Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-02-02
Szczecin: Materia³y promocyjne Opery na Zamku w Szczecinie
Numer og³oszenia: 23420 - 2015; data zamieszczenia: 02.02.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opera na Zamku , ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4348102, faks 91 4348133.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.opera.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Samorz±dowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Materia³y promocyjne Opery na Zamku w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: I.Przedmiotem zamówienia jest us³uga drukowania materia³ów promocyjnych oraz biletów dla Opery na Zamku w Szczecinie. Przedmiot zamówienia obejmuje: Czê¶æ I: Druk materia³ów promocyjnych 1.Sukcesywne drukowanie wraz z dostaw± do siedziby zamawiaj±cego asortymentu: 1)Ulotka wersja 1, Ulotka wersja 2, Zaproszenie, Harmonijka wersja 1, Program grubszy wersja I, Program grubszy wersja II, Program grubszy wersja III, Program zwyk³y wersja I, Program zwyk³y wersja II, Program harmonijka, Wizytówki, Etui na bilety, Teczka, Plakat wersja 1,Plakaty papier, Banery PCV, Roll-up, Nadruki na p³ycie PCV, Plakaty blueback, Broszura 2.Drukowanie odbywaæ siê bêdzie partiami wed³ug potrzeb zamawiaj±cego: w asortymencie i nak³adach okre¶lonych w zleceniach. 3.Jednostkowe zlecenia bêd± wykonywane w terminach okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia, za wyj±tkiem: poz.4) Harmonijka wersja 1, poz.10) Program harmonijka, poz.12) Etui na bilety, poz.13) Teczka, poz.17) Roll-up, które bêd± wykonywane w terminie zaoferowanym przez Wykonawcê w punkcie 1 Oferty cenowej, terminy liczone bêd± od dnia otrzymania wysokorozdzielczych plików PDF, jpg, tiff na FTP lub e-mail Wykonawcy. Termin realizacji zlecenia obejmuje dostawê do siedziby zamawiaj±cego. 4.Dostawa materia³ów odbywaæ siê bêdzie do siedziby Opery na Zamku w Szczecinie, przy ul. Teofila Firlika 20 w Szczecinie (V piêtro). Materia³y musz± byæ zapakowane w kartonach, stosownie do formatu. Wizytówki i plakaty powinny byæ zapakowane w papier. 5.Przekazanie gotowych materia³ów odbywaæ siê bêdzie na podstawie dokumentu odbioru przygotowanego przez Wykonawcê, w którym Wykonawca wyszczególni: asortyment (rodzaje druków) objêty zleceniem wraz z ilo¶ci± (nak³adem) wykonanych druków w danym asortymencie oraz cen± za zrealizowany nak³ad. 6.Zamawiaj±cy w trakcie realizacji zamówienia zastrzega sobie prawo swobodnego doboru: 1)poszczególnych druków, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, w zale¿no¶ci od swoich potrzeb; 2)nak³adów jednostkowych, wskazanych w kalkulacji cenowej stanowi±cej za³±cznik nr 1a do siwz, w zale¿no¶ci od swoich potrzeb; 3)liczby zastosowañ nak³adów jednostkowych, wskazanych w kalkulacji cenowej stanowi±cej za³±cznik nr 1a do siwz, w zale¿no¶ci od swoich potrzeb. 7.Rozliczenia z wykonawc± odbywaæ siê bêd± po ka¿dym wykonaniu zlecenia, za faktycznie zrealizowan± czê¶æ us³ugi. P³atno¶æ przelewem bankowym na podstawie faktury VAT w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania prawid³owo wystawionej faktury VAT za wykonane zlecenie. 8.Dostarczane materia³y bêd± objête co najmniej 12 miesiêczn± gwarancj± producenta. 9.Zamawiaj±cy zamierza zrealizowaæ zamówienie do ³±cznej kwoty 101 844 z³ brutto. Czê¶æ II: Druki wielkoformatowe na siatce mesh 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)wydruki wielkoformatowe na siatce mesh dalej (siatki), 2)monta¿ i demonta¿ siatek bêdzie realizowany si³ami i ¶rodkami wykonawcy na Hali Opery przy ulicy Energetyków 40 w Szczecinie. Siatki bêd± zawieszane na wysoko¶ci oko³o 16 m, 2.Parametry wydruku: 1)druk 4 (full kolor) na 0 2)rozmiar siatki 11,7 m na 4,55 m, 3)gramatura siatki 360 g na m2, 4)wykoñczenie : oczkowanie i lub tunel. 5)materia³ certyfikowany trudnopalny, 3.Us³ugi bêd± realizowane sukcesywnie na podstawie jednostkowych zleceñ kierowanych za pomoc± e-mail, w terminie zaoferowanym przez Wykonawcê w punkcie 6 Oferty cenowej. 4.Termin realizacji jednostkowych zleceñ liczony jest od dnia otrzymania wysokorozdzielczych plików PDF, JPG, tiff na FTP lub e-mail Wykonawcy do dnia ich zamieszczenia siatek na budynku Hali Opery na Zamku przy ulicy Energetyków 40 w Szczecinie. 5.Grafiki do wydruków bêd± przekazywane Wykonawcy w postaci wysokorozdzielczych plików PDF lub tiff lub JPG, przes³anych na wskazany przez Wykonawcê FTP lub e-mail. 6.Wykonawca zobowi±zany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia w sposób zapewniaj±cy Spe³nianie wskazanych w niniejszym za³±czniku parametrów w dostarczanych materia³ów w promocyjnych po cenach jednostkowe podanych przez Wykonawcê w niniejszym formularzu. 7.Materia³y nie mog± zawieraæ obszarów niewybarwionych, zaplamieñ, b³êdów spowodowanych wadami siatki oraz innych b³êdów drukarskich, poszczególne elementy graficzne musz± byæ dobrze dopasowane i wybarwione, kolory intensywne. Materia³y musz± byæ trwa³e, nie mog± ulegaæ zniszczeniu przy roz³o¿eniu materia³ów. 8.W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia innego ni¿ by³ zamówiony lub w przypadku nienale¿ytej jako¶ci, Wykonawca zobowi±zany jest do ich wymiany na w³asny koszt na towar wolny od wad w terminie nie d³u¿szym ni¿ 3 dni robocze od daty zg³oszenia pisemnej reklamacji. 9.Termin na z³o¿enie reklamacji wynosi 5 dni roboczych od dnia zamieszczenia siatek na budynku Hali Opery. Koszty reklamacji ponosi Wykonawca. 10.Dostarczane materia³y bêd± objête co najmniej 3 miesiêczn± gwarancj± producenta. Czê¶æ III: Druk biletów 1.Przedmiotem zamówienia jest wydruk biletów wraz dostaw± do siedziby Opery na Zamku w Szczecinie. 2.Parametry druk biletów: 1) Nak³ad : a)Bilet - 10.000 szt. b)Bilet - 25.000 szt. 2)Format: a)szeroko¶æ: 78 mm b)d³ugo¶æ: 166 mm (jest to rozmiar pojedynczego biletu). 3)Kolor 4 ( CMYK) na 2 (PANTONE 187 C); 4)Papier kartonik termiczny ts (168g na m2). 5)Bilety musz± posiadaæ perforacjê do odrywania. 6)Bilety musz± byæ drukowane na papierze rolowym, ale nie s± nawiniête na rolce, tylko u³o¿one w kartonach jako sk³adanka. 7)Bilety nie s± drukowane z numeracj±. 4.Pakowanie: karton, sk³adanka, bilet jeden za drugim po 2.000 lub po 2.500 sztuk. 5.Projekty w pe³nym kolorze przekazywane Wykonawcy elektronicznie w formie plików pdf lub jpg lub tiff. 6.Ostateczna akceptacja projektu do druku przez zamawiaj±cego nastêpuje po dostarczeniu przez Wykonawcê w ci±gu dwóch dni od otrzymania projektu graficznego biletu, w formie elektronicznej drog± email lub zamieszczeniu go na FTP zamawiaj±cego. 7.Drukowanie odbywaæ siê bêdzie partiami, na podstawie jednostkowych zleceñ kierowanych za pomoc± e-mail, wed³ug potrzeb zamawiaj±cego w ilo¶ciach okre¶lonych w zleceniach oraz w terminie zaoferowanym przez Wykonawcê w punkcie 11 Oferty cenowej. 8.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian w poszczególnych partiach zamówienia projektów biletów zarówno rewersu jak i awersu biletu z zastosowaniem minimalnego nak³ady 10 000 sztuk..
II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Czê¶æ I: Druk materia³ów promocyjnych - do kwoty 30 000 z³ Czê¶æ II: Druki wielkoformatowe na siatce mesh - do kwoty 8 000z³
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.82.30.00-0, 22.00.00.00-0, 21.40.00.00-3, 22.15.00.00-6, 22.16.00.00-9, 22.90.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Oferta dotycz±ca czê¶ci I zamówienia-Druk materia³ów promocyjnych-musi byæ zabezpieczona Wadium. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia Wadium dla I czê¶ci zamówienia w wysoko¶ci 1 500 z³. 2.Wadium nale¿y wnie¶æ przed terminem sk³adania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê datê uznania rachunku Zamawiaj±cego. 3.Wadium mo¿e byæ wnoszone: 1)w pieni±dzu - przelewem na na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w ING Bank ¦l±ski nr 97 1050 1559 1000 0023 3432 4361, z dopiskiem wadium na przetarg:Materia³y promocyjne Opery na Zamku w Szczecinie, oraz podaæ czê¶æ zamówienia. 2)porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej (z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci - w kasie Opery na Zamku , ( V piêtro - ksiêgowo¶æ, od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 8.00. - 16.00. 3.Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach. 4.W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z tre¶ci tych gwarancji musi w szczególno¶ci jednoznacznie wynikaæ: 1)zobowi±zanie gwaranta (banku, zak³adu ubezpieczeñ) do zap³aty ca³ej kwoty wadium nieodwo³alnie i bezwarunkowo na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego (beneficjenta gwarancji - Opery na Zamku w Szczecinie) zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e zaistnia³y okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczno¶ci, 2)termin obowi±zywania gwarancji, który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±. 5.Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowa na rachunku bankowym. 6.Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowan± form± wadium zostanie przez zamawiaj±cego wykluczony a jego oferta odrzucona.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
-zamawiaj±cy nie dokonuje opisu sposobu spe³nienia warunku.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Dla czê¶ci I zamówienia: Druk materia³ów promocyjnych Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunku: warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, minimum jedn± g³ówn± us³ugê. Za us³ugê g³ówn± zamawiaj±cy uzna: us³ugê drukowania materia³ów promocyjnych lub reklamowych, takich jak: plakaty, ulotki, broszury, programy i inne zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia itp., zrealizowan± w ramach jednej umowy o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 65.000 z³. brutto (s³ownie: sze¶ædziesi±t piêæ tysiêcy z³otych). Dokonuj±c oceny spe³niania przez wykonawców przedmiotowego warunku, zamawiaj±cy uwzglêdni tylko zadania zakoñczone. W przypadku, gdy warto¶æ dostaw wykazanych przez wykonawcê wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ na walutê polsk± w oparciu o ¶redni kurs walut NBP, dla danej waluty, z dnia wszczêcia postêpowania. Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie z³o¿onych dokumentów. Dla czê¶ci II i III zamówienia: -zamawiaj±cy nie dokonuje opisu sposobu spe³nienia warunku.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Czê¶æ II zamówienia: Druki wielkoformatowe na siatce mesh Dysponowanie odpowiednim potencja³em technicznym: Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunku: Warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jednym podno¶nikiem koszowym o wysoko¶ci roboczej co najmniej 18 metrów wraz z aktualn± decyzj± Urzêdu Dozoru Technicznego o dopuszczeniu podno¶nika do u¿ytkowania. Dla czê¶ci I i III zamówienia: -zamawiaj±cy nie dokonuje opisu sposobu spe³nienia warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
-zamawiaj±cy nie dokonuje opisu sposobu spe³nienia warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
-zamawiaj±cy nie dokonuje opisu sposobu spe³nienia warunku.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
- wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oferta cenowa zgodnie z Rozdzia³em I pkt 3 siwz; w przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden dokument 2) kalkulacja cenowa Czê¶ci I zamówienia: Druk materia³ów promocyjnych, stanowi±ca za³±cznik nr 1a do siwz ; 3) kopia aktualnej decyzji Urzêdu Dozoru Technicznego (potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em), dopuszczaj±cej podno¶nik koszowy (którym bêdzie ¶wiadczona us³uga) do eksploatacji - dotyczy czê¶ci II zamówienia: Druki wielkoformatowe na siatce mesh. w przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden dokument 4) odpowiednie pe³nomocnictwa; tylko w sytuacjach okre¶lonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku sk³adania oferty wspólnej (Rozdzia³ III pkt 1 siwz) 5) o¶wiadczenie wed³ug pkt. 5 i / lub 10 i / lub 16 Oferty cenowej, stanowi±cej za³±cznik nr 1 do siwz wskazuj±ce czê¶æ zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (je¿eli wykonawca przewiduje udzia³ podwykonawców); w przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden dokument
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://opera.szczecin.pl/pl/przetargi
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Opera na Zamku, ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin, sekretariat (V piêtro).
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 10.02.2015 godzina 12:00, miejsce: Opera na Zamku, ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin, sekretariat (V piêtro).
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Druk materia³ów promocyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Sukcesywne drukowanie wraz z dostaw± do siedziby zamawiaj±cego asortymentu: 1) Ulotka wersja 1: Format A4 do DL, Druk 4+4, Papier 175g na m2 kreda mat. £amanie na 3 do U. Druk ze spadami po 3 milimetry z ka¿dej strony. Czas realizacji maksymalnie trzy dni robocze. 2) Ulotka wersja 2: Format DL, Druk 4+4, Papier 175g na m2 kreda mat. Druk ze spadami po 3 milimetry z ka¿dej strony. Czas realizacji maksymalnie dwa dni robocze. 3) Zaproszenie: Format DL, Druk 4+4, Papier 250g na m2 kreda mat. Druk ze spadami po 3 milimetry z ka¿dej strony. Czas realizacji maksymalnie dwa dni robocze. 4) Harmonijka wersja 1: ¦rodki: Format 300x270mm, sk³adany w Z do formatu 60mmx90mm (5 ³amów). Papier: kreda 70-80 g na m2. Kolor: 4+4. Ok³adka: Format 60x90mm. Papier: karton 250-300 g na m2. Kolor: 4 na Uszlachetnianie: lakierowanie UV b³ysk lub mat (jedna strona). Ok³adka przyklejona do ¶rodków. Druk ze spadami po 3 milimetry z ka¿dej strony. Czas realizacji: max 5 dni roboczych. 5) Program grubszy wersja I: Format 120 x 210 mm. Druk 4+4. Objêto¶æ: 28 stron. ¦rodki: 24 strony, papier ¶rodek 135g na m2 kreda mat/b³ysk. Ok³adka: 4 strony, druk 4+4. papier ok³adka 300g na m2 kreda mat lub b³ysk. Uszlachetnienie ok³adka: laminat mat 1+0, lakier punktowy UV 1+0. Oprawa grzbietowa klejona po d³ugim boku. Druk ze spadami po 3 milimetry z ka¿dej strony. Czas realizacji maksymalnie trzy dni robocze. 6) Program grubszy wersja II: Format 120 x 210 mm. Druk 4+4. Objêto¶æ: 36 stron. ¦rodki: ilo¶æ stron 32, papier ¶rodek 135g na m2 kreda mat - b³ysk. Ok³adka: 4 strony, druk 4+4. papier ok³adka 300g na m2 kreda mat lub b³ysk. Uszlachetnienie ok³adka: laminat mat 1+0, lakier punktowy UV 1+0. Oprawa grzbietowa klejona po d³ugim boku. Druk ze spadami po 3 milimetry z ka¿dej strony. Czas realizacji maksymalnie dwa dni robocze. 7) Program grubszy wersja III: Format 120 x 210 mm. Druk 4+4. Objêto¶æ: 44 strony. ¦rodki: ilo¶æ stron 40, papier ¶rodki 135g na m2, kreda mat - b³ysk. Ok³adka: 4 strony, druk 4+4, papier ok³adka 300g na m2 kreda mat lub b³ysk. Uszlachetnienie ok³adka: laminat mat 1+0, lakier punktowy UV 1+0. Oprawa grzbietowa klejona po d³ugim boku. Druk ze spadami po 3 milimetry z ka¿dej strony. Czas realizacji maksymalnie cztery dni robocze. 8) Program zwyk³y wersja I: Format 120 x 210 mm. Druk 4+4. Objêto¶æ: 16 stron, ¦rodki: ilo¶æ stron 12, papier ¶rodek 150g na m2 kreda mat. Ok³adka: 4 strony, druk 4+4, papier ok³adka 300g na m2 kreda mat. Uszlachetnienie ok³adka: laminat mat 1+0, lakier punktowy UV 1+0. Szycie zeszytowe. Druk ze spadami po 3 milimetry z ka¿dej strony. Czas realizacji maksymalnie trzy dni robocze. 9) Program zwyk³y wersja II: Format 120 x 210 mm. Druk 4+4. Objêto¶æ: 20 stron. ¦rodki: ilo¶æ stron 16, papier ¶rodek 150g na m2 kreda mat. Ok³adka: 4 strony, druk 4+4, papier ok³adka 300g na m2 kreda mat. Uszlachetnienie ok³adka: laminat mat 1+0, lakier punktowy UV 1+0. Szycie zeszytowe. Druk ze spadami po 3 milimetry z ka¿dej strony. Czas realizacji maksymalnie trzy dni robocze. 10) Program harmonijka: Format 990x210 mm. Sk³adany w harmonijkê do formatu 10x210 mm (10 ³amów). Druk 4+4, Papier: offset 80g na m2. Druk ze spadami po 3 milimetry z ka¿dej strony. Czas realizacji: max 5 dni roboczych. 11) Wizytówki: Format 85x55mm. Druk 4+4, Papier: g³adki matowy 300g na m2. Druk ze spadami po 2 milimetry z ka¿dej strony. Czas realizacji maksymalnie dwa dni robocze. 12) Etui na bilety: Format: 360x164mm. Klejony do formatu 180x82mm. Druk 4+4, Papier: 250g na m2. Klejenie po krótszym i d³u¿szym boku, z prawej strony wyciêcie w krótszym boku w kszta³cie pó³kola umo¿liwiaj±ce wyci±gniêcie biletu z etui. Pakowanie po 100 szt. Druk ze spadami po 3 milimetry z ka¿dej strony. Czas realizacji: max 5 dni roboczych. 13) Teczka: Format: z³o¿ony 215x300mm. Grzbiet 5mm. Objêto¶æ: 4 strony ok³adka 2 skrzyd³a z naciêciem na wizytówkê. Druk 4+1. Papier: karton 250g na m2. Zabezpieczenie ca³o¶æ lakier offsetowy matt. Czas realizacji: max 5 dni roboczych. 14) Plakat wersja 1: Format: 680 x 960mm. Druk offsetowy 4+0. Papier: kreda matt 135g na m2. Druk ze spadami po 3 milimetry z ka¿dej strony. Czas realizacji maksymalnie dwa dni robocze. 15) Plakaty papier: Ró¿ne rozmiary, druk cyfrowy. Full kolor. Papier: kreda 175g na m2 (po³ysk lub mat). Przyciêcie do wskazanego formatu. Format wskazany w zamówieniu. Czas realizacji maksymalnie dwa dni robocze. 16) Banery PCV: Ró¿ne rozmiary, druk cyfrowy-UV. Full kolor. Materia³ banerowy PCV. Gramatura 500-560g/m2. Materia³ certyfikowany, trudnopalny. Wykoñczenie: oczkowanie i lub tunel. Czas realizacji maksymalnie trzy dni robocze. 17) Roll-up: Szeroko¶æ 1000mm . Wysoko¶æ 2000mm. Druk: 4+0. Stabilna kaseta z listw± górn± na zatrzask, konstrukcja ze sztywnego aluminium, dwie stopy obrotowe, torba podrêczna na kastetê. Materia³ banerowy 470g na m2. Czas realizacji: max 5 dni roboczych. 18) Nadruki na p³ycie PCV: Rozmiar: szer. 930 mm, wys. 1200 mm, Kolor 4+0. Materia³: p³yta PCV o grubo¶ci 5 mm. Nadruk ze spadami po 3 milimetry z ka¿dej strony. Czas realizacji: max 5 dni roboczych. 19) Plakaty blueback: Ró¿ne rozmiary. Druk cyfrowy. Kolor 4+ 0. Papier: blueback mat. Gramatura 115g na m2. Przyciêcie do wskazanego formatu. Format wskazany w zamówieniu. Czas realizacji: max 4 dni robocze. 20) Broszura: Format: 120 x 120 mm. Kolor 4 na 4. Papier: 250g -300g na m2 kreda mat. Nak³ad: 200 szt. Ilo¶æ stron: 32. ¦rodki: ilo¶æ stron 28, papier ¶rodek 175 g na m2 pó³satyna matt. Ok³adka: 4 strony, papier ok³adka 300 g na m 2 kreda matt. Uszlachetnienie: ok³adka laminat mat 1+0, lakier punktowy b³ysk UV 1+0, lakierowanie na stronie I i IV ok³adki, laminat matt, lakier punktowy UV. Szycie: zeszytowe. Druk ze spadami po 3 milimetry z ka¿dej strony. Czas realizacji: 4 dni robocze..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 78.81.00.00-5, 79.82.30.00-0, 21.40.00.00-3, 22.15.00.00-6, 22.16.00.00-9, 22.90.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania us³ugi - 10
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Druki wielkoformatowe na siatce mesh.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)wydruki wielkoformatowe na siatce mesh dalej - siatki, 2) monta¿ i demonta¿ siatek bêdzie realizowany si³ami i ¶rodkami wykonawcy na Hali Opery przy ulicy Energetyków 40 w Szczecinie. Siatki bêd± zawieszane na wysoko¶ci oko³o 16 m, 2. Parametry wydruku: 1) druk 4 (full kolor) na 0 2) rozmiar siatki 11,7 m na 4,55 m, 3) gramatura siatki 360 g na m2, 4) wykoñczenie : oczkowanie i lub tunel. 5) materia³ certyfikowany trudnopalny, 3. Us³ugi bêd± realizowane sukcesywnie na podstawie jednostkowych zleceñ kierowanych za pomoc± e-mail, w terminie zaoferowanym przez Wykonawcê w punkcie 6 Oferty cenowej. 4. Termin realizacji jednostkowych zleceñ liczony jest od dnia otrzymania wysokorozdzielczych plików PDF, JPG, tiff na FTP lub e-mail Wykonawcy do dnia ich zamieszczenia siatek na budynku Hali Opery na Zamku przy ulicy Energetyków 40 w Szczecinie. 5. Grafiki do wydruków bêd± przekazywane Wykonawcy w postaci wysokorozdzielczych plików PDF lub tiff lub JPG, przes³anych na wskazany przez Wykonawcê FTP lub e-mail. 6. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia w sposób zapewniaj±cy Spe³nianie wskazanych w niniejszym za³±czniku parametrów w dostarczanych materia³ów w promocyjnych po cenach jednostkowe podanych przez Wykonawcê w niniejszym formularzu. 7. Materia³y nie mog± zawieraæ obszarów niewybarwionych, zaplamieñ, b³êdów spowodowanych wadami siatki oraz innych b³êdów drukarskich, poszczególne elementy graficzne musz± byæ dobrze dopasowane i wybarwione, kolory intensywne. Materia³y musz± byæ trwa³e, nie mog± ulegaæ zniszczeniu przy roz³o¿eniu materia³ów. 8. W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia innego ni¿ by³ zamówiony lub w przypadku nienale¿ytej jako¶ci, Wykonawca zobowi±zany jest do ich wymiany na w³asny koszt na towar wolny od wad w terminie nie d³u¿szym ni¿ 3 dni robocze od daty zg³oszenia pisemnej reklamacji. 9. Termin na z³o¿enie reklamacji wynosi 5 dni roboczych od dnia zamieszczenia siatek na budynku Hali Opery. Koszty reklamacji ponosi Wykonawca. 10. Dostarczane materia³y bêd± objête co najmniej 3 miesiêczn± gwarancj± producenta..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.81.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania us³ugi - 5
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Druk biletów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wydruk biletów wraz dostaw± do siedziby Opery na Zamku w Szczecinie. 2. Parametry druk biletów: 1) Nak³ad : a) Bilet - 10.000 szt. b) Bilet - 25.000 szt. 2) Format: a) szeroko¶æ: 78 mm b) d³ugo¶æ: 166 mm (jest to rozmiar pojedynczego biletu). 3) Kolor 4 ( CMYK) na 2 (PANTONE 187 C); 4) Papier kartonik termiczny ts (168g na m2). 5) Bilety musz± posiadaæ perforacjê do odrywania. 6) Bilety musz± byæ drukowane na papierze rolowym, ale nie s± nawiniête na rolce, tylko u³o¿one w kartonach jako sk³adanka. 7) Bilety nie s± drukowane z numeracj±. 3. Pakowanie: karton, sk³adanka, bilet jeden za drugim po 2.000 lub po 2.500 sztuk. 4. Projekty w pe³nym kolorze przekazywane Wykonawcy elektronicznie w formie plików pdf lub jpg lub tiff. 5. Ostateczna akceptacja projektu do druku przez zamawiaj±cego nastêpuje po dostarczeniu przez Wykonawcê w ci±gu dwóch dni od otrzymania projektu graficznego biletu, w formie elektronicznej drog± email lub zamieszczeniu go na FTP zamawiaj±cego. 6. Drukowanie odbywaæ siê bêdzie partiami, na podstawie jednostkowych zleceñ kierowanych za pomoc± e-mail, wed³ug potrzeb zamawiaj±cego w ilo¶ciach okre¶lonych w zleceniach oraz w terminie zaoferowanym przez Wykonawcê w punkcie 11 Oferty cenowej. 7. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian w poszczególnych partiach zamówienia projektów biletów zarówno rewersu jak i awersu biletu z zastosowaniem minimalnego nak³ady 10 000 sztuk..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.82.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2015.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie prac zwi±zanych z wyposa¿eniem furtek w urz±dzenia samoczynnie zamykaj±ce wraz z wzmocnieniem konstrukcji ramowej lub zespoleniem s³upków mocuj±cych na drogach krajowych klasy A i S(...)
- Wykonanie ogrodzeñ/ barierek typu S-2 (KMM) w ci±gu zieleñców zlokalizowanych w pasie rozdzia³u al. Jana Paw³a II na odcinku od ul. Felczaka do Pl. Grunwaldzkiego.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z uzyskaniem stosownych uzgodnieñ i pozwoleñ na budowê chodnika przy ul. Chopina w Szczecinie pn. "Bezpieczny wyjazd z os. ARS/Etiuda"
- Wykonanie i dostarczenie umundurowania oraz oznak s³u¿bowych dla pracowników Urzêdu Morskiego w Szczecinie
- REMONT BUDYNKU NR 41, ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE SK£ADU MOSTY.
- Dostawa sprzêtu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wydanie monografii naukowych
- Druk wraz z dostaw± kolorowanek dla dzieci oraz przewodników po Muzeum
- Us³ugi druku i dostawy materia³ów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Opolskiego O¶rodka Doradztwa Rolniczego - V czê¶ci
- 29.2025 Sukcesywne us³ugi drukowania i dostawy materia³ów poligraficznych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów ¦l±skich we Wroc³awiu
- US£UGA POLIGRAFII 2 NA POTRZEBY OIFP-ECS W BIA£YMSTOKU 2025/2026r.
- Kompleksowa organizacja dwóch jednodniowych warsztatów praktycznych pn."Przetwórstwo produktów rolnych szans± na rozwój inicjatyw przedsiêbiorczych i krótkich ³añcuchów dostaw na obszarach wiejskich".
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.