Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-08
Kraków: Dostawa wózków corletta, wózków sklepowych oraz wózków paletowych
Numer ogłoszenia: 234238 - 2011; data zamieszczenia: 08.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wózków corletta, wózków sklepowych oraz wózków paletowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę : Część 1 - wózki corletta - szt 15 ( np. Uniwesalna 1200 ) - wózki sklepowe - szt 15 ( np. typu DR 130 ) Część 2 - wózki ręczne paletowe - szt 4 2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi w zakresie parametrów określonych w SIWZ, która przedstawia dane techniczne przedmiotu zamówienia. Dla wózków części 1, dopuszczamy tolerancję w wymiarach zewnętrznych i wewnętrznych +/- 5%. 3. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do: część 1 - Węzeł Ekspedycyjno-Rozdzielczy Rzeszów, Rudna Mała 46 36-060 Głogów Młp. część 2 - Centrum Poczty WER Kraków, ul. Prokocimska 6 30-900 Kraków 4. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany po uprzednim złożeniu zamówienia przez Zamawiającego, na koszt wykonawcy obejmujący transport, spedycję , załadunek i wyładunek oraz ewentualne ubezpieczenie. 5. Zamawiający wymagana udzielenia dla przedmiotu zamówienia, określonego w p-cie 1: - dla cz. 1 zamówienia - gwarancji na okres 12 m-cy - dla cz. 2 zamówienia - gwarancji na okres 12 m-cy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.11.00-7, 34.91.21.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Cz. 1 - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) Cz. 2 - 120,00 zł (słownie: sto dwadzieścia złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek - dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. 1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej Wykonawca jest zobowiązany przedstawić: Wykaz wykonanych, dostaw wózków corletta lub wózków sklepowych ( dla cz. 1 zamówienia) i wózków paletowych ( dla cz. 2 zamówienia), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca wykonał należycie co najmniej 1 dostawę zrealizowaną w ramach jednej umowy : - dla cz. 1 - wózków corletta lub wózków sklepowych, odpowiadającej wartości brutto minimum 15 000 zł, - dla cz. 2 - wózków paletowych, odpowiadającej wartości brutto minimum 4 000 zł W tym celu wykonawca musi sporządzić i podpisać wykaz dostaw wg schematu oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw określonych w wykazie, Zamawiający uzna np. referencje. Załączone dokumenty winny w sposób jednoznaczny wskazywać dostawy wykazane oraz potwierdzać ich należyte wykonanie. 2. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na dzień upływu terminu do składania oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych powyżej. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunek Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Opis oferowanego asortymentu tj. wypełnione i podpisane zestawienie oferowanych produktów wg załączników SIWZ. Należy wypełnić załaczniki SIWZ - wpisując obowiązkowo typ/model, parametry oferowanych wózków.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Podpisany formularz oferty - który należy umieścić jako pierwszą stronę oferty. 2. Dowód wniesienia wadium - jeżeli wadium wniesione będzie przelewem; jeżeli wadium wniesione będzie w formie gwarancji lub poręczenia, do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię poręczeń lub gwarancji oraz do koperty oryginał luzem. 3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument potwierdzający powyższe. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w ust. 3, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie ul. Bronowicka 44 pok. 217.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie ul. Bronowicka 44 pok. 217.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 27.09.2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wózków corletta, wózków sklepowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę : Część 1 - wózki corletta - szt 15 ( np. Uniwesalna 1200 ) - wózki sklepowe - szt 15 ( np. typu DR 130 ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.11.00-7, 34.91.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wózków paletowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę : Część 2 - wózki ręczne paletowe - szt 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu przy ul. Pielęgniarek - etap I, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych wraz z nasadzeniami zieleni związanych z wykonaniem zadania pn.: "Budowa parku przy zbiegu ulic Składowej i Łokietka" , dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Dostawa urządzeń i materiałów montażowych i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie oraz Urzędu Skarbowego w Bochni z podziałem na części
- Dostawa foteli i mebli biurowych dla jednostek Politechniki Krakowskiej.
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 8 PAKIETÓW - MATERIAŁY SZEWNE
- Usługi serwisu i konserwacji instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji Część 2: Budynki Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7, pawilon K, pawilony A, B, C, D, E ul. Przy Rondzie 6
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wózków, szaf oraz regałów ze stali nierdzewnej dla remontowanej części Obiektu w ramach "Zakupów Inwestycyjnych związanych z modernizacją i rozbudową Szpitala Bielańskiego.
- Sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz środków do pielęgnacji do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- sukcesywne dostawy chemii gospodarczej, worków na odpady oraz innych materiałów gospodarczych
- Dostawa wyposażenia dla Gminnego Żłobka w Połajewie w ramach zadania: "Zakup i montaż wyposażenia dla części żłobkowej w budynku przedszkolno-żłobkowym w Połajewie"
- Sukcesywna dostawa materiałów do utrzymania czystości.
więcej: Wózki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.