eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie usług ratownictwa wodnego i udzielania pomocy przedlekarskiej na 2 basenach Pływalni Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdańskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-09

Gdańsk: Świadczenie usług ratownictwa wodnego i udzielania pomocy przedlekarskiej na 2 basenach Pływalni Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdańskiej
Numer ogłoszenia: 234226 - 2015; data zamieszczenia: 09.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221258 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3472400, faks 58 3472913.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ratownictwa wodnego i udzielania pomocy przedlekarskiej na 2 basenach Pływalni Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdańskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest świadczenie usług ratownictwa wodnego i udzielania pomocy przedlekarskiej na 2 basenach Pływalni Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdańskiej. Pływalnia składa się z 2 basenów : 1) dużego o wymiarach niecki (długość 25 m, szerokość 12,5 m oraz głębokości od 1,40 m do 3,60 m) 2) małego o wymiarach niecki (długość 12,5 m, szerokość 6 m i głębokości 0,90 m do 1.10 m). 2. Szczegółowy opis obowiązków i odpowiedzialności ratowników zawiera zał. nr 2 do umowy. 3. Zamawiający przewiduje, że świadczenie usług ratownictwa wodnego i udzielania pomocy przedlekarskiej wyniesie 13 500 godzin w okresie trwania umowy. Podana wartość jest szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia w całości. Rzeczywiste ilości godzin wynikać będą z bieżących potrzeb Zamawiającego. 4. W okresie 01/07/2016 - 31/08/2016 Zamawiający przewiduje świadczenie usługi w godzinach 12.00 - 20.00. Informacja potwierdzająca świadczenie usług (lub rezygnację) w okresie lipiec, sierpień będzie przekazana Wykonawcy do dnia 01 maja 2016 roku. 5. Usługa ratownictwa wodnego winna być świadczona codziennie, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni i godzin indywidualnie ustalanych przez Zamawiającego (dni i godziny rektorskie). Pływalnie Centrum Sportu Akademickiego są czynne: 1) poniedziałek - piątek: 6.00 - 22.00 2) sobota- niedziela: 6.00 - 22.00 6. Usługi ratownictwa wodnego na pływalni winne być wykonywane zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. nr 208 poz. 1240 z póź. zm oraz zgodnie z innymi aktami prawnymi powszechnie obowiązującymi, uzupełniającymi podaną regulację prawną, a także zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy, określającym zakres obowiązków i odpowiedzialności ratowników pełniących dyżury na pływalni Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdańskiej. 7. Zadania ratowników podczas pełnienia dyżuru na basenie Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdańskiej: 7.1. Dbanie o bezpieczeństwo osób przebywających w wodzie oraz dbanie o ład i porządek w hali basenowej określony w regulaminach wewnętrznych; 7.2. Stałe obserwowanie obszaru basenów i niezwłoczne reagowanie na każdy sygnał wzywania pomocy oraz podejmowanie akcji ratowniczej poprzez: 1) Przebywanie na swoim stanowisku pracy w okresie trwania dyżuru, 2) Przynajmniej raz na pół godziny obejście niecki basenowej i skontrolowanie stanu bezpieczeństwa oraz ilości osób przebywających w wodzie, 3) Reagowanie na przekroczenie maksymalnej ilości osób w niecce; 7.3. Kontrola poprzez oględziny stanu urządzeń oraz sprzętu i wyposażenia basenu pod względem bezpieczeństwa osób kąpiących się i korzystających z basenów, a w razie potrzeby czasowe wyłączanie określonych obszarów pływalni, poprzez: 1) Przed objęciem dyżuru sprawdzenie stanu technicznego i umiejscowienia: kół ratunkowych, żerdzi, lin torowych, drabinek wejściowych, stanu glazury dna i ścian niecek oraz stanu wyposażenia punktu sanitarnego, 2) Informowaniu konserwatorów lub kierownika obiektu o wszystkich zagrożeniach i zauważonych usterkach stwarzających niebezpieczeństwo, 3) Niezwłoczne informowanie kierownika obiektu o zaistniałych nieprawidłowościach poprzez telefon oraz wpisanie w Dzienniku pracy ratownika. W razie zaistnienia sytuacji stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa wyłączyć dane urządzenie lub cały akwen, 4) Sprawdzenie stanu technicznego wyposażenia osobistego (gwizdek); 7.4. Oczyszczanie powierzchni i dna obszaru przeznaczonego do kąpieli ze wszystkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub inny nieszczęśliwy wypadek, poprzez wzrokową lustracja powierzchni oraz dna basenu, a w przypadku stwierdzenia przedmiotów mogących spowodować wypadek natychmiastowe ich usunięcie. W razie niemożności usunięcia przedmiotu poinformowanie konserwatora lub kierownika obiektu; 7.5. Utrzymanie czystości na stanowisku pracy , poprzez: 1) codzienne, dwukrotne mycie rynienek na plaży dużego basenu oraz spłukanie plaży i ściągnięcie pozostałej wody, 2) na małym basenie - spłukaniu plaży i ściągnięciu wody, a także sprzątnięciu pomieszczeń ratowników, 3) Sprzątanie będzie następować w ciągu dnia o godz. 11:30 w przerwie między zajęciami oraz po ostatnim zakończonym blok, kiedy basen będzie wynajęty; 7.6. Zgodnie z Regulaminem pływalni reagowanie na wszystkie wypadki naruszenia regulaminu 7.7. Dokonywanie pomiarów temperatury wody co 2 godziny, poprzez: 1) dokonanie pomiaru temperatury wody, 2) Wprowadzenie wartości na tablice elektroniczne i do dziennika pracy ratownika; 7.8. Skontrolowanie stanu artykułów medycznych, a w przypadku ich braku wnioskowanie o uzupełnienie środków medycznych; 7.9. Sprawdzenie stanu technicznego oraz poprawności działania sprzętu medycznego; 7.10. Bieżące prowadzenie dziennika pracy: 1) Przed objęciem dyżuru sprawdzenie wyznaczonego miejsca pełnionej służby ratowniczej i potwierdzenie własnoręcznym podpisem, 2) W trakcie dyżuru bieżące uzupełnianie wpisów, 3) Bezwzględny obowiązek odnotowania wszelkich zdarzeń i faktów mogących mieć wpływ na zapewnienie bezpieczeństwa osobom korzystającym z obiektu, 4) Po zakończonym dyżurze i jego zdaniu odnotowanie tego faktu w dzienniku pracy, 5) Po zakończonym dyżurze dokładne opisanie wszystkich sytuacji zaistniałych podczas dyżuru, które nie wymagały zastosowania procedury wypadkowej, 6) Informowanie o zdarzeniach i pozornie niegroźnych wypadkach, poprzez zapisanie w Dzienniku pracy ratownika, a jeżeli zachodzi potrzeba dzienniku pracy punktu sanitarnego; 7.11. Zapobieganie dewastacji i kradzieży mienia, poprzez: 1) Reagowanie na wszelkie manipulacje przy urządzeniach znajdujących się na basenie, 2) Zwracanie uwagi na wnoszone przedmioty, a w przypadkach podejrzanych informowanie kierownika obiektu, 3) Nie dopuszczanie do przenoszenia sprzętu z miejsc wyznaczonych na hali basenowej, 4) Reagowanie na próby niszczenia desek, pływaków i innego sprzętu. 8. Zamawiający zapewnia środki czystości oraz pomieszczenie socjalne dla ratowników.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.20.00 - Służby ratownicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Województwa Pomorskiego, ul. Litewska 2, 80-719 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 256500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 256500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 363015,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.