk 2 Meglumini amidotrizoas + Natrii amidotrizoas Gastrografin ( 660mg +100mg)-ml flakon 100 ml 200 sztuk 3 Iohexolum Omnipaque 300 300mg-ml flakon 50 ml 240 sztuk 4 Iohexolum Omnipaque 300 300mg-ml flakon 100 ml 240 sztuk 5 Iohexolum Omnipaque 300 300mg-ml flakon 500 ml 24 sztuki 6 Ioversolum Optiray 350 741mg-1ml flakon 100 ml 1200 sztuk 7 Iopromidum Ultravist 300mhJ-1ml flakon 50 ml 240 sztuk 8 Iopromidum Ultravist 300mhJ-1ml flakon 100 ml 420 sztuk 9 Iopromidum Ultravist 300mhJ-1ml flakon 500 ml 36 sztuk 10 Iopromidum Ultravist 370mhJ-1ml flakon 100 ml 910 sztuk 11 Iopromidum Ultravist 370mhJ-1ml flakon 50 ml 240 sztuk 12 Iodixanolum Visipaque 320mgJ-1ml flakon 100 ml 1800 sztuk 13 Iodixanolum Visipaque 320mgJ-1ml flakon 50 ml 120 sztuk.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: DIZ-39-2011 Dostawa środków kontrastowych dla Pracowni Kardiologii Inwazyjnej i Zakładu Radiologii przez okres 12 miesięcy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- Salus International Sp.z.o o., ul.Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2824,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3050,00
Oferta z najniższą ceną: 3050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3050,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: DIZ-39-2011 Dostawa środków kontrastowych dla Pracowni Kardiologii Inwazyjnej i Zakładu Radiologii przez okres 12 miesięcy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- Salus International Sp. z. o o., ul.Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8685,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9380,00
Oferta z najniższą ceną: 9380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9398,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: DIZ-39-2011 Dostawa środków kontrastowych dla Pracowni Kardiologii Inwazyjnej i Zakładu Radiologii przez okres 12 miesięcy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FARMACOL S.A, ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8888,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9600,00
Oferta z najniższą ceną: 9600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: DIZ-39-2011 Dostawa środków kontrastowych dla Pracowni Kardiologii Inwazyjnej i Zakładu Radiologii przez okres 12 miesięcy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Farmacol S.A., ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15556,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16801,34
Oferta z najniższą ceną: 16801,34 / Oferta z najwyższą ceną: 16801,34
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: DIZ-39-2011 Dostawa środków kontrastowych dla Pracowni Kardiologii Inwazyjnej i Zakładu Radiologii przez okres 12 miesięcy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Farmacol S.A, ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7111,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7680,00
Oferta z najniższą ceną: 7680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7680,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: DIZ-39-2011 Dostawa środków kontrastowych dla Pracowni Kardiologii Inwazyjnej i Zakładu Radiologii przez okres 12 miesięcy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Covidien Polska, AL. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84240,00
Oferta z najniższą ceną: 84240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 84240,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: DIZ-39-2011 Dostawa środków kontrastowych dla Pracowni Kardiologii Inwazyjnej i Zakładu Radiologii przez okres 12 miesięcy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- Salus International Sp. z.o o., ul.Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7757,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8378,40
Oferta z najniższą ceną: 8378,40 / Oferta z najwyższą ceną: 8392,80
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: DIZ-39-2011 Dostawa środków kontrastowych dla Pracowni Kardiologii Inwazyjnej i Zakładu Radiologii przez okres 12 miesięcy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PGF Urtica, ul.Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25401,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27434,00
Oferta z najniższą ceną: 27434,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27489,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: DIZ-39-2011 Dostawa środków kontrastowych dla Pracowni Kardiologii Inwazyjnej i Zakładu Radiologii przez okres 12 miesięcy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- Salus International Sp. z.o o., ul.Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10544,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11387,88
Oferta z najniższą ceną: 11387,88 / Oferta z najwyższą ceną: 11403,36
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: DIZ-39-2011 Dostawa środków kontrastowych dla Pracowni Kardiologii Inwazyjnej i Zakładu Radiologii przez okres 12 miesięcy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PGF Urtica Sp. z. o o., ul.Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77973,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84211,40
Oferta z najniższą ceną: 84211,40 / Oferta z najwyższą ceną: 84320,60
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: DIZ-39-2011 Dostawa środków kontrastowych dla Pracowni Kardiologii Inwazyjnej i Zakładu Radiologii przez okres 12 miesięcy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- Salus International Sp. z. o o., ul.Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10666,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11520,00
Oferta z najniższą ceną: 11520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11529,60
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: DIZ-39-2011 Dostawa środków kontrastowych dla Pracowni Kardiologii Inwazyjnej i Zakładu Radiologii przez okres 12 miesięcy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Farmacol S.A., ul. Rzepakowa 2, 54-613 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 176670,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 190803,60
Oferta z najniższą ceną: 190803,60 / Oferta z najwyższą ceną: 190803,60
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: DIZ-39-2011 Dostawa środków kontrastowych dla Pracowni Kardiologii Inwazyjnej i Zakładu Radiologii przez okres 12 miesięcy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Farmacol S.A., ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6222,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6719,76
Oferta z najniższą ceną: 6719,76 / Oferta z najwyższą ceną: 6719,76
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY KUCHNI GŁÓWNEJ
- Sukcesywna detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu
- NAJEM 9 SZTUK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH PRZYSTOSOWANYCH DO PRZEPROWADZANIA EGZAMINÓW PAŃSTWOWYCH W ZAKRESIE PRAWA JAZDY KAT. B DLA WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO WE WŁOCŁAWKU, NA OKRES 48 MIESIĘCY
- DOSTAWA ZESTAWÓW DO CIĄGŁEJ TERAPII NERKOZASTĘPCZEJ RAZEM Z DZIERŻAWĄ APARATÓW DO CIĄGŁYCH TERAPII NERKOZASTĘPCZYCH Z REGIONALNĄ ANTYKOAGULACJĄ CYTRYNIANOWĄ LUB OGÓLNOUSTROJOWĄ NA OKRES 24 MIESIĘCY
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Szpichlernej 20 we Włocławku z przebudową pokrycia dachowego, montażem instalacji c.o. i c.w.u. oraz modernizacją instalacji wod-kan."
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Włocławku
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Mepolizumabum
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XV
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.